Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchtwijzigingen..wat een gerommel

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Lindab
Amerika-ontdekker

Vluchtwijzigingen..wat een gerommel

Bericht door Lindab »

Gister eens ff checken naar onze mail met alle bevestigingen.
Onze reis is als volgt met 3 vluchten.
Amsterdam-new york
New york-Phoenix
Los angeles-Amsterdam
Zie ik ineens dat mijn derde vlucht (terugvlucht) een totaal andere datum/vertrekpunt heeft gekregen.
Sterker nog..dezelfde datum als onze tweede vlucht.
Na een belletje met ebookers wordt mij gemeld dat ik nog een mail krijg over de wijziging,echter nog niets ontvangen.
Weet iemand of zoiets lang duurt?
Oha..en als ik mijn reserveringsnr invoer bij delta airlines is niet mijn 3e maar juist mijn 2e vlucht gewijzigd :blink:
Ook zijn deze vluchten gewoon te boeken als ik dat bekijk.
Vind het maar vaag, ik heb juist extra betaald voor rechtstreekse vluchten en voor ons ideale tijden en moet nu dus maar afwachtten wat ervan terchtkomt :?
Istvan
Amerika-ontdekker

Re: Vluchtwijzigingen..wat een gerommel

Bericht door Istvan »

Dat de tweede en de derde vlucht qua datum met elkaar overeenkomen lijkt me toch sterk. Waarschijnlijk heeft Delta Airlines de gegevens verkeerd doorgegeven aan ebookers en is inderdaad alleen de tweede vlucht gewijzigd, maar dat zou ik denk ik voor de zekerheid even bij Delta zelf navragen. Een herinneringsmail naar ebookers kan natuurlijk ook geen kwaad. Tot nu toe altijd goede ervaringen met ebookers gehad overigens.
Lindab
Amerika-ontdekker

Bericht door Lindab »

Heb net nogmaals gebeld.flinke kosten die gesprekjes.
De 2e vlucht blijkt veranderd, de derde niet.
Net duidelijk een nieuw overzicht gevraagd, klopt het weer niet en krijg gewoon exact dezelfde.
Ik wacht maar even het aanbod af waarop ik moet reageren, misschien dat alles dan ineens weer klopt.
Kreeg ze niet aan het hoofd dat ze mijn 3e vlucht gewijzigd hebben terwijl deze niet wijzigd.
Duurt nog even voordat we gaan dus we wachten af :wink:
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

Lindab schreef:Heb net nogmaals gebeld.flinke kosten die gesprekjes.
De 2e vlucht blijkt veranderd, de derde niet.
Net duidelijk een nieuw overzicht gevraagd, klopt het weer niet en krijg gewoon exact dezelfde.
Ik wacht maar even het aanbod af waarop ik moet reageren, misschien dat alles dan ineens weer klopt.
Kreeg ze niet aan het hoofd dat ze mijn 3e vlucht gewijzigd hebben terwijl deze niet wijzigd.
Duurt nog even voordat we gaan dus we wachten af :wink:
Succes zou ik zeggen :thumbup:

Prettige avond

Kingair
JohnS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door JohnS »

Controleer eens met je boekingscode bij verschillende maatschappijen (afhankelijk van waar je ticket kocht en wie vlucht uitvoert.

Voorbeeld: Mijn vlucht terug is gewijzigd ivm wijziging dienstregeling van Delta. Als ik inlog bij KLM klopt het, als in inlog bij Delta staat daar de oude terugreis met overstap en als ik inlog bij AirFrance vlieg ik bijna tegelijk met Delta via NY terug én met KLM rechstreeks. Na een telefoontje (over iets anders) bleek dat het inmiddels wel klopte.

Kern: check verschillende bronnen, soms laat dat zien dat de wijzigingen juist zijn doorgevoerd.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik wilde idd net vragen met welke maatschappij je vliegt.
Lindab
Amerika-ontdekker

Bericht door Lindab »

Inderdaad met delta..en als ik daar mijn reserveringsnr invoer zie ik de gewijzigde vlucht en de andere twee ongewijzigd.
Echter vind ik het vaag dat booking.com maar niet mailt met het alternatief waar ik op zou moeten reageren,terwijl dit al bekend is. Plus wat booking.com gewijzigd heeft klopt geen snars van, en heb dat toch wel graag goed op papier staan.
Lindab
Amerika-ontdekker

Bericht door Lindab »

Weet iemand een email adres van ebookers?
Had er een gevonden dacht ik maar nog steeds geen reactie.
Op de site alleen een telefoon nr waar ik elke keer enkele euro's kwijt ben en niet echt geholpen wordt.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Beste Linda,

Is het ebookers of booking.com ?
Ik zou ze laten voor wat het is en rechtstreeks met je luchtvaartmij contact opnemen.
Werkt directer en duidelijker.
Des te sneller weet je waar je aan toe bent.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Lindab
Amerika-ontdekker

Bericht door Lindab »

Nu na verschillende mails richting klantenservice werd ik zonet gebeld.
Gister kreeg ik een "nieuw" overzicht waarop niets gewijzigd was, maar bij delta dus nog steeds wel.
Ik kreeg vandaag iemand aan de lijn die alles voor ons heeft nagevraagd en er blijkt een vluchtnr wijziging te zijn maar voor de rest geen tijdsverschil etc.
Ik zei dat ik het vreemd vond dat delta mij een gewijzigde vlucht aangeeft maar volgens de mevrouw is er echt niets gewijzigd en had ze me tien minuten voor het telefoontje een nieuw schema toegezonden.
Ik zei dat ik die gister ook al gehad had, maar ze zei nee ik verzend hem net.
Kom ik thuis..check mijn mail..en geen nieuwe mail.
Hoe vaag kan het zijn?
Ik ga er nu maar van uit dat het gewoon volgens het oude is maar omdat alles zo rommelig verloopt vertrouw ik het nog niet helemaal. :mrgreen:
JohnS
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door JohnS »

Zelfde ervaring bij KLM: Ik kreeg melding (online) dat ik acuut contact moest opnemen omdat een vlucht (ATL-SFO) gecancelled was en ik omgeboekt was.
Na wat bellen bleek dat de vlucht niet als codeshare (KLxxxx) ging maar wel als Deltavlucht (DLxxxx). Hoop gedoe om niks na geklooi van Delta met schema en nummers.
Ergo: Zou me niet al te druk maken Linda.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer