Bedankt voor de reacties, dan gaan we het dus gewoon met z'n drieën op mijn account proberen. Duimen maar dat we een plekje kunnen bemachtigen.
En succes gewenst voor alle anderen die ook vanmiddag achter de computer zitten!
Poeh wat spannend, zeker als ik al jullie reacties lees! Zit vanmiddag om 3 uur ook klaar om te reserveren met drie andere...
Weet iemand of je bij betaling met creditcard voldoende hebt aan credicardnummer, vervaldatum en cvs code of moet je ook nog met je bankreader je pin invoeren?
ik heb een paar pagina's open staan en ook al de plekken gekozen ook al maakt het niet uit waar..
het is niet voor mezelf maar ik zit nu al te stressen...
Vanaf 20 juli en dat is lastig want er zijn al vrij veel plekken bezet en het is zaterdag dus extra druk. 3 nachten ik hop dat het lukt ik heb Crane Flat open staan voor het geval alles vol is. Beter alternatief dan buiten Yos NP
En CC gegevens die je noemt zijn prima! Je hebt na boeken van de plek 14 min om gegevens in te voeren dat is genoeg.
Suc6 allemaal en hopelijk allemaal ook een plekkie.
Yes raak! De eerste poging voor North Pines eind juli was gelijk raak, ben helemaal gelukkig! Hopelijk hebben er meer zoveel geluk! Mijn zoon probeerde op Lower, mijn man op Upper, maar dat lukte hun dus niet....gr Karin
Laatst gewijzigd door Karin611 op 15 mar 2013, 15:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Gelukt! Met hulp van de handleiding van Isis. We zullen tijdens het bezoek haar vast dankbaar zijn dat we daar staan; van 30 juli tot 1 augustus op Upler Pines
Ja, hier ook gelukt!! Nummer 209 op North Pines voor drie nachten eind juli. We hadden uiteindelijk zelfs zes plekken waar we uit konden kiezen op drie verschillende campings (via vier verschillende computers), dus zelfs nog keuze.
Bedankt voor alle tips en adviezen!
Yeah !!! Gelukt ! Nr. 54 Lower Pines.
Wat een gestress .....
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Joehoe ook gelukt, 3 nachten op Upper Pines nr 209. Nu nog even wachten op de bevestiging. Kon mij niet schelen waar, een plek is een plek.
Pff, de hele dag klamme handjes maar blij dat het gelukt is. Nu kan de bloeddruk weer omlaag!
YES! Bij ons ook gelukt North Pines 58, wat een stress, ik had van spanning ipv voornaam, voorletters ingevuld bij de betalingsgegevens, het duurde wel een half uur voordat er "confirmed" stond bij de reservering. In de tussentijd had ik, wonder boven wonder, nog een plek op de Upper Pines gevonden, deze gaan we dus weer annuleren....
Zou ook kunnen Marenko, ik heb overigens nog steeds geen mail gekregen ter bevestiging, bij de andere campgrounds van recreation.gov had ik het in een half uur. Hebben andere al wel een bevestiging?, hij staat in ieder geval wel bij current reservations in mijn account
@Ina, ik had na 5 minuten de bevestigingsmail binnen. Hoop dat ie bij jullie inmiddels ook ontvangen is.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Krijg je altijd een bevestigings mail?
Bij mij staat ook alleen op het account dat ik een plek heb gereserveerd maar geen mail gehad, maar dat heb ik ook niet van de campings bij Zion en grand canyon via dezelfde site.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.