Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door PSVwally »

ehh nee, eerlijk gezegd geen foodtips vanuit MyVegas.
Voor gewone foodtips buiten het spel om zou ik eens een vakantietopic van martijn76 zoeken als ik jouw was. Die heeft zo ongeveer alle Vegas buffetten, en hotels, wel gehad en ergens (ik weet zo even niet waar) heeft hij volgens mij ook de foto's erbij staan.
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

PSVwally schreef:ehh nee, eerlijk gezegd geen foodtips vanuit MyVegas.
Voor gewone foodtips buiten het spel om zou ik eens een vakantietopic van martijn76 zoeken als ik jouw was. Die heeft zo ongeveer alle Vegas buffetten, en hotels, wel gehad en ergens (ik weet zo even niet waar) heeft hij volgens mij ook de foto's erbij staan.
Wederom bedankt PSVwally! Zal daar zeker eens gaan kijken.
Mocht er nog iemand anders tips cq ervaringen hebben mbt foods dan hoor ik het heeeeeel graag!

Marion
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Ik ben er niet zelf geweest, maar heb veel goede verhalen gehoord en gelezen over THE steakhouse in Circus Circus. Als ik genoeg punten overhoud als ik het Aria heb geboekt wil ik zelf ook die reward boeken, als het lukt, want ze zijn bijna altijd uitverkocht...
Voor 75.000 punten krijg je een 150 dollar tegoed bon!!
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

En verder geen addertjes onder het gras? Ik heb die ook gezien, maar vond het te mooi om waar te zijn.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

^ Voor zover ik tot nu toe heb gelezen niet. Alleen fooien zijn excl, maar die paar cent kun je na (lekker) eten zelf waarsch nog wel missen. :thumbup:

Afhankelijk van hoeveel punten je hebt gespaard kun je ook de restaurants opzoeken op Tripadvisor, staan vaak ook wel een hoop ervaringen.
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie

Bericht door Gijs&Kelly »

Okay, seems nice. Ik zit inmiddels op 125.650 punten.
Ik ga er vanuit dat ik niet 2x dezelfde promo kan aanschaffen? We zijn met zn vieren namelijk.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Nee, maar wel als je 1 van de 3 anderen ook laat spelen (ervanuit gaande dat er wel iemand anders 21+ is). Je mag wel 2 bonnen tegelijk inwisselen, alleen kun je er dus maar 1 per account aanschaffen.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Je kan toch wel 2 x dezelfde reward aanschaffen na verloop van tijd, ik heb voor juni 2 +1 nachten Mirage geboekt met mijn lp's en wil dat nog een keer doen voor augustus??
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

ina schreef:Je kan toch wel 2 x dezelfde reward aanschaffen na verloop van tijd, ik heb voor juni 2 +1 nachten Mirage geboekt met mijn lp's en wil dat nog een keer doen voor augustus??
Nee dat kan niet, als je ooit een reward heb aangeschaft met 1 account kan je die nooit meer aanschaffen op die account. Dus even tweede account aanmaken (als je met z'n 2en gaat dan)...
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Da's balen, ik heb ze al opgebruikt met de accounts waar ik de meeste lp's heb, we hebben een nieuw account met 39.000 lp 8 hotels dan maar doorsparen naar 150.000 voor 3 nachten, zou moeten lukken voor augustus hoop ik...
Dus als je alles hebt gehad kan je stoppen met het spel :wink:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

KimDaanUSA schreef:
ina schreef:Je kan toch wel 2 x dezelfde reward aanschaffen na verloop van tijd, ik heb voor juni 2 +1 nachten Mirage geboekt met mijn lp's en wil dat nog een keer doen voor augustus??
Nee dat kan niet, als je ooit een reward heb aangeschaft met 1 account kan je die nooit meer aanschaffen op die account. Dus even tweede account aanmaken (als je met z'n 2en gaat dan)...
Niet helemaal waar.
Als de rewards worden bijgevuld (restock), dan kun je opnieuw dezelfde reward aanschaffen.
Maw : 2 x dezelfde reward uit dezelfde "batch" zal niet lukken, 2 x dezelfde reward uit verschillende "batches" levert geen problemen op.
Sibi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Sibi »

Zit er ook nog een maximum aan rewards per trip cq periode
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje »

Ja, 3 per trip (er vanuit gaande dat deze niet langer is dan 30 dagen). En als je 1x voor 5 dollar chips koopt, kan je er nog 1 extra redeemen, dus 4 :)
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

US-fanboy schreef:Niet helemaal waar.
Als de rewards worden bijgevuld (restock), dan kun je opnieuw dezelfde reward aanschaffen.
Maw : 2 x dezelfde reward uit dezelfde "batch" zal niet lukken, 2 x dezelfde reward uit verschillende "batches" levert geen problemen op.
Dit moet je me even uitleggen, wat bedoel je met "batch"?? Kan ik dan toch 2 maal de reward van 2 nachten Mirage redeemen??
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Lunchbuffet bij Bellagio voor maar 21.500 lp, wat moet ik me daar bij voorstellen??
manhattan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door manhattan »

aah eindelijk de 2 night stay at the mirage te pakken.. was laatst net te laat, email ingevoerd en toen zei die dat hij weg was. Dat was om 19 over 3, dus ik zat nu klaar en om 15 over stonden er 5 op! Alleen deed nu net die laptop raar en kon ik niet op next drukken, andere laptop er snel bij. stonden er nog maar 2 maar wel te pakken (had emailadres al ff gekopieerd, dus kon die zo inplakken)! Zo onwijs blij mee haha. Nu lekker voor etentjes sparen.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

ina schreef:Lunchbuffet bij Bellagio voor maar 21.500 lp, wat moet ik me daar bij voorstellen??
Dat je eerst een tijd in de rij staat om binnen te komen. Daarna wordt je aan een tafel gezet en krijg je te drinken. Ondertussen kun je met z'n allen (of een voor een om je spulletjes in de gaten te houden) aanschuiven aan rijen voor een soort vitrines waar allemaal eten in zit. Wat je vindt dat er lekker uitziet doe je op je bord (wat je aan het begin van de rij van een stapel af kan halen) en wat je niet lekker vindt laat je staan (of doe je ook op je bod en laat je dan later staan). Aan je tafel kun je alles dan opeten.
Daarna kun je weer opnieuw in dezelfde rij of andere rijen gaan staan en kun je weer eten opscheppen op je bord. Op deze manier kun je dan een complete maaltijd bestaande uit allerlei gerechten bij elkaar halen en opeten.

Eigenlijk zoiets als wat je ook bij andere buffetten hebt, zeg maar :thumbup:

BTW: je kunt het ook als ontbijtbuffet gebruiken. Het idee is dan hetzelfde maar dan iets vroeger. Als je rond een uur of negen aankomt bij het buffet, dan heb je ook nog niet die lange rijen.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

US-fanboy schreef:Dat je eerst een tijd in de rij staat om binnen te komen.
Als MyVegas lid mag je met de voucher de Invited Guest/VIP line gebruiken om binnen te komen bij het Bellagio Buffet (enkel geldig voor lunchtijd tussen 11.00am en 3.00pm). Dit kan veel wachttijd schelen.
Let er wel op dat deze reward altijd snel uitverkocht is. Zorg dus dat je om 15.00-15.15 uur online bent om deze reward te bemachtigen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

US-fanboy schreef:[

Dat je eerst een tijd in de rij staat om binnen te komen.
Haha, nog nooit een buffet gedaan vanwege de lange rijen :wink:
BTW: je kunt het ook als ontbijtbuffet gebruiken. Het idee is dan hetzelfde maar dan iets vroeger. Als je rond een uur of negen aankomt bij het buffet, dan heb je ook nog niet die lange rijen
Goede tip
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Ja, da's inderdaad een goeie tip! Komt voor ons veel handiger uit om al wat vroeger te kunnen gaan eten, omdat we kort na de middag vertrekken op de dag dat we het Bellagio buffet willen doen...
Memories...
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer