Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

United vs Delta

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Souraia schreef:Weet iemand of je bij UA een verzekering kan afsluiten voor het geval ze failliet gaan?
Als jij rechtstreeks bij United gaat boeken, kan zo'n verzekering niet. Dat gaat alleen als je bij het reisbureau boekt of online reiswinkels zoals vliegwinkel.nl.

Persoonlijk ben ik niet zo bang dat het mis zal gaan met United. Ik zou er zo bij boeken. Maar wil je op safe spelen, dan kun je het beste via het reisbureau boeken waar je dan wel EUR 230 meer moet betalen plus de kosten voor zo'n vliegticketgarantie.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Roland, ik had toevallig net United aan de lijn en stelde deze vraag. Hij moest wel een beetje lachen, want hij had deze vraag nog nooit eerder gehoord. Hij zei dat de kans dat dit gebeurt vrijwel nihil is.
Ik gok het erop en ga gewoon boeken.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Wij hebben gevlogen met KLM/North West
en daar zat een heel entertainment systeem in was een
airbus 320??? zo'n nieuw vliegtuig zelfs de W.C. was enorm groot
en voor rolstoel toegankelijk. Met dat systeem kon je spelletjes
spelen tegen anderen personen (op stoelnummer), super veel
film keuze, je kon het vliegtuig volgen waar ie was, hoe hard, hoe
hoog etc., en zelfs e-mail sturen(dacht $2), verder nog een zooitje
muziek erop.......de tijd vloog voorbij.

echt super

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

En wij kunnen weer met die ouwe MD11 naar San Francisco volgend jaar :cry: :roll:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Daar hebben wij ook meegevlogen Mike.
De tijd gaat een stuk sneller zo hè!

Marjon
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

nieuwenoord schreef:En wij kunnen weer met die ouwe MD11 naar San Francisco volgend jaar :cry: :roll:
Niet mopperen hé, jullie zitten heel wat ruimer dan wij :D :wink:

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Niet mopperen hé, jullie zitten heel wat ruimer dan wij
Dat is waar, maar wat entertainment mag het leuker :P
David_Fly
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door David_Fly »

ik heb een vraagje ik ga 20 oktober 9 daagjes naar Amerika economy class maar ik ben zelf 2,02 M en pas niet egt in de stoelen kan ik die upgrade nou gewoon gratis krijgen of zou ik er echt voor moeten betalen zo ja hoeveel kost dat?
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

nieuwenoord schreef:En wij kunnen weer met die ouwe MD11 naar San Francisco volgend jaar :cry: :roll:
Dat ding wil maar niet opraken...... :wink:

Ik denk dat wij naar Chicago in een 747 terechtkomen,ook geen eigen schermpjes volgens mij. (KLM)

Ik vind het altijd wel grappig om de route te volgen,hoewel het wel lang duurt voor je gevoel dan.
Extra boek maar weer mee..... :wink:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik heb nieuws voor de KLM'ers naar San Francisco, KLM gaat de MD-11 dezelfde uitrusting geven als de 777 en de A330, de MD-11 wordt pas op zijn vroegst in 2012 vervangen.
Dat was het goede nieuws, het slechte nieuws is dat KLM volgend jaar met een Full passenger 747 gaat vliegen op San Francisco, deze hebben dus weer geen modern In Flight Entertainment.

Groeten Harry
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Enig idee wanneer die omschakelingen plaatsvinden Harry? Wij vliegen op 24 april naar SFO met KLM ...
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Tss, Harry heeft gelijk! Ik heb de dienstregeling van KLMgedownload en vorige week stond daar nog een MD11 in voor onze vluchten.

Nu krijg ik het volgende:

Afbeelding

Inderdaad dus een 747. Geen slecht toestel hoor, ik klaag niet. In de business class is het entertainment best aardig. Eerst maar eens proberen of we lekker stoelen beneden kunnen krijgen, voorin. Heerlijk plekkie vind ik dat.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Vorig jaar vlogen we vanaf Los Angeles terug naar Amsterdam in business class en hadden toen stoel 77A en B, tijdens het taxien kwam de stewardess voor ons zitten op haar stoel. Het klikte meteen en we hadden een geweldige vlucht terug naar huis, toen het moment kwam om een huisje uit te zoeken pakte mijn vriend zijn lijstje met huisjes die we nog niet hadden, ohh zij ze kies maar uit hoor, en we kregen 6 huisjes mee. :dance:
Ik vond m.u.v. het entertainment de 747 een prettiger toestel dan de 777 waar we mee naar San Francisco gevlogen waren. Het was vreselijk warm in die 777 en er zaten niet van die ventilatieopeningen om zelf een beetje de temperatuur te regelen, ik werd er naar van en kwam eigenlijk in het hotel in San Fransisco pas weer een beetje bij.

Groeten Harry.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Vorig jaar zijn we met de KLM naar New York gevlogen naar Newark en we zaten binnen een half uur in onze huurauto, niemand zei wat alleen die vingerafdrukken en oogscan en dat was het. Ze hadden alle loketten open voor alleen ons vliegtuig want meer was er niet.
Terug via JFK met een 777 en daar zaten geloof ik honderd films waar je uit kon kiezen zodat de tijd omvloog.

United is een wat modernere maatschappij dat Delta hoewel ze niet meer met die Tristar.
Met een MD11 vliegen..wat een luxe :wink: Wij vlogen afgelopen voorjaar nog met een DC 10 van Northwest, waarschijnlijk de enigste nog die andere staat in het museum.
In ieder geval was vorig jaar de KLM een aanbieding want ze zijn gewoon veel te duur. Scheelde ons dit jaar 250 euro p/p naar Montreal en da's wel heel veel geld.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Blijft vreemd altijd,voor ons was de KLM afgelopen mei het goedkoopst,en in Maart ook weer.....zal wel mazzel zijn.

(eerlijkheidshalve:United was 10 euro goedkoper,maar dan hadden we terug moeten overstappen,en als ik voor 10 euro extra rechtstreeks kan is de keuze niet zo moeilijk)
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

In ieder geval was vorig jaar de KLM een aanbieding want ze zijn gewoon veel te duur
Tja, dat is relatief. Wij hebben het er graag voor over als we op die manier een rechtstreekse vlucht kunnen boeken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Tuurlijk liever rechtstreeks maar 250 euro per ticket duurder vond ik wat te gek. Da's totaal 1100 ouwe guldens :roll:
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Heb net van Monty's Travel Service bevestiging gekregen vand de betaling van onze tickets.
Het zijn E-tickets en die zijn geboekt via vliegtarieven.nl.
De vlucht is met Delta (BRU - Atl. - LAX). 14 mei heen en 7 juni terug.

Nu lees ik in die mail dat wij al stoelnummers hebben gekregen.
De rij is 2x in 40 voor de transatlantische vlucht en 2x rij 46 voor de binnenlandse.
Op de binnenlandse vluchten is dit de laatste rij en dat vind ik nu echt een crappy plaats om te moeten zitten.

Kan ik deze nog veranderen bij het inchecken of zelfs vroeger via Vliegtarieven.nl of Delta zelf?
Maak mij aub gelukkig en vertel me dat ik nog andere plaatsen kan krijgen... :x
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

BaconPopper schreef:Nu lees ik in die mail dat wij al stoelnummers hebben gekregen.
De rij is 2x in 40 voor de transatlantische vlucht en 2x rij 46 voor de binnenlandse.
Op de binnenlandse vluchten is dit de laatste rij en dat vind ik nu echt een crappy plaats om te moeten zitten.

Kan ik deze nog veranderen bij het inchecken of zelfs vroeger via Vliegtarieven.nl of Delta zelf?
Maak mij aub gelukkig en vertel me dat ik nog andere plaatsen kan krijgen... :x
Als je naar de site van delta gaat dan kun je zien wat er nog vrij is en je kunt zelf je zit plaats veranderen.

ik hoop dat het nog werkt....paar jaar geleden kon je dat nog :)
BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper »

Color01 schreef: Als je naar de site van delta gaat dan kun je zien wat er nog vrij is en je kunt zelf je zit plaats veranderen.

ik hoop dat het nog werkt....paar jaar geleden kon je dat nog :)
All right!!
Heb het gevonden en de stoeltjes ineens aangepast 8)

Thx for the tip!

Ik kan daar ineens ook inchecken de dag voordien.
Wat heeft dit eigenlijk tot gevolg als je op voorhand in-checked?
Want je bagage moet je toch nog altijd doorgeven bij die vriendelijke dame of heer...
Is dit enkel maar om zeker te zijn van je stoelnummer?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer