Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke auto als Standard SUV bij Alamo LAX?
Welke auto als Standard SUV bij Alamo LAX?
Eventjes het topic hijacken.
Welke auto's mag je verwachten als je een Standard SUV huurt bij Alamo LAX?
note MOD (Carine) : bericht afgesplitst vanuit een ander topic.
Welke auto's mag je verwachten als je een Standard SUV huurt bij Alamo LAX?
note MOD (Carine) : bericht afgesplitst vanuit een ander topic.
2013: CA, AZ, UT, NV (LA - LV - SF)
2014: UT, WY, MT, ID, WA (SLC - Seattle)
2015: Argentinië
2014: UT, WY, MT, ID, WA (SLC - Seattle)
2015: Argentinië
Re: Welke auto als Standard SUV bij Alamo LAX?
Wij hadden bij Alamo LAX in 2011een Ford Explorer , niet de mooiste auto die er stond maar wel de ruimste aangezien we veel bagage bij ons hadden dat niet in de andere auto's bleek te passen.
Wij hadden vorig jaar bij Alamo LAX een Chevy Traverse als std SUV, beviel goed!
Ik ben hier over 1,5 week weer, dus ik volg dit topic even met grote belangstelling want ik heb weer een std SUV geboekt
Ik ben hier over 1,5 week weer, dus ik volg dit topic even met grote belangstelling want ik heb weer een std SUV geboekt

Wij (4 volwassenen) gaan in september voor 2 weken naar de westkust. Vertrekken ook van LAX en hebben een standaard SUV geboekt via Exit-reizen. ben ook erg benieuwd of een stnd SUV groot genoeg is voor 4 volwassenen en 4 koffers. Ik had eerst een minivan gereserveerd (uit eerdere positieve ervaring in Canada) maar kreeg een gratis upgrade en kwam toen bij een stnd SUV uit (grand cherokee or similar).
- bedeve
- Amerika-expert
Bij Alamo LAX zowel de Kia Sorento als de Ford Explorer meegehad.
Beiden fijne auto's
Lenco1 vond hem in 2011 niet zo mooi; het model 2013 vind ik echt een topper.
En vwb de ruimte.
Ik heb in 2009 gewisseld van Explorer naar Chevy Tahoe.
De laatste is full size maar heeft minder ruimte dan de Explorer.
Op dit moment rij ik rond met de nieuwe Ford Escape (midsize suv) .
20 miles/gallon
Laagste benzineprijs $ 3.98.
Op sommige plekken cash betalen: $ 3.89.
In het algemeen $ 4.22-$ 4.39 per gallon.
Als je dan wat mijlen wegblaast wordt het vanaf Fullsize wel een erg duur ritje.
( Tenzij je thuis in een Audi Q7 rijd en het je verder worst is natuurlijk )
Beiden fijne auto's
Lenco1 vond hem in 2011 niet zo mooi; het model 2013 vind ik echt een topper.
En vwb de ruimte.
Ik heb in 2009 gewisseld van Explorer naar Chevy Tahoe.
De laatste is full size maar heeft minder ruimte dan de Explorer.
Op dit moment rij ik rond met de nieuwe Ford Escape (midsize suv) .
20 miles/gallon
Laagste benzineprijs $ 3.98.
Op sommige plekken cash betalen: $ 3.89.
In het algemeen $ 4.22-$ 4.39 per gallon.
Als je dan wat mijlen wegblaast wordt het vanaf Fullsize wel een erg duur ritje.
( Tenzij je thuis in een Audi Q7 rijd en het je verder worst is natuurlijk )
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb ze het gewoon gevraagd
Dit is de lijst Standard SUV bij Alamo LAX: Equinox, Torrent, Trailblazer, Envoy, Explorer, Highlander, Element, Pilot, Grand Cherokee, Endeavor, Pathfinder, Xterra, 4Runner, FJ Cruiser, Santa Fe, Borrego, Terrain, Sorento.
Gr,
Harry

Dit is de lijst Standard SUV bij Alamo LAX: Equinox, Torrent, Trailblazer, Envoy, Explorer, Highlander, Element, Pilot, Grand Cherokee, Endeavor, Pathfinder, Xterra, 4Runner, FJ Cruiser, Santa Fe, Borrego, Terrain, Sorento.
Gr,
Harry
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Oftwel genoeg keus of afwachten wat er allemaal staat 

- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Trailblazer? Zal niet zo waarschijnlijk zijn: de eerste generatie Trailblazers is al een aantal jaren uit productie (en je wil geen huurauto uit 2009) en de nieuwe -net geintroduceerde- tweede generatie is nog niet in de VS op de markt.harryh schreef:Ik heb ze het gewoon gevraagd![]()
Maar zou wel interessant zijn: de Trailblazers waren 'vroeger' erg populair onder de vakantiegangers.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ik heb dit lijstje zo in de mail van customer service gehad 

Ik was deze maand op Alamo LAX voor een Standaard SUV.
Stonden veel Dodge autos, weet niet precies welk type, maar mooi vond ik ze niet. Kia Sorento zou ik nemen maar iemand was me voor, voor de rest stond er niet veel naar mijn smaak bij. Toen zag ik een Ford edge staan (luxury SUV?), en gevraagd of ik die mee mocht, omdat het zondag was, mocht het.
Stonden veel Dodge autos, weet niet precies welk type, maar mooi vond ik ze niet. Kia Sorento zou ik nemen maar iemand was me voor, voor de rest stond er niet veel naar mijn smaak bij. Toen zag ik een Ford edge staan (luxury SUV?), en gevraagd of ik die mee mocht, omdat het zondag was, mocht het.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In 2009 een Standard SUV (SFAR) gehuurd in LV en kreeg een Ford Edge mee, zou een Fullsize Crossover FGAR zijn:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 44#p383444
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 44#p383444
Onze Ford Edge was nieuw (5000 mijl op teller) en behoorlijk luxe. ook AWD.
Prima auto.
Prima auto.
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Jessica
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ford Edge is inderdaad een Full Size SUV en geen standaard SUV.
Wij hebben ook nog naar een Ford Edge gevraagd op advies van collega's, maar omdat ze genoeg standaard SUV's hadden staan kreeg ik die alleen mee als ik $12,- per dag bij zou betalen. Omdat we maar met ons 2en waren heb ik het gewoon bij een standaard SUV (of Mid-Size SUV) gehouden en kregen we een nieuwe Ford Escape model 2013 mee met nog geen 3500mi op de teller.
Het beestje reed als een tierelier en in Nederland heb ik nog geen auto gehad die zo relaxed reed. Binnen 8 seconden zat je op 70mi/h op de freeway vanaf de oprit en hij had een verbruik van 21.5mpg, niet super slecht voor een Amerikaan.
Wij hebben ook nog naar een Ford Edge gevraagd op advies van collega's, maar omdat ze genoeg standaard SUV's hadden staan kreeg ik die alleen mee als ik $12,- per dag bij zou betalen. Omdat we maar met ons 2en waren heb ik het gewoon bij een standaard SUV (of Mid-Size SUV) gehouden en kregen we een nieuwe Ford Escape model 2013 mee met nog geen 3500mi op de teller.
Het beestje reed als een tierelier en in Nederland heb ik nog geen auto gehad die zo relaxed reed. Binnen 8 seconden zat je op 70mi/h op de freeway vanaf de oprit en hij had een verbruik van 21.5mpg, niet super slecht voor een Amerikaan.
03-2013: San Francisco-Los Angeles-Las Vegas, 11-2013: Atlanta, 06-2014: Vancouver-Seattle-Portland-Yellowstone-Glacier-Calgary, 04-2015: New York, 06-2015: Charlotte-Atlanta-Birmingham-Memphis-Nashville-Smokey Mountains-Charlotte
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Wij hadden op 17 februari de laatste Jeep Cherokee die er stond op LAX.
Het was wel al 18:00 toen we toekwamen.
Wel nog een hele hoop Ford, Kia, enz
We huurde toen een Standard SUV bij Dollar
Woensdag zitten we terug in LAX en we zullen zien maar ik hoop terug een Jeep Cherokee.
Terug een Standard SUV geboekt maar nu bij Alamo.
Verbruikt wel wat meer maar wat wil je tenslotte, de benzine kost ook maar $ 4.30 voor een gallon
En met een kleinere wagen rij ik niet rond in LA.
Safetywise
Prettig weekend
Kingair
Het was wel al 18:00 toen we toekwamen.
Wel nog een hele hoop Ford, Kia, enz
We huurde toen een Standard SUV bij Dollar
Woensdag zitten we terug in LAX en we zullen zien maar ik hoop terug een Jeep Cherokee.
Terug een Standard SUV geboekt maar nu bij Alamo.
Verbruikt wel wat meer maar wat wil je tenslotte, de benzine kost ook maar $ 4.30 voor een gallon

En met een kleinere wagen rij ik niet rond in LA.
Safetywise
Prettig weekend
Kingair
-
- Amerikakenner
Wij zijn gisteren toegekomen in LAX rond 17:00
Er stonden slechts 3 mensen en we werden dadelijk geholpen.
Standard SUV row 4 Sir.
We kwamen toe en het stond er vol met de Chevrolet Equinox, 2 Jeep Liberty en 1 grijze Ford Edge.
De Chevy hadden we vorige keer meegekregen na ons ongeval omdat er geen Standard SUV beschikbaar was maar in vergelijking met de Jeep Grand Cherokee is het een totaal andere wagen.
In rij 1 stond er langs de Tahoe's, Suburbans en Mercedes nog 1 witte Jeep Grand Cherokee (wel nog het 2013 model).
Dus ga ik naar de Gentlemen van de Premium cars en vroeg of het mogelijk was om de Jeep te nemen aangezien we toch voor een Standard SUV betaald hadden en een returning customer zijn.
Sir this is a Limited with full option package, leather seats, GPS, XM Radio, etc this one cost more than the one you booked.
But go ahead here are the keys and have fun with it.
Ondertussen zaten er al 3 mensen in de wagen en wisten me te vertellen dat het hun wagen was en dat ik hem niet kon meenemen.
OK sorry for the inconvenience but I got the keys.
3 heel zure gezichten stapten terug uit de Jeep.
Dus toch al weer wat geluk bij Alamo !
Groeten,
Kingair
Er stonden slechts 3 mensen en we werden dadelijk geholpen.
Standard SUV row 4 Sir.
We kwamen toe en het stond er vol met de Chevrolet Equinox, 2 Jeep Liberty en 1 grijze Ford Edge.
De Chevy hadden we vorige keer meegekregen na ons ongeval omdat er geen Standard SUV beschikbaar was maar in vergelijking met de Jeep Grand Cherokee is het een totaal andere wagen.
In rij 1 stond er langs de Tahoe's, Suburbans en Mercedes nog 1 witte Jeep Grand Cherokee (wel nog het 2013 model).
Dus ga ik naar de Gentlemen van de Premium cars en vroeg of het mogelijk was om de Jeep te nemen aangezien we toch voor een Standard SUV betaald hadden en een returning customer zijn.
Sir this is a Limited with full option package, leather seats, GPS, XM Radio, etc this one cost more than the one you booked.
But go ahead here are the keys and have fun with it.
Ondertussen zaten er al 3 mensen in de wagen en wisten me te vertellen dat het hun wagen was en dat ik hem niet kon meenemen.
Dus toch al weer wat geluk bij Alamo !
Groeten,
Kingair
- bedeve
- Amerika-expert
Mooi Spelletje !Kingair schreef: Ondertussen zaten er al 3 mensen in de wagen en wisten me te vertellen dat het hun wagen was en dat ik hem niet kon meenemen.
Ik zie wel dat jij el helemaal klaar voor bent om de volgende keer met een National emerald club pasje bij de goedkooptste broker een midsize auto te huren.
En met een fullsize suv vrolijk zwaaiend de garage te verlaten
Veel plezier en mooi weer in LA
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Kingair schreef:Ondertussen zaten er al 3 mensen in de wagen en wisten me te vertellen dat het hun wagen was en dat ik hem niet kon meenemen.

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Kingair schreef: In rij 1 stond er langs de Tahoe's, Suburbans en Mercedes nog 1 witte Jeep Grand Cherokee (wel nog het 2013 model).
En je hebt niet voor de Tahoe of Suburban gekozen???

Maar even zonder dollen: een Liberty is toch geen Standard SUV?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden in september 2011 bij Alamo ook een Standard SUV gereserveerd, na 3u wachten (de rij was echt ongelofelijk lang) mochten we gewoon een auto uitkiezen uit een rijtje! Hebben toen gekozen voor een splinternieuwe Ford Edge, zalige auto!
Blijkbaar is dit dus een categorietje hoger dan we geboekt hadden, maar door de drukte was dit geen enkel probleem!
Blijkbaar is dit dus een categorietje hoger dan we geboekt hadden, maar door de drukte was dit geen enkel probleem!
-
- Amerikakenner
Ga ik straks eens checkenbedeve schreef: Mooi Spelletje !
Ik zie wel dat jij el helemaal klaar voor bent om de volgende keer met een National emerald club pasje bij de goedkooptste broker een midsize auto te huren.
En met een fullsize suv vrolijk zwaaiend de garage te verlaten
Veel plezier en mooi weer in LA

Groeten,
Kingair
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2146 Weergaves