Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

camping in omgeving the needles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
marli
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

camping in omgeving the needles

Bericht door marli »

op onze reis in juni staan we met de rv 2 dagen op de campground van dead horse state park ,daarna een nacht op arches devils campground
deze campgrounds beschikken niet over een sewer dump en tevens kun je ook niet je watertanks vullen : water is gerantsoeneerd!
Aangezien we daarna the needles sectie nog willen bezoeken zoeken we een dumpstation ik heb daar wel het een en ander over gevonden
maar mij is niet duidelijk of je er behalve dumpen ook je watertanks kan vullen
heeft iemand tips ..of anders een tip voor een camping met voorzieningen in de buurt
ik ben benieuwd :) alvast bedankt
girltje155
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: camping in omgeving the needles

Bericht door girltje155 »

Er is gewoon een dumpstation op dead horse point, daar kan je ook water tanken, wij waren daar vorig jaar nog. Op de site van de camping staat dat ook. Waar heb jij gezien dat dit niet zou kunnen?
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
marli
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door marli »

op de site van reserve america (bij het boeken van de campingplek) staat

"Recreational vehicles must fill water tanks before coming to the park. All water is trucked to the park from Moab."
girltje155
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door girltje155 »

Volgens mij is dat meer een verzoek dan een harde eis. Bij de reserve america site staat ook dat er wel een Dumpstation is, en daar kon je ook water vullen. Maar mocht het nou echt niet meer kunnen, dan kan je ook altijd in Moab zelf je water vullen, daar wordt dan wellicht een kleine fee voor gevraagd, maar ik zou het dan gewoon voorleggen op een camping!
We zijn er bijna! Maar nog niet helemaal.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer