Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchtwijziging British airways

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ToonW
Amerikafan

Re: Vluchtwijziging British airways

Bericht door ToonW »

Wij hadden geboekt via cheaptickets trouwens, en toen we de mail met de wijzigingen kregen stond erin vermeld dat we binnen de 24 u (!) moesten reageren, of het zou wel eens kunnen zijn dat onze vluchten geannuleerd zouden worden. Stel je voor...
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Arlette »

Wij hebben via connections geboekt voor een multicity maar vliegen wel met BA. Nu hebben we een vluchtwijziging van connections gekregen van Honolulu naar Las Vegas, de wijziging staat ook op de referentie van Hawaiian Airlines die voor dit stuk de vlucht doet maar als ik bij BA mijn booking bekijk, dan is er daar nog niets verandert. Moeten we nu gewoon verder gaan op de vluchtwijziging van connections (en HA) of is het de referentie van BA die we moeten volgen. Bij BA zouden we die dag om 8 am vertrekken terwijl het nu dan 3 pm geworden is. Een beetje kwestie van niet om 5 of 6 am in de luchthaven te staan hé :lol:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik kreeg woensdag een mail van KLM met info over de vluchten en wat ik evt. bij zou kunnen boeken, dus ik kijk even bij mijn vluchtgegevens, staat er dat er een wijziging van vliegtuig is op de terugvlucht, ik had alle stoelen al gereserveerd nu heb ik op de 2 terugvluchten geen stoelen!! Vind ik wel vreemd dat ze dat niet doorgeven en je geen stoel naast elkaar toewijzen. Ik heb via internet geprobeerd stoelen vast te leggen(Delta) hij gaf steeds een systeemfout. Daarna contact opgenomen met KLM nu blijkt dat KLM ook heel moeilijk stoelen kan vastleggen bij Delta maar na lang proberen was het ze toch gelukt.
Vandaag stond het echter nog steeds niet bij mijn vluchtgegevens, weer gebeld met KLM, bleek dat het dus toch niet gelukt was, het stond niet in het systeem, we konden dus niet meer naast elkaar, heel vreemd! Dit meisje gaf echter een andere optie, onze terugvlucht te wijzigen, i.p.v. LAS-Detr/ Detr-AMS met Delta vertrekken we nu een uur eerder vanuit Las Vegas en gaan via LAX naar AMS met KLM. Direct nieuwe E-tickets via de mail en we zitten naast elkaar!
Alsnog goed geregeld, toch blijf ik het vreemd vinden dat wanneer je een ander vliegtuig krijgt je niet op de hoogte wordt gesteld en je dus geen stoel krijgt toegewezen, ik heb geboekt bij KLM en vind dat dan ook wel hun verantwoordelijkheid ook al wordt de vlucht door Delta uitgevoerd.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer