Op vakantieveilingen kun je vandaag bieden op een Park, sleep en fly arrangement in een 4 sterren hotel bij Schiphol
Wat wordt er geveild?
• 1 overnachting voor 2 personen in een 4-sterrenhotel nabij Schiphol
• 3 weken gratis parkeren t.w.v. € 262,50
• Shuttle van en naar Schiphol (volgens schema tussen 6:00 uur en 0:00 uur, vanaf 2013 op aanvraag op de dag zelf tussen 6:00 uur en 0.00 uur)
• Gebruik van fitness en wifi
• Ontbijt niet inbegrepen (bij te boeken voor € 15,- p.p.)
Vandaag al met succes geboekt: we gaan overnachten in het Mercure Amsterdam Airport. Met de shuttle in 10 minuten op Schiphol. Alhoewel sommige mensen wel heel enthousiast bieden, gaan de meeste veilingen voor rond de 45 euro weg.
Wel even de beschikbaarheid checken natuurlijk, voordat je gaat bieden!
Succes!
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Je kan met creditcard betalen. Zou toch ook met een Belgische CC moeten kunnen...
...of bedoel je bij het registreren? Dan moet je inderdaad ook een rekeningnummer ingeven herinner ik me. Al geprobeerd om een fictief rekeningnummer mee te geven?
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Inderdaad bij het registreren. Nochthans kan jebuitenland selecteren. Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd. Maar een fictief NL rek nr gaat me toch n stapje te ver. Ben ik te braaf voor
Amai. De website doet er zelf niet moeilijk over. In de antwoorden op veelgestelde vragen staat zelfs:
Ik heb geen Nederlands rekeningnummer, hoe kan ik betalen?
De snelste manier om een gewonnen veiling vanuit het buitenland te betalen is per creditcard. Je kunt je waardebon of e-ticket dan direct downloaden bij Mijn Veilingen. Je kunt het bedrag ook handmatig overmaken naar 12.94.22.398 (IBAN: NL11RABO0129422398/BIC: RABONL2U) ten name van Emesa te Amsterdam. In dit geval kan het enkele dagen duren voordat het arrangement beschikbaar is. Betalen met iDeal kan alleen als het een Nederlandse bankrekening betreft en als het land bij je VakantieVeilingen.nl profiel staat ingesteld als Nederland.
Ik zou in mijn profiel dan ook het rekeningnummer 129422398 neerzetten, dan snappen ze zelf wel dat u op een andere wijze zal betalen bij een gewonnen veiling.
Maar misschien ben ik wel niet te braaf (niet voor niets een recidivist )
Wij hebben hem ook "gewonnen", Mercure voor €45,- + €5,- boekingskosten Nu alleen nog even Smartparking annuleren, kost dan ook nog €5,-, maar dat mag. We zijn er zeer content mee
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Heb ik me uiteindelijk, na twee pogingen, toch kunnen registreren met mn eigen Belgisch rekeningnummer. Geen idee waarom het daarstraks niet lukte.
Enfin, de deal is op onze datum niet beschikbaar
Deze aanbieding is nog steeds beschikbaar op VakantieVeilingen.nl en gaat er soms om de 10 minuten uit. Vooral de 3 weken erbij parkeren bij Schiphol is natuurlijk erg handig (extra dag parkeren bij te boeken voor €5 p.d.).
Net de veiling gewonnen voor 35 euro (excl. 5 euro vakantieveilingen fee en 2 x € 2,25 toeristenbelasting).
Het gaat trouwens nog steeds om het Mercure Amsterdam Airport Hotel. Link
Succes met het bieden!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.