Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
Re: MyVegas deel II
Ik merk echt dat er een verschil is tussen verschillende accounts. Ik heb toentertijd 2 accounts aangemaakt en de ene is een goede account en de andere is echt een loser account.
Account Goed: 140.000 LP's
Account Loser: 65.000 LP's
Loser account alleen maar 1.000 chips in de daily spin, 4 weken met Aria bezig en bij de andere alleen minimaal 5.000 of 500 LP alle hotels al 2 maanden af
Account Goed: 140.000 LP's
Account Loser: 65.000 LP's
Loser account alleen maar 1.000 chips in de daily spin, 4 weken met Aria bezig en bij de andere alleen minimaal 5.000 of 500 LP alle hotels al 2 maanden af
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind t best knap dat ik met een loseraccount dan in 3 maanden zo'n 150000LP's bij elkaar heb gespeeld 
Ik heb 1x 100 lp's gedraait en 1x die 12500 chips, maar verder meestal een van de kleinere spins. Wat me echt opvalt is dat ik steeds vaker het spel moet herstarten omdat de stripchipsbalk na driekwart gewoon blijft hangen. Maja, nog 1,5 maand en dan ben ik er helemaal klaar mee.

Ik heb 1x 100 lp's gedraait en 1x die 12500 chips, maar verder meestal een van de kleinere spins. Wat me echt opvalt is dat ik steeds vaker het spel moet herstarten omdat de stripchipsbalk na driekwart gewoon blijft hangen. Maja, nog 1,5 maand en dan ben ik er helemaal klaar mee.
Ja dat heb ik ook met die balk. Ik ben er ook klaar mee haha ik log alleen in om in te zamelen.
Hier nog een speler van Myvegas
Ik heb inmiddels 75000 L.P. ik wou graag de 2 overnachtingen voor mirage claimen, maar deze staan helaas op sold out.
Iemand een idee hoe dit wordt aangevuld ? worden elke dag nieuwe prijzen toegevoegd of een andere interval ?
Iemand ervaringen hiermee?
Ik heb inmiddels 75000 L.P. ik wou graag de 2 overnachtingen voor mirage claimen, maar deze staan helaas op sold out.
Iemand een idee hoe dit wordt aangevuld ? worden elke dag nieuwe prijzen toegevoegd of een andere interval ?
Deze vraag komt gemiddeld een keer om de twee topicpagina's voorbij, als je 't mij vraagt.kerel010 schreef:Hier nog een speler van Myvegas

Maar goed, de rewards worden dagelijks aangevuld rond 15.00 Nederlandse tijd (was voordien rond 16.00). Voor sommige, zoals de Mirage, moet je wel snel zijn en er vooral niet te lang over doen om je gegevens in te vullen...
Tussen 15.00 en 15.20 ongeveer dus geregeld blijven aanklikken, ook al staat er sold out. Nadien zijn ze echt helemaal uitverkocht en moet je weer een dagje wachten op een nieuwe kans.
Memories...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als volgende week zondag hier de zomertijd ingaat zal het weer rond 16.00 zijn. Daytime saving valt in de usa veel vroeger. Maar idd moet je er voor die hotelovernachtingen optijd bij zijn.Maar goed, de rewards worden dagelijks aangevuld rond 15.00 Nederlandse tijd (was voordien rond 16.00).
hier mijn ervaring met het verkrijgen van the mirage 2 night..manhattan schreef:aah eindelijk de 2 night stay at the mirage te pakken.. was laatst net te laat, email ingevoerd en toen zei die dat hij weg was. Dat was om 19 over 3, dus ik zat nu klaar en om 15 over stonden er 5 op! Alleen deed nu net die laptop raar en kon ik niet op next drukken, andere laptop er snel bij. stonden er nog maar 2 maar wel te pakken (had emailadres al ff gekopieerd, dus kon die zo inplakken)! Zo onwijs blij mee haha. Nu lekker voor etentjes sparen.
zorg dat je je emailadres al getypt hebt en kopieer die, dan hoef je die alleen te plakken. Ik zet hem op reward en ga dan terug met browsing en dan weer op de reward, zo door gaan tot er next komt te staan, dan snel naam en email plakken en op kopen drukken. Goodluck!
kan iemand die al een hotel geboekt heeft mij uitleggen hoe dat in zn werk ging stap voor stap, (welk nummer bellen, wat je zei aan de telefoon, wat voor gegevens je nodig bent)
Ja, klopt, daar had ik even geen rekening mee gehouden.PSVwally schreef: Als volgende week zondag hier de zomertijd ingaat zal het weer rond 16.00 zijn. Daytime saving valt in de usa veel vroeger. Maar idd moet je er voor die hotelovernachtingen optijd bij zijn.

Het nummer bellen dat bij de reward staat vermeld en het volgende bij de hand houden:manhattan schreef:kan iemand die al een hotel geboekt heeft mij uitleggen hoe dat in zn werk ging stap voor stap, (welk nummer bellen, wat je zei aan de telefoon, wat voor gegevens je nodig bent)
- MLife account nummer
- credit card gegevens
- pen en papier om je confirmation number te noteren
Je doorloopt eerst een keuzemenu waar je het hotel kiest dat je wenst te boeken. Nadien krijg je als het goed is een medewerker aan de lijn en die maakt je verder wegwijs.
Memories...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Let wel op dat je beter na 20.00 hier kunt bellen dan om 14u 'smiddags, want dan zijn er nog niet veel aan het werk daar. En dat de lijn niet altijd even duidelijk is en weg kan vallen.
Vanmiddag de reward voor Zarkana "gekocht". Morgenavond maar eens bellen om de datum + plaatsen te reserveren. 

- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Net gebeld en plaatsen gereserveerd voor KA.
We hebben mooie, centrale plaatsen gekregen in section 102, rij G.
We hebben mooie, centrale plaatsen gekregen in section 102, rij G.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Nou ik heb zojuist 15 minuten met de M-Life desk aan de lijn gehangen om mijn mlife nummer te krijgen (kost me nu al 14 dollar ! vanuit bryce)
en de myvegas reward redemption lijn krijg ik gewoon niet te pakken. Gisteren in page ging hij niet eens over en kreeg ik alleen de front desk aan de lijn (ze zijn zelfs de telefoon komen omruilen maar het lag aan het nummer volgens de baliemedewerkster.
Nu kijrg ik ze wederom niet te pakken. Zou het mogelijk zijn om via mail te reserveren ofzo want dit schiet echt niet op ben er nu al 2 uur mee bezig geweest en eigenlijk nog geen stap verder (en dat voor 1 nachtje mirage)
en de myvegas reward redemption lijn krijg ik gewoon niet te pakken. Gisteren in page ging hij niet eens over en kreeg ik alleen de front desk aan de lijn (ze zijn zelfs de telefoon komen omruilen maar het lag aan het nummer volgens de baliemedewerkster.
Nu kijrg ik ze wederom niet te pakken. Zou het mogelijk zijn om via mail te reserveren ofzo want dit schiet echt niet op ben er nu al 2 uur mee bezig geweest en eigenlijk nog geen stap verder (en dat voor 1 nachtje mirage)
Waarom bel je niet met een telefoon in Amerika (of doe je dit al? anders Skype!), dat is al een stuk goedkoper. Het duurt inderdaad lang, mijn vriendin zat ongeveer een uur aan de telefoon om 2 nachten mirage en 1 nacht excalibur te boeken (gelukkig hoefde wij niet zelf te betalen). Maar als je hier een beetje had rond gelezen dan wist je dat het lang duurde
Als je nu al 14 dollar kwijt bent dan vraag ik me af of het het eindelijk waard gaat zijn, dan ben je aan het eind van de rit net zo veel kwijt aan telefoon kosten als dat je het gewoon had geboekt.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat het uiteindelijk toch wel goedkoper is dan op de normale manier een hotelkamer boeken 
Even een andere vraag. Hebben meer mensen problemen om bij Mlife in te loggen. Ik kom er al een tijdje niet in namelijk.

Even een andere vraag. Hebben meer mensen problemen om bij Mlife in te loggen. Ik kom er al een tijdje niet in namelijk.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik kan ook niet inloggen, ik krijg een foutmelding.
ik kom er wel in ...
Net als een gek zitten vernieuwen, maar met succes: reward voor THE Steakhouse "gekocht".
Binnen 1 min stond 'ie ook alweer op sold out, wow. 

Ik begin me toch wel wat vragen stellen met dat redeemen hoor.
Ik ben nu een half jaar bezig met spelen, en wil nu voor de eerste keer een show redeemen. Al enkele dagen zit ik als een streskip om 14.55 uur klaar voor mijn pc, e-mailadres klaar om geplakt te worden, en maar refreshen. En dan 15.14u... 5 left today! Aangezien ik al 20 minuten versuft zit te refreshen heb ik eindelijk: 'jaaaaaaaah!'.
Van de stres typ ik een typfout, snel corrigeren, alles invullen en confirm.. Om dan te een venstertje te krijgen: sorry.. sold out.
Huh? Echt? Een spel dat wereldwijd wordt gespeeld, waar mensen een half jaar voor sparen en dan maar enkele seconden per dag kunnen laten redeemen.
En dan vind ik van mezelf dat ik nog vrij snel kan typen. Als mijn papa iets moest redeemen die de lettertjes even moet zoeken op zijn klavier, die is eraan voor de moeite..
Buiten die typfout vond ik mezelf vrij snel reageren, dus ik betwijfel ook ik wel iets 'gewild' ga kunnen redeemen.
Pfff.. frustratie moest even geventileerd worden.
Ik ben nu een half jaar bezig met spelen, en wil nu voor de eerste keer een show redeemen. Al enkele dagen zit ik als een streskip om 14.55 uur klaar voor mijn pc, e-mailadres klaar om geplakt te worden, en maar refreshen. En dan 15.14u... 5 left today! Aangezien ik al 20 minuten versuft zit te refreshen heb ik eindelijk: 'jaaaaaaaah!'.
Van de stres typ ik een typfout, snel corrigeren, alles invullen en confirm.. Om dan te een venstertje te krijgen: sorry.. sold out.
Huh? Echt? Een spel dat wereldwijd wordt gespeeld, waar mensen een half jaar voor sparen en dan maar enkele seconden per dag kunnen laten redeemen.
En dan vind ik van mezelf dat ik nog vrij snel kan typen. Als mijn papa iets moest redeemen die de lettertjes even moet zoeken op zijn klavier, die is eraan voor de moeite..
Buiten die typfout vond ik mezelf vrij snel reageren, dus ik betwijfel ook ik wel iets 'gewild' ga kunnen redeemen.
Pfff.. frustratie moest even geventileerd worden.

- Brutus
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ems2012 schreef:Net als een gek zitten vernieuwen, maar met succes: reward voor THE Steakhouse "gekocht".Binnen 1 min stond 'ie ook alweer op sold out, wow.
Hee ik ook! Goed bezig, nu hoeven we toch niet meer te doen, behalve die voucher op te halen en te reserveren?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties