Sinds een week terug van de eerste grote Amerika reis. Reisverslag volgt nog wel van zodra ik de kans heb gehad alle foto's (2600) te bekijken.
Wou toch even op dit topic reply-en. Ik vond persoonlijk die skyride een grote teleurstelling! Waarom?
1) je betaalt te veel voor wat het is
2) de beelden zijn enorm onscherp, je wordt niet misselijk van de bewegende stoelen, maar gewoon omdat je ogen bijna niet kunnen focussen (misschien bevooroordeeld door betere kwaliteit beeld in attractieparken)
2a) bewegingen stoelen komen niet altijd overeen met beeld
3) de animatie die men gebruikt is zo jaren 70, in één woord: belachelijk
4) men is aan een nieuwe film bezig, dus kan je beter nog wat wachten..
5) zelfs de fotoshoot is zwak: het groen van achtergrondscherm was op rand van gezicht en haar nog zichtbaar...
Voor de rest over den empire: het was al september en er waren niet zoveel toeristen meer, maar vond de verschillende rijen toch wel slecht georganiseerd: rij voor tickets, rij voor lift, rij voor foto, rij voor tweede lift... rij voor terug naar beneden te gaan (we sloegen de bovenste lift over door de trap te nemen).
Ook teleurstellend in mijn ogen: je betaalt niet voor de top maar voor de 86ste verdieping. Hoger gaat ook: extra betalen. Je kan ook een soort 'fast-pass' kopen om niet te moeten wachten in rij voor lift ($40 denk ik!)
'Bostonlover' zijn tip is wel goed