Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
Re: MyVegas deel II
^ Ja, zo las ik het ook. Je moet alleen die code dus ergens noteren, want die hebben ze nodig. En bij de balie in Circus Circus dus. Ach, goeie reden om ook die kant van de strip eens te bekijken.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik neem aan dat je niet de window refresht van je browser (of F5 drukt) maar je steeds op de reward en weer op "Back to browsing" klikt, net zolang totdat de "Sold Out" button veranderd in de groene "Next" button. Anders ben je dan altijd te laat bij rewards die snel uitverkocht zijn.Naearea schreef:..., en maar refreshen.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.

Bedankt voor de supertip!
- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
The Steakhouse is sowieso heel moeilijk te redeemen. Het is mij afgelopen zondag ook eindelijk gelukt hem voor de 2e keer te pakken te krijgen. Dus ook als je niet ververst met F5 moet je ontzettend snel zijn zodra hij op groen staat. In de afgelopen twee weken ben ik een paar keer net te laat geweest met invullen van de gegevens (en ik ben toch best snel met het invullen van de gegevens). Twee weken geleden was er trouwens ineens op zondagavond nog eentje te boeken om 19.15 uur terwijl hij 's middags op "sold out" bleef staan.
Ben wel heel blij dat ik er nu eindelijk toch twee te pakken heb
Ben wel heel blij dat ik er nu eindelijk toch twee te pakken heb

Ik belde dus met een telefoon vanuit amerika het hotel in page lukte niet en het hotel in Bryce kreeg ik alleen de Mlife desk te pakken zodat ik iig dat nummer had.NenE schreef:Waarom bel je niet met een telefoon in Amerika (of doe je dit al? anders Skype!), dat is al een stuk goedkoper. Het duurt inderdaad lang, mijn vriendin zat ongeveer een uur aan de telefoon om 2 nachten mirage en 1 nacht excalibur te boeken (gelukkig hoefde wij niet zelf te betalen). Maar als je hier een beetje had rond gelezen dan wist je dat het lang duurdeAls je nu al 14 dollar kwijt bent dan vraag ik me af of het het eindelijk waard gaat zijn, dan ben je aan het eind van de rit net zo veel kwijt aan telefoon kosten als dat je het gewoon had geboekt.
Maar ik heb je tip opgevolgd en skype geinstalleerd met wat tegoed erop en na 35 minuten bellen in totaal (eerst 15 minuten toen viel internet weg) en slechts 60 cent armer is het gelukt. En dat voor overmorgen. Ze zei meteen ow dat lukt niet meer op zo'n korte termijn maar ik zal toch even kijken.

Nu heb ik op een ander account nog 50.000 punten maar zag dat er veel rewards verdwenen zijn of sold out (terwijl die volgens mij nog nooit een beperkt aantal hebben gehad) dus moet eens even kijken wat we daarmee kunnen doen (kan daar nog 3 dingen mee doen en voor het eten zijn we denk ik wel al helemaal voorzien evenals de overnachtingen)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kan nogsteeds niet op mijn Mlife account inloggen. Om de een of andere reden herkent de site mijn e-mail adres of dergelijke niet. Heb je bij die balie als je voor je overnachting komt alleen je accountnummer plus paspoort nodig, of moet je daar nog meer laten zien? Ik heb het dus over de Mlife balie en niet over het confrnr van het geredeemde item bij het hotel om in te checken. Per mail en telefoon kunnen ze me niet echt helpen...
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Accountnummer + paspoort is genoeg. Dan krijg je 2 kaarten: 1 met mooi spiraalcord, en 1 zonder voor in je portemonnee.
Ze maken wel een kopie van je ID.
Ze maken wel een kopie van je ID.
net gebeld naar het mirage, 1e keer kreeg ik de restaurant lijn en probeerden ze me door te verbinden maar lukte het niet met het keuzemenu (skype op iphone deed dat niet). Nog een keer gebeld en toen de myvegas lijn gekregen en deed het menu het wel. Aardig meisje aan de telefoon maar die zei dat onze data (6 -9 aug) black out days waren. Terwijl het toch echt midden in de week was en ook niet bij de data stond bij de reward.
Ze moest overleggen met de manager en zou mij terug bellen. Telefoon nummer doorgeven was echt een hel
eerst het nr opzoeken die amerikanen moeten gebruiken en het dan ook nog duidelijk zeggen door een krakende lijn haha. Uiteindelijk ook nog mijn email gegeven (wat ook niet makkelijk is hahaha moet echt een makkelijker email.)
En nu maar hopen dat het wel kan. beetje raar
Ze moest overleggen met de manager en zou mij terug bellen. Telefoon nummer doorgeven was echt een hel

En nu maar hopen dat het wel kan. beetje raar
Alle rewards hebben een bepaald aantal, maar vrijwel dezelfde awards staan altijd op sold out (CdS, 2N The Mirage, aantal eetdingen etc etc)USamerika schreef:Nu heb ik op een ander account nog 50.000 punten maar zag dat er veel rewards verdwenen zijn of sold out (terwijl die volgens mij nog nooit een beperkt aantal hebben gehad) dus moet eens even kijken wat we daarmee kunnen doen (kan daar nog 3 dingen mee doen en voor het eten zijn we denk ik wel al helemaal voorzien evenals de overnachtingen)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vervelend is dat je eerst 10 minuten aan de lijn bent om je gegevens door te geven, dan een paar minuten in de wacht om het hotel te contacten voor je te horen krijgt dat jouw data bezet zijn. Ben wel benieuwd of je terug gebeld wordt??manhattan schreef:Aardig meisje aan de telefoon maar die zei dat onze data (6 -9 aug) black out days waren. Terwijl het toch echt midden in de week was en ook niet bij de data stond bij de reward.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
ja indd, ben ook benieuwd, tot nu toe niet gebeld. Rare vond ik ook dat ze niet zei dat ze vol waren (zijn ze ook niet) maar dat het black out days waren. Dat konden ze zomaar doen ook al stonden ze niet vermeld bij de reward. Ze vroeg ook of ik andere data kon, dus gaf aan uit europa te komen en er alleen die dagen te zijn. dus toen ging ze weer overleggen en toen dit.. ben benieuwd en anders probeer ik het morgen weer..
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik krijg het gevoel dat ze bij MGM Entertainment een beetje in hun maag gaan zitten met al die mensen die van alles gratis krijgen, maar niet substantieel de omzet verhogen.
Eind van het jaar of begin volgend jaar gaan we weer. Toch maar in de gaten houden of m'n loyalty points waarde blijven houden
Eind van het jaar of begin volgend jaar gaan we weer. Toch maar in de gaten houden of m'n loyalty points waarde blijven houden

- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
CdS LOVE tickets zijn terug (2 tickets voor 79.000 LP's) als reward. Nieuw is het Champagne Brunch Buffet bij MGM Grand, kost 9.995 LP's (voor 1 persoon).
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kan trouwens inmiddels weer inloggen bij Mlife. Gewoon onder hetzelfde mailadres + paswoord, probleem lag aan hun site.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang dat iedereen hier aan mee blijft werken en of er zelfs nog andere hotels/restaurants/ attracties mee gaan werken.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang dat iedereen hier aan mee blijft werken en of er zelfs nog andere hotels/restaurants/ attracties mee gaan werken.
Ik heb mijn tickets voor de Ka show!
Wat ben ik blij voor mijzelf!
Nu nog een keer met een andere account.. kwestie van nog een aantal keren stres ondergaan.
Maar ik heb er al twee!!
Nu nog wachten op de confirmation mail..
Wat ben ik blij voor mijzelf!

Nu nog wachten op de confirmation mail..
De tickets voor de Magic Garden zijn wel verdwenen sinds gisteren
Had me wel leuk geleken voor onze peuter. Nog 34000 punten te besteden nu voor maximaal 2 dingen. Denk dat met maar een ontbijt buffet wordt bij het MGM ofzo.
Of zijn er nog diner buffetten aan te raden voor deze punten?

Had me wel leuk geleken voor onze peuter. Nog 34000 punten te besteden nu voor maximaal 2 dingen. Denk dat met maar een ontbijt buffet wordt bij het MGM ofzo.
Of zijn er nog diner buffetten aan te raden voor deze punten?

Must be 21 or above to redeem tickets. Premium seating only. Offer is subject to availability, Blackout dates for 2013: JAN. 1/21 - 1/31 FEB. 2/1 - 2/5, 2/11, 2/17, 2/18, 2/24, 2/25 MAR. 3/3, 3/4, 3/10, 3/11, 3/17 - 3/19, 3/22, 3/24, 3/25 APR. 4/1, 4/7, 4/8, 4/14, 4/15, 4/21, 4/22, 4/28, 4/29 MAY 5/5, 5/6, 5/12, 5/13, 5/19, 5/20, 5/26 - 5/31 JUN. 6/1 - 6/3, 6/9, 6/10, 6/16, 6/17, 6/23, 6/24, 6/30 JUL. 7/1, 7/7, 7/8, 7/14, 7/15, 7/20, 7/21, 7/22, 7/28, 7/29 AUG. 8/4, 8/5, 8/11, 8/12, 8/18, 8/19, 8/25, 8/26 SEP. 9/1, 9/2, 9/8, 9/9, 9/15, 9/16, 9/22 - 9/30 OCT. 10/6, 10/7, 10/13, 10/14, 10/20, 10/21, 10/27, 10/28 NOV. 11/03, 11/4, 11/10, 11/11, 11/17, 11/18, 11/24, 11/25 DEC. 12/1 - 12/4, 12/8, 12/9, 12/15, 12/16, 12/22, 12/23, 12/29 All tickets must be picked up at the box office no later than 4pm on the reserved day of the show. Tickets not picked up by 4pm on the reserved show date are subject to cancellation and loyalty point forfeit. Children under the age of five are not permitted into the "KA" theatre. Guests under the age of 18 must be accompanied by an adult. Offer is subject to availability , Management reserves all rights.
Must be 21 years of age or older and a member of M life (free to join at mlife.com) to redeem.
Kan ik ze nog niet gebruiken.. Zo te zien zijn er wel héél veel black out dates..
- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Het zijn gewoon alle zon- en maandagen die hierbij staan. KA speelt namelijk nooit op deze dagen (blackout days).Naearea schreef:Kan ik ze nog niet gebruiken.. Zo te zien zijn er wel héél veel black out dates..
OMG.. ik kan beter in bed kruipen, om een nieuwe dag te beginnen.
Ik zit met de 29ste in mijn hoofd omdat we dan landen, terwijl ik eigenlijk de 30ste moet hebben
Ik zit met de 29ste in mijn hoofd omdat we dan landen, terwijl ik eigenlijk de 30ste moet hebben

pff nou weer geprobeerd want geen email gekregen of telefoontje. fully booked kreeg ik te horen. Gevraagd of het misschien in de toekomst wel nog vrij kwam voor die dagen en ze zei dat ik dat kon proberen, dus probeer het volgende week gewoon nog een x, heb toch 10 euro tegoed. En dan vraag ik gelijk of mandelay bay wel nog beschikbaar is dan en dan probeer ik die te krijgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19800 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties