Véronique16 schreef:Bedankt voor de tip van Paperflies. Interessante site.
Je zegt echter dat er ook goedkope tickets via Gate 1 te boeken zijn maar ik vind die prijzen precies niet. Was dit ook voor de periode mei ?
Alvast bedankt voor de informatie !

Ik had een aantal willekeurige (maar wel realistische, dus niet vandaag heen en morgen terug...) data vergeleken, op sommige data valt er wat voordeel te halen, op andere zou je met Paperflies een paar euro goedkoper uit zijn. Dat maakt het vergelijken ook zo lastig, er zit vaak wel een enkele datum tussen waarop echt voordeel valt te halen, maar in de meeste gevallen valt het tegen.
Overigens hebben er ook wel sterke aanbiedingen tussen gezeten, zo hebben ze bijvoorbeeld ook een korte trip naar Denver (met IcelandAir) gehad waar daadwerkelijk 130 euro voordeel op te behalen was. Mijn reactie was dan ook zeker niet bedoeld om Paperflies af te branden. Maar geloof niet zomaar de bedragen die op hun site genoemd worden, en vergelijk altijd eerst met andere sites, of makkelijker nog, via Skyscanner of Kayak.
Wat me wel tegenvalt is dat ze nog steeds de bijkomende kosten (die meestal het voordeel ongedaan maken) pas helemaal op het eind vermelden. Helemaal in het begin heb ik hier al eens melding van gemaakt (samen met enkele kleine foutjes die ze wel direct verholpen hebben), toen ook de toezegging gekregen dat ze dat gingen aanpassen. We zijn nu twee maanden verder, maar er is niks veranderd.