Toch wel een gemak dat dat hier zomaar kan, zo laat nog eventjes naar de winkel -- en een van de vele redenen dat het hier heerlijk wonen is.

Jij woont zeker ook in Almere? Die zondagsopeningen van AH zijn bij ons omdat Almere zich als 'toeristische trekpleister') o.i.d. heeft uitgeroepen. Als je toeristische trekpleister bent mag alles elke zondag open.Mike schreef: In Nederland beginnen ze ook steeds langer open te blijven en ook de supermarkt (albert heijn) elke zondag open...
maar tot 23:00 zal niet zo snel gebeuren denk ik.
Bij ons zijn alle supermarkten in winkelcentra tot 20.00 uur open ... In zo'n grote stad waar jij woont alleen de AH?Mack schreef:Ik werk 40 uur en ben dus aangewezen op de AH die tot 8 uur open is. Ik weiger vrijdagavond of zaterdag boodschappen te doen (want dan is iedereen er). Zelf tot 8 uur is het vaak haasten voor mij.
Dat wil ik ook nog eens een keer, om een uurtje of 3 's nachts naar de Wal-Mart. Vorig jaar is het er niet van gekomen (te lui) maar voor dit jaar hebben we echt besloten wat eerder naar bed te gaan en de wekker te zetten!lelie schreef: Ik vond het een leuke ervaring om daar 's nachts rond te lopen.
Groetjes van Marloes
Is het daar dan druk om die tijd? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar het lijkt me wel een unieke ervaringAïda schreef:Dat wil ik ook nog eens een keer, om een uurtje of 3 's nachts naar de Wal-Mart. Vorig jaar is het er niet van gekomen (te lui) maar voor dit jaar hebben we echt besloten wat eerder naar bed te gaan en de wekker te zetten!lelie schreef: Ik vond het een leuke ervaring om daar 's nachts rond te lopen.
Groetjes van Marloes
Ja. Heerlijk toch? Om drie 's nachts een beetje shoppen?Sandy schreef:Huh? Is de Walmart de héle nacht open?Aïda schreef: Dat wil ik ook nog eens een keer, om een uurtje of 3 's nachts naar de Wal-Mart. Vorig jaar is het er niet van gekomen (te lui) maar voor dit jaar hebben we echt besloten wat eerder naar bed te gaan en de wekker te zetten!
Ok hou ik je aan. Het lijkt me wel makkelijk als je met je camper op de parkeerplaats overnacht en je bent wat vergeten. Alles bij de handAïda schreef:Ik heb werkelijk geen idee. Dat is een van die dingen die ik volgende maand ga bestuderen. Zodra ik terug ben zal ik het hier melden!Noa schreef:
Is het daar dan druk om die tijd? Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar het lijkt me wel een unieke ervaring