Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets Alcatraz
-
- Amerikafan
- Partner van: Evie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Tickets Alcatraz
Ok, duidelijk, is voor 7 juni dus zal dan maar eens hun webstek bekijken. Alvast dank voor de antwoorden.
Hun webstek is still not working!Radarlove schreef:Ok, duidelijk, is voor 7 juni dus zal dan maar eens hun webstek bekijken. Alvast dank voor de antwoorden.
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
-
- Amerikafan
Neen, inderdaad, tot 31 mei alles beschikbaar en niks vanaf 1 juni... Nochtans begrijp ik dat gans juni er nu al zowat op had moeten staan?
- FrankS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ook ik heb zojuist een email gekregen van Alcatrazcruises.com. Ze hopen ergens volgende week, de maand juni online te hebben staan zodat er kaartjes besteld kunnen worden.
Blijft afwachten .....
Blijft afwachten .....
Groet, Frank
- Peter & Ann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Net gezien dat je vanaf nu tickets voor juni online kan bestellen.
https://hornblower-web.ungerboeck.com/c ... 6fh3fcnej0
Peter.
https://hornblower-web.ungerboeck.com/c ... 6fh3fcnej0
Peter.
- FrankS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Tickets kunnen inderdaad geboekt worden. Zojuist mijn bestelling gedaan voor 16 juni, de avondtour.
Groet, Frank
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Heb ook mijn kaartjes voor 14 juni binnen.
Kon alleen nergens vinden hoe een e- ticket te verkrijgen, heb nu een bevestiging gekregen en ga ze maar bij het loket ophalen:)
Kon alleen nergens vinden hoe een e- ticket te verkrijgen, heb nu een bevestiging gekregen en ga ze maar bij het loket ophalen:)
Ook ik heb eindelijk tickets kunnen boeken voor 7 juni, de early bird tour hebben we genomen. Ik kreeg ook geen e-ticket, dus we gaan ze voor de tour daar afhalen. 

Wij hebben op 6 mei de early bird tour 

En nu hebben ze weer hetzelfde voor met de maand juli!! 

Ik ben hier ook aan't afwachten om tickets voor Juli te bestellen...duurt te lang duurt te lang duurt te lang!!!!
Ik heb de mijne nodig voor 1 juli. Ben 29 & 30 juni ook in SF, maar wil echt op 1 juli de Night Tour. Dus weer elke dag afwachten of/tot ze beschikbaar zijn.wookie schreef:Ik ben hier ook aan't afwachten om tickets voor Juli te bestellen...duurt te lang duurt te lang duurt te lang!!!!
FrankS schreef:Tickets kunnen inderdaad geboekt worden. Zojuist mijn bestelling gedaan voor 16 juni, de avondtour.
Toevallig, ik heb ook 16 juni de avondtoer van 5:55pm
-
- Amerikafan
En ik ben dan maar gegaan voor de boot op 6 juni om 09u30, waarbij ik me netjes op de pier daarnaast zal parkeren zodat ik niet retevroeg uit mijn bed moet om met het openbaar vervoer tot daar te geraken vanuit Daly City. Enfin, ALCATRAZ, HERE I COME! (noteer dat dit wellicht géén populaire of normale uitspraak was in de jaren '60
)

-
- Amerikafan
Hé Radarlove, ik heb net een boot eerder, ook 6 juni. Ik vond de Early Bird iets te vroeg, maar nu blijkt dat je alsnog een half uur van tevoren aanwezig moet zijn... Dat wordt dus vroeg opstaan (kom vanaf The Park Hotel op Sutter street).
Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Mijn reisblog: http://gerdagaatnaaramerika.blogspot.nl/ *work in progress*
-
- Amerikafan
Dag Gerda,
een ding weten we zeker, we zitten samen op het eiland, als we mekaar tegenkomen, moeten we maar eens een koffie drinken
. Ik moet nog vanuit Daly City eerst de snelweg op die eindigt op Embarcadero, was ook aan't twijfelen tussen de boot van 09u10 en 09u30, maar vond de eerste toch écht wel vroeg, laat staan de Early Bird. Die laatste is goed als je op de pier slaapt volgens mij.
Is onze eerste dag in de VS, daags ervoor komen we toe rond 17u00 in Daly City (biologische tijd 02u00...). Aangezien mijn vrouw haar lichtje 's avonds al vaak uitgaat om 21u00, willen we toch eerst wat goed doorslapen. We moeten die ochtend thuis al opstaan rond 03u30
, wat mogelijk een probleem wordt want mijn bed gaat normaal niet open voor 6u00
Enfin, misschien tot voor of achter de tralies!
Kristof
een ding weten we zeker, we zitten samen op het eiland, als we mekaar tegenkomen, moeten we maar eens een koffie drinken

Is onze eerste dag in de VS, daags ervoor komen we toe rond 17u00 in Daly City (biologische tijd 02u00...). Aangezien mijn vrouw haar lichtje 's avonds al vaak uitgaat om 21u00, willen we toch eerst wat goed doorslapen. We moeten die ochtend thuis al opstaan rond 03u30

Enfin, misschien tot voor of achter de tralies!
Kristof
July tickets are estimated to be available sometime between mid to late April. We have been delayed in building the schedule for July as we were for the June dates.
Ik heb de late gepakt omdat ik van ver moet komen, namelijk Radisson Fisherman's Wharf 

tetouani schreef:FrankS schreef:Tickets kunnen inderdaad geboekt worden. Zojuist mijn bestelling gedaan voor 16 juni, de avondtour.
Toevallig, ik heb ook 16 juni de avondtoer van 5:55pm
Toevallig, ik ook. Ha ha, die boot zit vol met forumleden!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1086 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties