Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
Re: MyVegas deel II
oke, heb nog even een vraag.
Als je een reward wil kopen, dan moet je een emailadres ingeven. Moet dit telkens hetzelfde emailadres zijn (van hetzelfde Mlife account) of kan je met 2 verschillende emailadressen en dus 2 verschillende m life accounts van 1 en dezelfde facebook account rewards kopen?
Als je een reward wil kopen, dan moet je een emailadres ingeven. Moet dit telkens hetzelfde emailadres zijn (van hetzelfde Mlife account) of kan je met 2 verschillende emailadressen en dus 2 verschillende m life accounts van 1 en dezelfde facebook account rewards kopen?
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dat denk ik ook.MiniMe schreef:Volgens mij zal dat wel OF breakfast OF lunch OF dinner zijn... Niet?
Weet iemand of de tijden van het vrijkomen van de awards anders is geworden? Het was volgens mij kwart over 4, zo is het me de vorige keer ook gelukt..
Maar ik kijk nu al 3 dagen achtereen, vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen ect van 4 uur tot half 5 zon beetje.. Maar er word niets vernieuwd...
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
-
- Amerikafan
Evelien. schreef:oke, heb nog even een vraag.
3 rewards per My vegas player
Je kan niet meer dan 1 Myvegas speler koppelen aan je Mlife volgens mij.
Dus als je 2 myvegas accounts hebt, moet je ook 2 mlife accounts hebben
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Rewards worden nu om 15.00 uur (Nederlandse tijd) vernieuwt (vanwege de tijdsaanpassing sinds afgelopen zondag). Niet alle rewards worden om deze tijd vernieuwt. Zo vernam ik dat bijvoorbeeld Ka tickets om 4 uur 's nachts (NL tijd) worden aangevuld met nieuwe.
Update: er wordt gemeld dat sommige spelers meer awards dan "3 per maand" mogen verzilveren nu. Waarschijnlijk afhankelijk van de aankoop van fiches in het verleden. Dit zie je staan bij de conditions van een reward (klik op "Next" bij een reward).
Update: er wordt gemeld dat sommige spelers meer awards dan "3 per maand" mogen verzilveren nu. Waarschijnlijk afhankelijk van de aankoop van fiches in het verleden. Dit zie je staan bij de conditions van een reward (klik op "Next" bij een reward).
Laatst gewijzigd door Edman! op 12 mar 2013, 15:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Amerikafan
je kan per 1 myvegas player(facebook) maar 3 rewards innen, dus je hebt dan niets aan 2 mlife accountsEvelien. schreef:dus 1 facebook en 2 Mlife (op 2 verschillende emailadressen) dat werkt niet?
-
- Amerikafan
BedanktEdman! schreef:Rewards worden nu om 15.00 uur (Nederlandse tijd) vernieuwt (vanwege de tijdsaanpassing sinds afgelopen zondag). Niet alle rewards worden om deze tijd vernieuwt. Zo vernam ik dat bijvoorbeeld Ka tickets om 4 uur 's nachts (NL tijd) worden aangevuld met nieuwe.

wie is het gelukt de 2 nights at The Mirage te krijgen? En hoelaat ongeveer...
hahaha bedankt .. ik zat nog om 4 uur te kijken, morgen maar weer proberenEdman! schreef:Rewards worden nu om 15.00 uur (Nederlandse tijd) vernieuwt (vanwege de tijdsaanpassing sinds afgelopen zondag). Niet alle rewards worden om deze tijd vernieuwt. Zo vernam ik dat bijvoorbeeld Ka tickets om 4 uur 's nachts (NL tijd) worden aangevuld met nieuwe.
Ik neem aan dat jullie wel met 2 accounts spelen dan?Dieuwertje schreef:De rest zouden we willen omzetten in food & drinks.

Marion, ik weet niet met hoeveel accounts jullie spelen (1 of 2)? Maar bedenk je bij het innen dat je een reward slechts 1 keer kan innen per account.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
@Ems2012: Hij speelt idd met twee accounts. Eentje van mij en eentje van hem!
@Manhatten: Bij ons was dat om 16u. Maar dat was voor de tijd veranderde, dus nu zal het inderdaad rond 15u zijn.
Ik hang momenteel aan de lijn via Skype om de code te redeemen.
Spannend
Maar natuurlijk: "all our representatives are currently busy assisting other clients"
always happens to me 
@Manhatten: Bij ons was dat om 16u. Maar dat was voor de tijd veranderde, dus nu zal het inderdaad rond 15u zijn.
Ik hang momenteel aan de lijn via Skype om de code te redeemen.
Spannend

Maar natuurlijk: "all our representatives are currently busy assisting other clients"

Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Hoi allemaal,
weet iemand van jullie wanneer die 3 reward regel was ingevoerd? Ik kan het nergens meer terug vinden maar ik dacht dat ik al 1 reward had besteld dus die zou dan niet mee rekenen?
weet iemand van jullie wanneer die 3 reward regel was ingevoerd? Ik kan het nergens meer terug vinden maar ik dacht dat ik al 1 reward had besteld dus die zou dan niet mee rekenen?
^ Hoe bedoel je? Als je er pas 1 hebt "gekocht" hou je er toch nog 2 over?
De regel geldt per 1 maart.
De regel geldt per 1 maart.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Gelukt
!
We hebben de 2 night deluxe room in de Mirage kunnen reserveren van 4 tot 6 september.
Ik heb wel enkel een confirmation number gekregen. De sympathieke medewerker aan de andere kant van de lijn zei dat ze geen emails ter bevestiging uitsturen.
Ik heb een kwartiertje gebeld en ben 41 cent kwijt
Lang leve bellen via Skype! Bedankt voor die goede tip!

We hebben de 2 night deluxe room in de Mirage kunnen reserveren van 4 tot 6 september.
Ik heb wel enkel een confirmation number gekregen. De sympathieke medewerker aan de andere kant van de lijn zei dat ze geen emails ter bevestiging uitsturen.
Ik heb een kwartiertje gebeld en ben 41 cent kwijt

Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Die rewards per account is dat totaal of per bepaalde periode? Want anders heeft het geen zin meer om verder te spelen als je al drie rewards hebt gehad.
- Fraa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat is toch per account voor een rollende periode van 30 dagen? Dus als je op vakantie gaat & je bent in Vegas, dan mag je zelf 3 rewards gebruiken. Wacht je 30 dagen, dan mag je er nog eens 3 gebruiken.
Je mag je rewards dus ook kopen in het spel zelf, al zijn het er 10. Ze effectief innen is een ander paar mouwen.
Je mag je rewards dus ook kopen in het spel zelf, al zijn het er 10. Ze effectief innen is een ander paar mouwen.
Reisblog: thisisfraa.be
Hoi,
Ik bedoelde dat ik waarschijnlijk een reward had gewonnen en deze had gebruikt voor een kamer. Dus betekend het dat ik nu in totaal 4 rewards kan winnen omdat de 1ste reward al was gewonnen voordat de regels werden verander?
Ik bedoelde dat ik waarschijnlijk een reward had gewonnen en deze had gebruikt voor een kamer. Dus betekend het dat ik nu in totaal 4 rewards kan winnen omdat de 1ste reward al was gewonnen voordat de regels werden verander?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Het lijkt wel of er steeds minder gifts worden bijgeschreven bij mijn chipbalance, krijg ik 1500 chips als gift, ik zie de rode muntjes gaan, komen er maar 50 bij bij mijn chipbalance, net 135 chips gift worden er 5 bijgeschreven. Ik las dat gifts van mensen die geblokkeerd zijn niet bijgeschreven worden maar kan me niet voorstellen dat er zoveel geblokkeerd zijn. Hebben anderen dit ook?
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerikafan
Via Skype bellen heb ik ook geprobeerd, maar ik moest minimaal 10 euro skype tegoed kopen.. Dat verbelde ik zoizo niet als ik gewoon zou bellen met mijn mobiel (uitgaande van +-15 minuten)Dieuwertje schreef:Gelukt!
Ik heb een kwartiertje gebeld en ben 41 cent kwijtLang leve bellen via Skype! Bedankt voor die goede tip!
Toevallig gisteren de rekening gehad
00:09:15 gebeld naar het buitenland (USA) kosten: 4,275
Valt me heel erg mee, maar wel veel meer als een 41 cent haha. Heb jij wel tegoed gekocht?
@Ina het valt mij op dat je ook veel minder chips/gift krijgt...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19838 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties