Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooiste wandelingen Zion NP

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Karin611
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Mooiste wandelingen Zion NP

Bericht door Karin611 »

Onze planning is om in de morgen de Observation Point trail te lopen en ergens in de middag the Narrows.... we zien wel hoever we dan komen...
1994 - Washington - Disney Orlando
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

NenE schreef:
Isis schreef:Wees er zeker van dat je AL kunt lopen.. het is echt geen kattenpis. Ik zal mensen eerder zeggen de OP te lopen denk ik. En dan de Narrows een stuk dat is ook net weer wat anders.
Ik ben een jongen van 23 en mijn vriendin is 21. We zijn beide gewoon fit, dus dat zou wel moeten lukken.
Ik denk dat ze eerder bedoelt dat je het laatste stuk met de kettingen aan moet durven. OP is een paar kilometer langer en het hoogteverschil is ook groter dan bij AL (je kijkt zelfs 'neer' op AL), maar OP is overal wel een net, breed pad. Bij AL heb je op de laatste halve kilometer ofzo aan beide kanten diepe afgronden.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Isis bedoeld meer de hoogtevrees over die smalle richel met beiderzijds een afgrond :wink:
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ohhhh oke, dat had ik even niet door. Nou wij houden wel van wat spanning en hebben geen hoogtevrees, dus dat zal geen probleem worden verwacht ik :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer