2010: LA, Joshua Three, Grand Canyon, Monument Valley, Bryce, Zion, Las Vegas, Death Valley, Yosimite en San Francisco
2011: New York, Washington, Niagarafalls, Boston en Cape Cod
(en een uitstapje richting Azie)
Zou ik in 2013 graag een ander stuk van het beloofde land bezoeken; Yellowstone en omgeving. Vlucht naar Las Vegas is geboekt (Delta), en ook de auto is gehuurd. Reisdata is van 10 tot 31 mei (1 juni land ik weer in NL).

Route in Google Maps
Ik denk dat grofweg de route best aardig in elkaar zit. Wil graag 25 mei in Denver zijn vanwege een AMA motocross werdstrijd (mocht dit echt niet uitkomen in het programma is dit eventueel te schrappen). Daarnaast heb ik tijdens de vorige reis Arches en Antelope Canyon niet gezien. Mooie kans dit op te terugweg mee te pakken.
Alleen wat te doen;
-tijdens de terug weg vanaf Badlands?.
-Is er meer interessants in die buurt,
-is een plaats als Cheyenne de moeite waard?
-Salt Lake City? (edit: na het lezen van de review op de website, lijkt me niet de moeite waard)
Gezien het vrij drukke programma na mijn bezoek aan Denver misschien een dagje rust in plannen?, of al na Yellowstone.
Probleem waar ik bij een paar parken mogelijk tegenaan loop is sneeuw, hier zijn recent meer topics over geweest. O.a. het Rocky Mountain Park zit waarschijnlijk dicht, rest zal vermoedelijk gewoon open zijn..?.