schellie schreef:hopelijk hebben ze over een aantal weken een oplossing, anders wordt het contact op nmen met de KLM
Ik zou persoonlijk de wagen nemen of iemand U naar AMS laten rijden.
Kost wel extra tijd en geld maar met de trein weet je echt nooit en als je te laat bent kan je wel een nieuw ticket aanschaffen.
Toen we terugkwamen uit LA zat er een koppel langs ons dat met de Fyra naar Brussel reed bij vertrek.
Voor de een of andere reden hebben ze 3 uur vastgezeten en kwamen 5 minuten te laat aan de gate.
Deur toe en dikke pech.
Ze waren dan maar in de Sheraton gaan slapen want de vakantie was toch begonnen.
De dag erna op tijd naar de balie van Delta en hier kregen ze het nieuws dat ze een nieuw ticket moesten kopen (want hun was een non refundable) en een klacht moesten indienen bij de NMBS om hun geld terug te krijgen.
Beide hadden ze gedaan, het ticket nieuw gekocht was duidelijk want ze zaten op de vlieger maar het geld terug krijgen van de NMBS
Ik vrees ervoor.
Nog straffer vond ik dat Connections hun een extra fee aanrekende om langs elkaar te zitten in het vliegtuig.
Echt straf !
Zo zie je maar hoe de maatschappijen steeds de mensen met de neus nemen en iemand die niet frequent reist heeft dan maar pech.
Amazing
Prettig weekend
Kingair