Heeft een van jullie ervaring met het volgende:
- Inkopen doen in Amerika en de spullen terugsturen naar je Nederlandse adres. Ik ben 5 maanden in de VS en mijn ouders wonen gewoon thuis, dus ik kan dit denk ik wel doen?
Maar een vraagje: kun je om de douane kosten etc. heen? Ik heb heel vaak zonder problemen vanuit NL spullen verstuurd naar de VS en een lagere waardere op het pakket genoteerd (of aangegeven dat het een cadeau o.i.d. was), en ook vanuit de VS zulke pakketjes ontvangen. Allemaal zonder problemen.
Maar wat als de pakketten groter zijn? Of is het dan beter om het apart (meerdere pakketjes) te versturen?
Ik wil hier inkopen doen omdat alles zoveel goedkoper is :p.
Ik zie bijvoorbeeld dat Tommy Hilfiger overhemden maar 30 a 40 dollar zijn, dat is minder dan 30 euro. Ik heb er weleens 4 of 5x zoveel voor betaald in Nederland en de standaardprijs daar is sowieso minimaal 4x hoger. Dus het scheelt als je hier inkopen doet

---
Ja, ik weet dat het 'not done' is om een lagere waarde te zetten of het anders aan te geven, maar wij betalen al genoeg belastingen... En die 15 Euro standaard administratiekosten zijn ook ongelooflijk stom...