Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Wookie - Connections - Nevada-California roadtrip
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: zwembaden bij hotels
Hoi.
Meestal staat het bij de omschrijving van de hotels.
Maar ik denk dat ze in de zomer tot zeker 8 a 9 uur open zijn.
Meestal staat het bij de omschrijving van de hotels.
Maar ik denk dat ze in de zomer tot zeker 8 a 9 uur open zijn.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
http://www.vegas.com/resorts/pools/wookie schreef:Ik vroeg me eigenlijk af, de zwembaden bij de hotels, is dat net zoals in Europa dat je na 18.00 u ofzo er niet meer kan, of blijven de zwembaden open tot 's avonds laat? Wij komen bijvoorbeeld 's avonds rond 20.30u aan in Las Vegas, en liefst van al zou ik dan effe verkoeling zoeken in't zwembad, om de schok van de hitte effe te compenseren, hahaha.
We hebben nog een paar ritten waarmee we pas tegen de late namiddag/vooravond aankomen in onze hotels, altijd wel leuk om dan nog effe te chillen in het water, na een lange dag in de Californian sun!

- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De meeste zwembaden van de grote hotels sluiten 's avonds. Doorgaans om 20 or 21u; de exacte tijden staan op de website van het hotel vermeldt (of zoals al genoemd op vegas.com).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
buurt van Vegas
Wij zitten in Juli 2 dagen in Vegas, en we zijn van plan dag 2 een uitstap naar de Hooverdam te doen, maar nu vroeg ik me af, wat is er nog zoal doenbaar om vanuit Vegas te bezoeken, we willen 's morgens vertrekken en ten laatste in de late namiddag terug in Vegas te geraken.
note MOD (Carine): Ik heb een aantal van de door jou geopende topics verplaatst naar jouw originele reistopic. Reden hiervoor is dat vragen die niet algemeen zijn, maar betrekking hebben op je reis (bv hotel Monterey) beter in je eigen centrale reistopic geplaatst worden. Dat bevordert de leesbaarheid van het forum en is duidelijker voor je eigen overzicht.
note MOD (Carine): Ik heb een aantal van de door jou geopende topics verplaatst naar jouw originele reistopic. Reden hiervoor is dat vragen die niet algemeen zijn, maar betrekking hebben op je reis (bv hotel Monterey) beter in je eigen centrale reistopic geplaatst worden. Dat bevordert de leesbaarheid van het forum en is duidelijker voor je eigen overzicht.
-
- Amerikakenner
Re: Reis Wookie - Connections - Nevada-California roadtrip
Red Rock Park en Valley of Fire State park zijn beiden makkelijk te doen als dagtripje vanuit LV.
Vlgs mij ga je al langs RR op weg naar Death Valley?
VoF is zeker de moeite waard (mooier dan RR, IMHO).
Vlgs mij ga je al langs RR op weg naar Death Valley?
VoF is zeker de moeite waard (mooier dan RR, IMHO).
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Hey, bedankt voor je reacte, ik dacht eerst dat VOF te veraf lag, maar het is maar een uurtje rijden, en ziet er inderdaad heel erg mooi uit, dus het gaat waarschijnlijk dit worden ipv Hooverdam.
En toen was het eindelijk zo ver, morgenvroeg vertrekken we richting Nevada...nog een dagje werken vanmiddag (een dag die natuurlijk veel te lang gaat duren) en dan zijn we ermee weg!

- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Als je er een dagtocht van maakt (heel vroeg beginnen met een ontbijt in Vegas) dan kan je via en bezoekje Hooverdam en Lake Mead naar Valley of Fire rijden. Prachtige route en VOF is echt fantastisch. Terug kan over de interstate en dan ben je in een uurtje weer terug bij je hotel.wookie schreef:Hey, bedankt voor je reacte, ik dacht eerst dat VOF te veraf lag, maar het is maar een uurtje rijden, en ziet er inderdaad heel erg mooi uit, dus het gaat waarschijnlijk dit worden ipv Hooverdam.
Hooverdam is ook echt de moeite waard om te bezichtigen. Tip...parkeren aan de Arizona kant is gratis...iig nog vorig jaar.
Ik vlieg morgen ook naar Vegas maar ga daar denk ik maar op de kamer in de airco zitten :>http://www.accuweather.com/en/us/las-ve ... her/329506
Wij gaan die tocht net andersom maken, naar VOF over de Interstate (om de hitte van de namiddag te mijden) om dan via Lake Mead terug te keren, en af en toe effe aan't water verfrissen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 2242 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 2 Reacties