Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
WAHOOOOOO REDSCORPION HEEFT ZIJN VISA
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ondertussen al in Amerika, maar hou er rekening mee dat het proces op Houston lang kan duren. Ik dacht met 3 uur speling voor mijn vervolgvlucht voldoende speling ingebouwd te hebben, maar dit was echt maar net genoeg d.w.z. ik had nog 20 minuten na de immigratie om
a. mijn koffer op te halen;
b. in te checken;
c. naar de gate toe te gaan;
d. aan boord van het vliegtuig te geraken.
Gelukkig heb ik het nog gehaald met wat spectaculair ren en vliegwerk. Ben alleen 1 koffer kwijtgeraakt welke momenteel nog ergens tussen Houston en Alburquerque verblijft, maar ze weten niet waar. Wel ingechecked en al.
b. in te checken;
Gelukkig heb ik het nog gehaald met wat spectaculair ren en vliegwerk. Ben alleen 1 koffer kwijtgeraakt welke momenteel nog ergens tussen Houston en Alburquerque verblijft, maar ze weten niet waar. Wel ingechecked en al.
Ben al op heel wat vliegvelden door Immigration gegaan, maar Houston is tot nu toe zeker het relaxed en vele malen sneller als een van de tussenstop vliegvelden zoals Washington, ChicagoAppie schreef:Ondertussen al in Amerika, maar hou er rekening mee dat het proces op Houston lang kan duren. Ik dacht met 3 uur speling voor mijn vervolgvlucht voldoende speling ingebouwd te hebben, maar dit was echt maar net genoeg d.w.z. ik had nog 20 minuten na de immigratie om
b. in te checken;
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi, snap niet helemaal wat je bedoelt, maar binnen 2 dagen rij je van Miami naar Houston en een zeer mooie route. Weet alleen niet of je goedkoper uit bent!redscorpionsting schreef:Ik hoop dat ik met Miami geluk heb ik moet naar Houston duzz ik kan mijn 6 urende vlucht wel vergeten ,Duuzzz ik koop een enkeljte Miami en dan een enkeltje Houston lijkt mij beter.
Tijd komt raad
Appie bedankt voor de tip and what next
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
De immigratie waar ik het over had was dan ook het daadwerkelijke immigreren en niet voor de visa waivera4plus schreef: Ben al op heel wat vliegvelden door Immigration gegaan, maar Houston is tot nu toe zeker het relaxed en vele malen sneller als een van de tussenstop vliegvelden zoals Washington, Chicago

Red zorg er gewoon voor dat je voldoende speling inbouwt tussen je vlucht naar amerika en je binnenlandse vlucht. Gezien mijn ervaring raad ik je minimaal 4 uur aan.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Duidelijk, ben wel benieuwd wat een enkeltje Miami - Houston kost, kunnen we straks aan onze klanten melden, keep us postedredscorpionsting schreef:ok ja want wat ik bedoel is ,als ik een tide scadulled flight boek en op de immigratie moet gaan wachten ben ik mijn vlucht kwijt,dus daarom boek ik liever een enkeltje miami ,ga door de immigratie mangel en koop ter plekke de volgende vlucht naar houston
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
redscorpionsting schreef:vergeet niet ik vertrek vanuit curacao dusss het scheelt weer wat![]()
Nederland kan goedkoper zijn maar ik ben maar 3 uur vliegen verwijdert van miami
Was me duidelijk dat je via Curacao vloog, maar ben benieuwd wat enkeltjes kosten in Amerika, vanuit Nederland is een enkeltje duurder dan een retour, have fun
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zie bijv. expedia.com voor prijzen, retour, enkel etc. Prijzen op het vliegveld zelf weet ik ook niet, maar die last minutes kunnen volgens mij nog wel redelijk prijzig zijn.a4plus schreef:Was me duidelijk dat je via Curacao vloog, maar ben benieuwd wat enkeltjes kosten in Amerika, vanuit Nederland is een enkeltje duurder dan een retour, have funredscorpionsting schreef:vergeet niet ik vertrek vanuit curacao dusss het scheelt weer wat![]()
Nederland kan goedkoper zijn maar ik ben maar 3 uur vliegen verwijdert van miami
Zelf was ik voor een enkeltje Houston-Alburquerque 144 dollar kwijt (met leuke euro- dollar koers was ik 99 euro kwijt - zorg hiervoor wel dat je expedia.com bezoekt en niet expedia.nl).
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
redscorpionsting schreef:ik koop mijn tickets voor houston in curacao is makkelijker en goed koper omdat ik mijn visa heb in nederland stijgt alles de pan uit vanwege zijn lekkere btw euro
Kan ik bij jou straks 2 enkeltjes bestellen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht