DejaVu schreef: Heb je een eigen tombe?

DejaVu schreef: Heb je een eigen tombe?
En waar heb je dat gelezen? Ik denk dat iedereen hier zich weleens afvraagt of in Nl de belastingen niet te hoog zijn en of de overheid wel efficiënt werkt en geen geld verspilt en het allemaal niet wat minder kan.vraag123 schreef:En dat vinden jullie natuurlijk doodnormaal...
Schrijf dat dan in plaats van klagen over hoe duur de stage in de VS en dat je daarom wil dat de NL overheid wat sponsort in de vorm van minder invoerkosten.vraag123 schreef:Het ging mij namelijk om het feit dat de Nederlandse overheid alles wilt belasten.
Die prijzen vind je vooral in de outlets en dumpwinkels zoals Bealls, in de normale winkels is het prijsverschil kleiner, loop maar eens binnen bij Abercrombie of een Hillfiger store downtown NY.vraag123 schreef:Dat is dus zo'n 5x duurder. Waarom zo'n groot prijsverschil?
misschien moet je er dan toch wat meer energie en doorzettingskracht in steken???vraag123 schreef:De 80 euro studiefinanciering per maand...?
En mijn ouders werken ook, dus zij dragen er ook gewoon aan mee.
Daarnaast is heel de reis naar de VS door ons zelf betaald, de overheid heeft daar toch ook niet aan mee geholpen...
Visum alleen al kostte rond de 2200 euro (met verzekeringen, visum hulp, aanvragen, kosten, bemiddeling e.d.).
En dan nog vliegticket + hotel + verblijf etc. Ja, krijg een 'uitwonende beurs', maar geloof mij, daar mee red je het hier nog geen week lol. Heb volgens mij de uitwonende beurs uitgegeven aan de taxi van JFK naar mijn hotel![]()
De prijsverschillen waar ik het over had zag ik op Amazon.comHondo schreef:Die prijzen vind je vooral in de outlets en dumpwinkels zoals Bealls, in de normale winkels is het prijsverschil kleiner, loop maar eens binnen bij Abercrombie of een Hillfiger store downtown NY.vraag123 schreef:Dat is dus zo'n 5x duurder. Waarom zo'n groot prijsverschil?
Als jij zoekt op Amazon, zeg Hillfiger polo, dan zie jevraag123 schreef:De prijsverschillen waar ik het over had zag ik op Amazon.com.
Waarom zijn de verschillen kleiner bij die winkels downtown? Zeker omdat het duurder is om daar een winkel te huren en ze zo de kosten proberen terug te verdienen. Nooit van abercompbie gehoord...
Op die manier. En waarom dumpen ze die voorraden dan, is het defecte kleding of zo?Hondo schreef:Als jij zoekt op Amazon, zeg Hillfiger polo, dan zie jevraag123 schreef:De prijsverschillen waar ik het over had zag ik op Amazon.com.
Waarom zijn de verschillen kleiner bij die winkels downtown? Zeker omdat het duurder is om daar een winkel te huren en ze zo de kosten proberen terug te verdienen. Nooit van abercompbie gehoord...
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss? ... figer+polo
Andere prijzen als in een outlet en ook Amazon word gebruikt om voorraden te dumpen, net als Ebay. Dat je nog nooit gehoord hebt van Abercrombie verbaasd met een beetje http://www.abercrombie.com/ Dit merk heeft net een winkel geopend in Amsterdam, er stonden honderden mensen te wachten om wat te mogen kopen
Geloof dat vraag123 een vraagteken geworden is. Is hij niet gebanned ofzo of was dat iemand anders.Symbolio schreef:Beste vraag123,
Het is niet mijn bedoeling jou hier zwart te gaan maken, dus vat het a.u.b. niet zo op.
Dat durf ik niet te zeggen.Hondo schreef:Geloof dat vraag123 een vraagteken geworden is. Is hij niet gebanned ofzo of was dat iemand anders.Symbolio schreef:Beste vraag123,
Het is niet mijn bedoeling jou hier zwart te gaan maken, dus vat het a.u.b. niet zo op.