Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Emigreren naar Amerika
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Gefeliciteerd! Succes met auto shoppen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
van Harte, ik ben zelf ook op zoek maar het is nog niet echt dringend (moet eerst nog een nieuw hek plaatsen rond de tuin
) maar ik heb mijn contacten al gelegd om hier aan de slag te kunnen in Ft Rucker als Maintenance Test Pilot
Ben al regelmatig aan het bellen, maar het is nu een drukte van jawelste om al het spul in veiligheid te brengen!
En dat van die Japanner
, maar je weet toch waar ik op dit moment mee rij
(zie foto), die andere is voor de leuke tripjes!
In ieder geval veel success met die baan EN met het zoeken van een auto!
Richard

En dat van die Japanner

In ieder geval veel success met die baan EN met het zoeken van een auto!
Richard

Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Gefeliciteerd! Hoe reageerden ze op je solliciatatie voor je je definitieve werkvergunning had? Hebben ze daar iets over gezegd en/of heb je dat ueberhaupt gemeld?daisydog schreef:Een week voordat ik mijn werkvergunning binnen kreeg had ik mijn eerste gesprek daar. Anderhalve week geleden had ik mijn derde en laatste interview en vandaag belde ze me om te vertellen dat ik de baan heb!!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb het gewoon gemeld tijdens het eerste gesprek. Ik was er op dat moment vrij zeker van dat ik binnen afzienbare tijd mijn werkvergunning binnen zou moeten krijgen. Uiteraard was het uiteindelijk wel een voorwaarde voor het bedrijf dat ik mijn werkvergunning zou hebben, maar gezien het feit dat de sollicitatie periode een paar weken in beslag zou gaan nemen, wilden ze wel verder met me gaan.Gefeliciteerd! Hoe reageerden ze op je solliciatatie voor je je definitieve werkvergunning had? Hebben ze daar iets over gezegd en/of heb je dat ueberhaupt gemeld?
Zodra ik mijn werkvergunning had heb ik ze direct op de hoogte gesteld en toen volgde de andere gesprekken.
Ik had trouwens dit keer niet echt gesolliciteerd op een vacature. Ik had mijn CV achtergelaten op de website van Office Depot. Ik had me namelijk voorgenomen om niet meer direct te solliciteren voordat ik mijn werkvergunning had. Ik had dat eerder wel gedaan toen ik ook dacht dat mijn werkvergunning eraan zou komen. Het bedrijf waar ik stage had gelopen wilde me aannemen en heeft een paar weken gewacht, maar toen ik tegen die tijd mijn werkvergunning nog steeds niet had, moesten ze de positie we vullen en dus iemand anders aannemen...
Ik wilde niet nog een keer in die situatie komen.
Laatst gewijzigd door daisydog op 16 sep 2004, 03:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah, top. Nogmaals gefeliciteerd!daisydog schreef:Ik heb het gewoon gemeld tijdens het eerste gesprek. Ik was er op dat moment vrij zeker van dat ik binnen afzienbare tijd mijn werkvergunning binnen zou moeten krijgen. Uiteraard was het uiteindelijk wel een voorwaarde voor het bedrijf dat ik mijn werkvergunning zou hebben, maar gezien het feit dat de sollicitatie periode een paar weken in beslag zou gaan nemen, wilden ze wel verder met me gaan.
Goed te weten. Mijn 2e USB drive was mooi niet op de dag binnen zoals beloofd. Dus dat soort dingen behoren nu tot het verleden? :hm:daisydog schreef:Iets niet op tijd binnen hebben bij Office Depot....?Dus als ze weer eens iets niet op tijd binnen hebben bij Office Depot, dan kan ik jou daar de schuld van geven?
Ja, dat is dus nu verleden tijd....dat mag duidelijk wezen
BTW De baan sluit ook wel aan bij je opleiding, denk ik?
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja, helemaal. Transport en distributie is belangrijk onderdeel van Logistiek.BTW De baan sluit ook wel aan bij je opleiding, denk ik?
Ze waren tijdens de solliciatie gesprekken erg onder de indruk van de stages die ik gelopen had, waardoor ik al redelijk wat ervaring had opgedaan. Dit is blijkbaar heel anders dan hier gebruikelijk!
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Office Depot
Gefeliciteerd met je nieuwe baan bij Office Depot en veel succes in Delray Beach! Mooi plaats.
Dick
Dick
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer:
Gefeliciteerd PeeJay. Negen tot tien maanden??? What happened to the 120 days?PeeJay schreef:Vandaag mijn I-797, Notice of Action op de I-751 Petition to Remove Condition on Residence ontvangen :doublethumb: , en mijn greencard is dus weer een jaartje verlengd.
Op naar de goedkeuring voor mijn petitie, volgens de USCIS web site gaat dit zo'n 9-10 maanden duren. We salle sien
/PeeJay

gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2239 Weergaves
-