Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Alcatraz
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tickets Alcatraz
Ja, dat klopt. Je bent dus nog te vroeg.
Marianne
Marianne
- Peter & Ann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wederom bedankt voor je snelle reactie.
En maar onmiddellijk een reminder in onze agenda zetten, kwestie van er op tijd bij te zijn.
Peter & Ann.

En maar onmiddellijk een reminder in onze agenda zetten, kwestie van er op tijd bij te zijn.
Peter & Ann.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik heb net hetzelfde geprobeerd, ook boeken voor juni en die zijn inderdaad nog niet beschikbaar. Vanaf half mei is er nog geen schema beschikbaar dus nog even geduld hebben denk ik.Peter & Ann schreef:Ook wij willen een ticket kopen voor juni maar het lukt ons niet.
In de tabel met vertrektijden kunnen we niet kiezen en onder de tabel staat dit : Available tours have a tour time shown. Click on these times to purchase tickets. Tours showing only a dash indicates that those tours are sold out or unavailable
Ergens anders op Alcatrazcruises.com staat iets in de zin van dat je de tickets maar 90 dagen vooruit kan bestellen.
Klopt dit of doen we iets verkeerd bij het bestellen?
Peter & Ann.
Vandaag ook eens aan het zoeken geweest op Alcatrazcruises, normaal zou je nu al tickets moeten kunnen bestellen tem 10 juni, maar vanaf juni hebben ze nog geen enkele datum vrijgegeven. Op het maandoverzicht staan de verkoopbare juni data wel in een andere kleur, maar als je hier op klikt>>niets!!! Vreemd?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik had ze een mail gestuurd met een aanvraag voor 1 juni, werd teruggebeld (gisteren) dat het binnen een aantal dagen mogelijk moet worden voor juni te bestellen via de website. Kwestie van even geduld hebben denk ik.
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Same here, ik ben ook aan't wachten om tickets te bestellen voor 7 Juli! Gaat pas vanaf 90 dagen voor de datum!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wat is de beste tijd om Alcatraz te bezoeken? Iemand een idee?
wij zijn er nog niet geweest, maar we gaan een early bird ticket, omdat we in Juli gaan en het er heel druk gaat worden, en dan hebben we erna nog een lange dag voor andere dingen te doen.
Wij hebben de Alcatraz Night Tour gedaan. Het voordeel daarvan is - van wat ik begreep, ik heb geen daytour gedaan dus kan het niet vergelijken - is dat er maar 1 boot heen gaat (en 2 terug), dus het is rustiger. Overdag pak je een boot heen en een willekeurige boot terug. Omdat er 's avonds maar 1 boot gaat, zijn dat alle (mede)bezoekers.
Tevens vond ik de sfeer 's avonds wel "anders". We gingen de boot op toen het nog licht was (dus ook prima voor daylight foto's), en weer terug toen het net donker was (geloof dat wij de boot van 21.30 terug hadden).
Ook konden we een bezoekje brengen aan het hospitaal, ik weet niet of dat overdag ook kan?
Tevens vond ik de sfeer 's avonds wel "anders". We gingen de boot op toen het nog licht was (dus ook prima voor daylight foto's), en weer terug toen het net donker was (geloof dat wij de boot van 21.30 terug hadden).
Ook konden we een bezoekje brengen aan het hospitaal, ik weet niet of dat overdag ook kan?
- jvandijk65
- Amerikafan
Wij hebben ook de nighttour gedaan. Bijzondere ervaring op een bijzondere plek. Volgens mij zijn er dan ook extra lezingen etc en inderdaad het hospitaal wat dan open is. Ik geloof dat dit bij de dagtours niet zo is.
Wat wij wel jammer vonden is dat je geen tijd hebt om wat over het eiland te zwerven. Je moet immers die laatste boot nemen. Zou dus zeker de vroegste nighttour nemen, en de laatste terug, maar dat kan je op het eiland zelf nog beslissen.
Denk wel aan warme kleding, want het is er bibberkoud!
Wat wij wel jammer vonden is dat je geen tijd hebt om wat over het eiland te zwerven. Je moet immers die laatste boot nemen. Zou dus zeker de vroegste nighttour nemen, en de laatste terug, maar dat kan je op het eiland zelf nog beslissen.
Denk wel aan warme kleding, want het is er bibberkoud!
Zicht op de "Golden Gate" is 's morgens vaak beperkt door de mist.Ralphtd schreef:Wat is de beste tijd om Alcatraz te bezoeken? Iemand een idee?
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben met de dagtour het hospitaal niet gezien. Wij zijn lekker vroeg gegaan. We hadden de boot van 10.00 uur. We hadden stralend weer dus ook prachtig zicht. Het was helemaal niet zo druk op het eiland, maar goed wij waren februari dit jaar. Toen we terug gingen was het een heel stuk drukker. Ik vond het geweldig en een hoogtepunt van onze reis. Ik vond heel San Francisco trouwens geweldig. Wat een prachtstad en wat een heerlijke sfeer.
Iemand nog nieuws over het niet werken van de Juni Alcatrazcruises maand?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Deze reactie ontving ik vandaag via de mail op mijn vraag wanneer het schedule van Juni bij Alcatraz Cruises online komt:
Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz tickets! We do apologize for the delay, we are finalizing our June 2013 calendar and it will be released very shortly, feel free to check back frequently on our website. Once the calendar date is released, you can reserve your tickets on
http://www.alcatrazcruises.com. Thank you for your patience!
Geduld hebben dus!
Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz tickets! We do apologize for the delay, we are finalizing our June 2013 calendar and it will be released very shortly, feel free to check back frequently on our website. Once the calendar date is released, you can reserve your tickets on
http://www.alcatrazcruises.com. Thank you for your patience!
Geduld hebben dus!

Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Normaal moet je nu juni al kunnen boeken tem de 18e, maar geen enkele van deze dagen is al vrijgegeven!!PSVwally schreef:Wrs ben je gewoon nog net even iets te vroeg?
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Moet je die überhaubt op voorhand bestellen? Kan je die ook niet gewoon ter plekke kopen? Uiteindelijk is het toch een ferrydienst? Tenminste, ik was gewoon van plan naar het loket te gaan wanneer ik daar ter plekke ben, ging er van uit dat dit wel zou lukken. Of ben ik hier verkeerd in?
Hangt er denk ik vanaf wanneer je gaat, maar als je rond juni/juli/augustus gaat zou ik er rekening mee houden dat er pas over twee-drie dagen plaats is op de boot, als je ter plekke wilt reserveren. Voor de avondtour denk ik nog wat langer...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Uit eigen ervaring: (ruim) van te voren boeken! Wij dachten ook dat we dat wel een dag van te voren konden boeken. Midden april, geen vakantieperiode. Toen spraken we mensen ergens bij highway 1 die op hun laatste vakantiedag als ze terug kwamen in SF voor hun vlucht nog Alcatraz gingen doen, omdat ze de dagen na hun aankomst daar in het begin tot 9 dagen later compleet uitverkocht waren. Wij 's avonds in het hotel kijken en ja hoor, allemaal uitverkocht op de dagen die wij voor SF hadden uitgetrokken....gelukkig op de dag dat we eigenlijk al een deel van yosemite wilde meepakken nog de in de ochtend kunnen gaan. Ik zou het risico niet lopen, boeken!
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik zou ze zeker van te voren boeken om zeker te zijn van een ticket. Wij hadden ze ook van te voren geboekt en zagen toen we er waren half juli dat alles vol was en pas plaats begin augustus weer......
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1086 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties