Ik zie op visajourney.com dat er inmiddels vele discussies gaande zijn betreft de K-1 visa van het CVC.
De gemiddelde processing tijd is in korte tijd van 5 naar 7,5 maanden gegaan.
Op de USCIS website staat nog steeds dat ze bezig zijn met K-1 aanvragen daterend van 18 juli 2012.
(Blijkbaar is dit al 4 maanden lang het geval.)
Het grote discussiepunt waar VELE K-1 applicants over vallen is dat er op dit moment aanvragen van voornamelijk files met een NOA1 uit november en december geaccepteerd worden,
terwijl er nog steeds files met een NOA1 uit juni (!) en juli goedgekeurd moeten worden.
Mensen denken dat de files uit november en december op dit moment bekeken en (goed)gekeurd worden, om zo de gemiddelde processing tijd weer terug te dringen.
Nu beginnen wij - nu we de 6 maanden grens gepasseerd zijn - al ietwat ongeduldig te worden, maar jeetje...
Al die mensen met een NOA1 uit juni en juli (eveneens die uit augustus en september - aangezien die ook nog voor ons waren) weten van gekheid niet meer wat te doen.
Ik mag nog steeds hopen dat we iets zullen horen binnen de 7,5 maanden grens die op dit moment als 'average' aangegeven staat voor het CVC.
Geduld is een schone zaak, al vind ik dit toch af en toe een vies zaakje als ik het zo lees.