Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reinalda wilt zich even voorstellen

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
reinalda
Amerika-ontdekker

Reinalda wilt zich even voorstellen

Bericht door reinalda »

Hoi ik ben Reinalda Koldenhof 37 jaar.
Kwam hier al vaker rondsnuffelen en vond nu toch maar eens dat ik me moest registreren.
Ben geeinterereesrd in Amerika omdat mijn vader en mijn half zus en broer daar wonen.
Helaas hebben we de laatste jaren geen contact meer maar ik ben druk op zoek om adres gegevens te achterhalen.(al wil dit niet best lukken :cry: )
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Hallo Reinalda!

:welcome:

En vooral veel succes met je zoektocht.
onze blog - Bouwmanfamily
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Hoi Reinalda,

Welkom bij dit forum.

Ik wil je even een "oud" draadje onder de aandacht brengen en dan met name het antwoord van Marcel. Wellicht kan hij ook iets voor jou betekenen. Stuur hem anders even een pm en dan weet je het zo.

http://allesamerika.nl/forum/viewtopic. ... ght=#69667

In ieder geval heel veel plezier hier op het forum en succes met je zoektocht.
Het zou leuk zijn als je hier laat weten hoe het afloopt met je zoektocht.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Welkom om dit forum en ik hoop dat je snel succes hebt met je zoektocht.
Carola
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Reinalda,

Van harte :welcome: op dit forum. Je zult hier veel tips en informatie kunnen vinden over Amerika en hopelijk is daar ook iets bij wat je kan helpen bij je zoektocht.

Je mag er gerust iets meer over vertellen als je dat helpt en als je dat wil en kan. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe gevoelig dit ligt. Wij helpen in ieder geval graag.

Veel succes!

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
reinalda
Amerika-ontdekker

Bericht door reinalda »

hekkie schreef:Hoi Reinalda,

Van harte :welcome: op dit forum. Je zult hier veel tips en informatie kunnen vinden over Amerika en hopelijk is daar ook iets bij wat je kan helpen bij je zoektocht.

Je mag er gerust iets meer over vertellen als je dat helpt en als je dat wil en kan. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe gevoelig dit ligt. Wij helpen in ieder geval graag.

Veel succes!

Marjan
Bedankt allemaal voor de gezellige binnenkomst voel me hier dan ook echt welkom :)
Wil best meer vertellen over hoe en waarom ik mijn zus en broer zoek in Amerika maar ik ben bang dat het wel een heel lang verhaal zou gaan worden :? en ik weet niet zeker of ik het hier plaatsen moet of op een ander forum.

Reinalda
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

reinalda schreef:Bedankt allemaal voor de gezellige binnenkomst voel me hier dan ook echt welkom :)
Wil best meer vertellen over hoe en waarom ik mijn zus en broer zoek in Amerika maar ik ben bang dat het wel een heel lang verhaal zou gaan worden :? en ik weet niet zeker of ik het hier plaatsen moet of op een ander forum.
Hallo Reinalda,

Je zou je verhaal in dit topic kwijt kunnen, maar je mag ook best een nieuw onderwerp openen in het "Off Topic" forum met een iets andere titel (met je nickname erin bijv.) zodat het duidelijk jouw onderwerp is.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
RhonDick
Amerika-ontdekker

welkom

Bericht door RhonDick »

Reinalda, welkom :!:

Ben zelf zeer geinteresseerd in stamboom onderzoek e.d. en heb me daarom lid gemaakt van Ancestry.com.
Ben de twee zijden van mijn vrouw's kant aan het onderzoeken;
Op/via deze site vind je ook "levende" personen met adres gegevens.
Het is geen goedkoop jaar abonnement, maar je haalt er veel info uit.

Als ik je kan helpen met iets, hoor ik het graag; t kost mij niets extra; ik kan de site ten alle tijde gebruiken voor welke naam dan ook.

vr.gr. RhonDick
Moving dit jaar van Bussum naar Clover
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer