Wij hebben de Escape 2x gehad. Wij reisden met 2 volwassen en 2 jonge kinderen. Heen nemen we altijd heel weinig mee, maar kopen zoveel dat we volbepakt eindigen. Het is de laatste dagen volle bak. Ik gok dat jullie dit niet gaan redden met 6 koffers en een buggy. Een minivan klinkt in jullie geval het meest comfortabel.Alper schreef:Wij gaan dit jaar met 4 volwassenen en een kind van 1. Ik ben aan het kijken voor een SUV/4WD maar ik vraag me af of dat genoeg is. We gaan met 4 koffers heen en waarschijnlijk komen we met 6 koffers terug. Daarbij komt nog een buggy.
Ik heb op youtube gezocht naar Ford Escape capacity en daar lijkt t alsof t genoeg is maar ik wil natuurlijk wel zekerheid hebben. Een minivan heb ik ook bekeken maar die zijn stukken duurder en verbruiken ongeveer 1 gallon per 24 miles.
Iemand ervaring??
Wij nemen overigens nooit (harde) koffers mee maar zgn roltassen. Die zijn veel flexibeler als je een beetje moet puzzelen om het allemaal in de auto te krijgen.
En zwart kleedje( 3 euro bij de Wibra) hoort bij onze standaard uitrusting

Je kan nog overwegen om te gokken op een grote mid suv ter plekke of een gratis upgrade. Lukt dat niet dan kan je ter plekke nog upgraden...maar je bent dan wel afhankelijk van je afding kwaliteiten of dat dan niet duurder uit gaat vallen dan vooraf een full size suv of minivan boeken.