Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is jullie favoriete fastfoodketen?
- ThomasG
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Wat is jullie favoriete fastfoodketen?
KFC zonder enige twijfel 

Alles wat aziatisch is
.
Lotus Lotus in Banff, Manchu Wok op het vliegveld van Calgary daar gaan we altijd eten voordat we op het vliegtuig gaan.

Lotus Lotus in Banff, Manchu Wok op het vliegveld van Calgary daar gaan we altijd eten voordat we op het vliegtuig gaan.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
In de VS, zoals de topicstarter aangeeft, is dat Carls Jr.. Vooral hun six-dollar-burgers.
Denny's is ook goed binnen te houden.
Denny's is ook goed binnen te houden.
Ik hoor niemand over Jack in the box. Naast Carl jr/Hardee's en In'n Out toch wel de favorieten van de ongezonde fast food restaurants. Van de meer gezonde zaken is Panera en Subway toch wel favoriet.
Ik eet praktisch nooit fast food, maar Taco Bell staat bovenaan mijn zeer kleine lijstje. Ja, hartstikke ongezond. Maar wel heel lekker.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hier is Sheetz erg populair. Een benzinestation die touchscreen terminals heeft staan waar je je eigen sandwich/ burger/ wrap kunt creëren.
Panera Bread is inderdaad erg goed.
Panera Bread is inderdaad erg goed.
ThomasG, mijn favo is ook KFC maar in Amerika vind ik ze toch minder.
Verder ontbijt ik altijd bij winchells of Subway heerlijk
Verder ontbijt ik altijd bij winchells of Subway heerlijk

Haha Jack in the box heb ik ook geprobeerd, maar dat was vlak nadat ik een bekeuring had gekregen dus heb er niet van kunnen genieten 

Wendy's, Taco Bell, KFC, Chick-fil-a en Carl's Jr zijn bij ons populair, al valt KFC hier in de VS inderdaad wat tegen (waarom nou geen Zinger?!?!). Toevallig gisteren voor de 2e keer bij Jack in the Box gegeten, ik ben nog niet overtuigd. Five guys pas 1x geweest, maar die was inderdaad ook lekker. De hier steeds genoemde In n Out burger is hier niet, maar die gaan we vast een keer proberen als we de kans krijgen.
Terug in Texas!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik ben Cookout vergeten in mijn vorige post. Zit wel enkel in North Carolina denk ik. Hebben een geweldig lekker en groot assortiment aan milkshakes (die meer op ijsjes lijken dan wat wij milkshake noemen, zoals in amerika wel vaker het geval is).
Ik vind fastfood restaurants dus echt ideaal voor ijsjes en desserts, maar ook hier in België kan ik McDonalds wel smaken.
Ik vind fastfood restaurants dus echt ideaal voor ijsjes en desserts, maar ook hier in België kan ik McDonalds wel smaken.
Walmart (of welke supermarkt dan ook), snel wat kopen en buiten ergens opeten, ook nog een stuk goedkoper, maar fastfood is ook niet verkeerd, Big Mac blijft een favoriet.
Ik ben ook een fan van de Subway. Heerlijke broodjes en door wat sla en andere groenten erbij te nemen heb je nog enigzins het idee dat je gezond bezig bent
Maar ook bij de Mac Donalds kan ik op zn tijd lekker eten.

Maar ook bij de Mac Donalds kan ik op zn tijd lekker eten.
Panda,Kfc die vindt ik dus juist in Amerika lekkerder, hotdog van Sonic en Subway.
Wendy en jack in the box vonden wij niet lekker.
Vorig jaar What a burger geprobeerd vanwege de reclames....nooit meer dus.
Wij eten meestal een keer per week fastfood als we op vakantie zijnvanwege lekkere trek en snel en makkelijk.
Wendy en jack in the box vonden wij niet lekker.
Vorig jaar What a burger geprobeerd vanwege de reclames....nooit meer dus.
Wij eten meestal een keer per week fastfood als we op vakantie zijnvanwege lekkere trek en snel en makkelijk.
-
- Amerika-expert
Jack in the Box is een van onze favorieten maar eigenlijk alleen omdat m'n man daar vroeger vaak heen ging met z'n Deense Dog. 1 Jumbo Jack voor hem en 1 voor de hond
En Whattaburger ga ik nog steeds graag heen omdat m'n schoonmoeder daar vroeger graag heen ging met mijn dochter en mij. Net als de Jack in the Box is het eten niet echt beter dan andere ketens maar het doet me aan m'n schoonmama denken, en dan aan de tijd dat ze nog zichzelf was. Dus ik als we op reis zijn stoppen we altijd wel een keer bij de Whattaburger en vertel ik de kinderen over hun grandma en wat een leuk mens het vroeger was.
Hier in Florida heb ik nog geen lekkere fastfood gevonden. Ik neem de jongsten af en toe mee naar McD omdat ze daar zo'n leuke speeltuin hebben maar het eten is niet echt lekker en de service is meestal knudde. De Wendy's is lekkerder maar heeft geen speeltuin. En de plaatselijke, beroemde hamburger restaurants die niet van een grote keten zijn kunnen we niet echt betalen. $20 voor een simpele hamburger tikt errug snel aan met 3 kinderen (4 kinderen maar de jongste eet nog geen junkfood).

En Whattaburger ga ik nog steeds graag heen omdat m'n schoonmoeder daar vroeger graag heen ging met mijn dochter en mij. Net als de Jack in the Box is het eten niet echt beter dan andere ketens maar het doet me aan m'n schoonmama denken, en dan aan de tijd dat ze nog zichzelf was. Dus ik als we op reis zijn stoppen we altijd wel een keer bij de Whattaburger en vertel ik de kinderen over hun grandma en wat een leuk mens het vroeger was.
Hier in Florida heb ik nog geen lekkere fastfood gevonden. Ik neem de jongsten af en toe mee naar McD omdat ze daar zo'n leuke speeltuin hebben maar het eten is niet echt lekker en de service is meestal knudde. De Wendy's is lekkerder maar heeft geen speeltuin. En de plaatselijke, beroemde hamburger restaurants die niet van een grote keten zijn kunnen we niet echt betalen. $20 voor een simpele hamburger tikt errug snel aan met 3 kinderen (4 kinderen maar de jongste eet nog geen junkfood).
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hier nog een fan van de subway broodjes. Geweldig dat je zo gemakkelijk zelf kan kiezen welke groenten je er tussen wilt. Als we in Antwerpen zijn, springen we er toch ook vaak binnen. 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
Ik was de Long John Silver's trouwens vergeten, vis ipv hamburgers, erg lekker voor de afwisseling!
Terug in Texas!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor snel, gezond en betaalbaar eten zou je ook eens naar een non-fastfood keten kunnen gaan. Er zijn vele "mom-en-pop" restaurants die een redelijk betaalbare gezonde maaltijd kunnen serveren in weinig tijd. En waarom moet het zo "fast"? Ben ik de enige die op vakantie lekker de tijd wil nemen, en genieten in dezelfde eettentjes waar locals komen? Voorbeeldje: voor een lekker gezond ontbijt/lunch in ons "dorp" gaan mijn vrouw en ik naar Jus' Grillin en zijn voor een ontbijt die ons de hele dag aan de gang houdt niet meer kwijt dan een paar broodjes van Subway. Je moet natuurlijk wel even aan een local vragen waar je een dergelijk restaurant kunt vinden, want ze staan niet herkenbaar op elke hoek zoals MickeyD's of Wendy's.gera_r schreef:Daar we eigenlijk alleen maar fastfood (vanwege de 'fast' en om de kosten te drukken) eten in in Amerika...
- buur
- Amerikakenner
Mijn favoriete fastfoodlokaal in Amerika is McDonalds, hoewel ik het in Europa niet vaak bezoek.
Groetjes, Thomas.
Subway is wel een favoriet, snelle hap maar toch niet gefrituurd
Verder hebben we een keer redelijk gegeten bij Wendy's (volgens de kids pipi langkous) en bij de mac. Maar we proberen vooral in restaurants te eten met bediening.

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Met Tedje eens. Ik zie fast food meer als een bestellen aan een balie of bij de drive thru en dat je dan je eten al in een to-go verpakking krijgt.TedjevanEs schreef:Heb geen favoriet, maar er is wel verschil tussen fast food places en sommige namen die hier voorbij komen.
Chili's, Applebees, TGI Fridays, Cheesecake Factory zijn casual restaurants imho.
Fastfood mijns inziens is: McDonalds, Burger King, Wendy's, Taco Bell, ChickFilet, Bojangles, Popeys, KFC etc...
Ik denk dat Panera Bread het ook niet leuk vind als ze in het hokje 'fastfood' worden geplaatst btw![]()
Ik weiger echte fast food te eten, wat voor mij hamburger, frietjes en frisdrank is. De enige zaak waar ik weleens kom is Dairy Queen voor de ijsjes en blizzards, niet voor het eten. Ik vind Subway een twijfelgeval, omdat je je eten wel aan een balie bestelt en ingepakt krijgt, maar als dat onder fast food wordt geschaard dan is dat, samen met Quiznos en Which Wich, een zaak waar ik wel eet. Oh, en Schlotzky's niet te vergeten. In mijn eigen interpretatie vallen die zaken onder broodjeszaken en niet onder fast food, maar het is maar wat je er voor naam aan geeft natuurlijk.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1505 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 6 Reacties