Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Korting op overnachtingen met vouchers West USA? /
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Korting op overnachtingen met vouchers West USA? /
Hallo allemaal,
Vorig jaar heb ik een rondreis gemaakt van New York naar Florida en heb veel korting gekregen dankzij het groene hotelboekje (vouchers met arrangementen) die je bij de Welcome Centers en Benzinestations kon pakken.
Misschien een stomme vraag maar heb je deze boekjes ook aan de West Kust?
groetjes Nathalie
Vorig jaar heb ik een rondreis gemaakt van New York naar Florida en heb veel korting gekregen dankzij het groene hotelboekje (vouchers met arrangementen) die je bij de Welcome Centers en Benzinestations kon pakken.
Misschien een stomme vraag maar heb je deze boekjes ook aan de West Kust?
groetjes Nathalie
Re: Korting op overnachtingen met vouchers West USA? /
En kun je zulke bonnen ook nog gebruiken als je al geboekt hebt via bijv booking.com?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Je kan ze alleen gebruiken als je nog geen boeking hebt gemaakt.
Anders zouden ze je het verschil tussen de adverentie uit het boekje en je al reeds betaalde boeking cash moeten terugbetalen, of terugboeken, daar beginnen ze denk ik niet aan.
Anders zouden ze je het verschil tussen de adverentie uit het boekje en je al reeds betaalde boeking cash moeten terugbetalen, of terugboeken, daar beginnen ze denk ik niet aan.
Dat kan ik begrijpen ja, maar wij hebben nog nergens wat betaald, alleen gereserveerd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij hebben exact hetzelfde gedaan, een aantal locaties via booking.com gereserveerd maar niet betaald. Bij alles kunnen we gratis annuleren (24 uur van tevoren), dit zou je de mogelijkheid moeten bieden om een reeds gereserveerde kamer te annuleren en vervolging met een voucher een goedkopere boeking te maken. Uiteraard ben je dan wel afhankelijk van de beschikbaarheid van kamers!Dat kan ik begrijpen ja, maar wij hebben nog nergens wat betaald, alleen gereserveerd.
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Kan je dat boekje ook ergens bestellen of echt alleen te halen als je in amerika bent?
- bedeve
- Amerika-expert
Wat leuk; ik had nog nooit iemand gehoord die ze ook echt gebruikte.Mustang83 schreef:heb veel korting gekregen dankzij het groene hotelboekje (vouchers met arrangementen) die je bij de Welcome Centers en Benzinestations kon pakken.
heb je deze boekjes ook aan de West Kust?
Zie komt ze aan de grote wegen bij benzinestations tegen en inderdaad bij de welcome centers.
Ik ben eergisteren bij een welcome center in Salinas CA geweest ; daar waren ze niet.
Verder ben ik ze in Monterey Bay ook niet tegengekomen.
Die zuid-west kust is ook niet zo het gebied voor de vouchers.
Jouw groene boekje is ook online hoor.
http://www.hotelcoupons.com
Vergelijk het met een reclamefolder.MCdyna schreef:Kan je dat boekje ook ergens bestellen of echt alleen te halen als je in amerika bent?
Het komt iets van elke 2 weken uit,en wordt in een specifieke regio verspreid op plekken waar veel mensen komen.
Zoals benzinestations.
Zie bovenstaande link.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht