Het routekaartje zal een mooie plaats in mijn fotoboek krijgen.
Groetjes Gabi
Hallo José,José Huntjens schreef:Hallo,
de volgende zomervakantie willen wij een reis in het westen gaan maken.De vliegtickets zijn intussen al geboekt, de rest moet nog volgen.Wij zouden graag een kaartje van onze reis willen ontvangen met afstanden en reistijd. Dit om te kunnen zien waar nog hiaten zitten en er een extra overnachting gepland moet worden.
Onze route:
Phoenix- Apache Junction - Tombstone- Silver City (NM)- Holbrook- Gouldings (monument-Valley)-Moab-Bryce Canyon- Las Vegas- Death Valley-Phoenix.
Alvast bedankt!
Groetjes José
Hallo Rachel,Rachel schreef:P.S. Afhankelijk van het weer willen we de laatste dagen ergens tussen Montery en LA op het strand doorbrengen. Dit hoeft dus niet perse Santa Monica te zijn. Hebben jullie nog leuke tips en is het uberhaupt nog wel een beetje strandweer daar rond 10 oktober?
Groetjes, Rachel
Graag gedaan hoor!!!!Rachel schreef:Marjan,
Superbedankt voor je snelle reactie! Leuk voor onszelf zo'n kaartje maar ook voor de thuisblijvers. We hebben de afgelopen weken heel veel nuttige tips van deze site gehaald en kunnen niet wachten om te vertrekken en volop te gaan genieten!![]()
Gr. Rachel
Marjan, nogmaal bedankt voor de kaartjes en de reacties op de weblog. Het was een leuke coast-to-coast ervaring zo met de trein. Niet supercomfortabel, maar wel de beste manier om zo'n lange afstand af te leggen en toch ook nog heel wat te zien. En ook leuke gesprekken in de restauratiewagon.hekkie schreef:Hallo Erik (erki),
Jouw routekaartjes heb ik inmiddels geplaatst. Gezien de grote afstand heb ik van zowel de treinreis als van de autotrip een apart kaartje gemaakt.
Veel plezier ermee en een hele fijne vakantie!
Groetjes Marjan
Hoi Erik,erki schreef:Marjan, nogmaal bedankt voor de kaartjes en de reacties op de weblog. Het was een leuke coast-to-coast ervaring zo met de trein. Niet supercomfortabel, maar wel de beste manier om zo'n lange afstand af te leggen en toch ook nog heel wat te zien. En ook leuke gesprekken in de restauratiewagon.
Lilian,lilianenpiet schreef:Ik weet niet of ik het goed doe om een route kaartje aan te vragen en de km erbij en de tijd, maar soms wordt ik niet veel wijs uit deze site.
Er staan nl. druk op nieuw antwoord/post reply..... maar ik vind dat nergens terug.
Lilian