Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route 1- welke plekken moet ik zien SF-->LA
Re: Route 1- welke plekken moet ik zien SF-->LA
@assendelft80, ik heb tot nu toe altijd de 101 gevolgd. In mijn ervaring is dit makkelijker, want beter zichtbaar op borden etc. En veel navigatiesystemen sturen je ook gewoon de 101 op.
Mijn vriendin wordt echt goed ziek van vliegen en varen. MAAR in de USA hebben ze Dramamine (normale en less drouzy formula, ook die werkt net zo goed) en die werken bij haar perfect. In nederland kennen ze het niet en ook niet iets met dezelfde werkzame stof maar sinds we deze hebben ontdekt heeft ze nergens meer last van. En goede vriend van me gaat iets vaak naar de USA en neemt altijd 1 verpakking voor ons mee mochten we weer een keer gaan vliegen.Hockey schreef:...
Aangaande zeeziekte bij walvissen kijken, niet bij iedereen helpen de pilletjes en elektronische armbandjes.
whalewatch kun je ook bij Dana Point doen, tussen la en sd. het weer is daar meestal ook veel beter dan bij Montery.
http://www.danapointwhalewatching.com/
http://www.danapointwhalewatching.com/
Wij gaan beide whale watch tours doen, in Monterey en in Dana Point, om zo de kans te vergroten dat we echt een aantal wonderen van de oceaan kunnen zien!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik weet even niet waar ik t anders moet plaatsen, maar mochten mensen een dezer dagen de kustroute rijden, hou rekening met afgesloten wegen rond de 101 bij Camarillo en Ventura.
Tot wanneer zijn ze afgesloten?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5815 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger