Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Hotel San Francisco

Bericht door Radarlove »

Prijzen zijn altijd wel wat aan de hoge kant vind ik, daarom hebben we de Hampton Inn geboekt in Daly City (voorstad), op 500 meter wandelen van een BART station. Zitten we rustig, en toch in minuten in hartje SF. Adhv Tripadvisor kon ik uitmaken dat vele toeristen dit doen, om wat goedkoper uit te komen, en de Hampton Inn krijgt uitstekende reviews. Bijkomend voordeel: gratis parking! Scheelt ook de slok op de borrel.
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Heb net na lang zoeken Americas Best Value Inn Golden Gate gesleecteerd, welke ik waarschijnlijk ga boeken. Ligt in de wijk Marina.

Iemand bekend met Best value Inn hotels? Wilde er in Tropic (bij Bryce) ook overnachting reserveren....
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dit soort hotels krijgt over het algemeen geen beste recensies op tripadvisor. Vooral de hygiene schijnt nogal te wensen over laten.
Tom$
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Tom$ »

Ik heb 3 nachten gereserveerd in het Casa Loma hotel, net naast Alamo Square Park. Ook erg goede recencies. Iemand ervaring mee? Qua ligging volgens mij ook wel gunstig. 610 Fillmore St, San Francisco
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

mtl schreef:Dit soort hotels krijgt over het algemeen geen beste recensies op tripadvisor. Vooral de hygiene schijnt nogal te wensen over laten.
Wy hadden zo'n hotel in Page. Niets mis mee. Zelfs een van de betere ontbijten gehad van de reis. Verwacht geen 5-sterren behandeling nee, maar beter dan het motel6 wat we de dag er voor hadden.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Heb ook al in meerdere America's Best Value hotels geslapen, daar is niets mis mee.
Die in San Francisco krijgt inderdaad slechte recensies maar in een grote keten zal er altijd verschil in kwaliteit zijn.
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Ivo Ruigt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ivo Ruigt »

Ik denk dat ik de gok maar ga wagen. Op zich komt bijna geen enkel motel er super vanaf op tripadvisor. Is denk ik ook maar net waar je je op instelt.

Het grote voordeel is toch het gratis parkeren, en als ik het goed heb, er komen 5 buslijnen voor de deur langs.
Vind ik zelf een groot voordeel.
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Radarlove schreef:Prijzen zijn altijd wel wat aan de hoge kant vind ik, daarom hebben we de Hampton Inn geboekt in Daly City (voorstad), op 500 meter wandelen van een BART station. Zitten we rustig, en toch in minuten in hartje SF.
Ziet er goed uit maar toch $170 p.n. in augustus, best veel!
dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

heeft er toevallig iemand ervaring met hotel Astoria?
of met super 8 Union square?
ik heb op beide een optie staan. waren ook de enige betaalbare (voor ons dan) in onze periode en vind ze nog erg duur.
zou graag weten naar welke jullie voorkeur gaat :)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou voor hotel-beoordelingen op tripadvisor.com kijken. Dan zie je dat voor de door jou genoemde hotels zich in het rechterrijtje bevinden. Zeg maar ongeveer nr.170 in een lijst van ongeveer 240 hotels.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

dexter schreef:heeft er toevallig iemand ervaring met hotel Astoria?
Vorig jaar 2 van de 4 nachten SF hier geslapen, qua locatie vonden we het hotel super. De (een?) poort van Chinatown ligt er z.g.a. naast, Union Square (met o.a. een grote Levi's store, Macy's, Victoria's Secret, Nike store etc), er is een cable car opstappunt 1 straat verder en ook de lokale bus vonden wij wel op loopafstand, net als overigens nog een groot winkelcentrum (inmiddels de naam vergeten). Top locatie dus...

Het hotel zelf? Tja, hopeloos verouderd. Ik was op reis met een vriendin (beiden <25) en we hadden een kamer met uitzicht op een muur :mrgreen: en twee 1-persoonsbedden. Gelukkig was alles wel schoon. Qua kamer was het echt het minste hotel wat we hebben gehad op de hele reis. Wel was er op de eerste verdieping een soort "huiskamer" (met goeie Wifi ontvangst), wat best een gezellig "meeting plek" bleek. Toen wij er verbleven waren er veel mensen <30, waardoor we het uiteindelijk enorm gezellig vonden.

Ik durf niet te zeggen of ik er nog een keer zou verblijven, is een beetje om het even.. :) Zou het er zelf vanaf laten hangen of je iemand bent die veel op de hotelkamer blijft en hoelang je er blijft.
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

@ Ina: da's idd veel, wij hebben net geen 350$ betaald incl. taksen voor 3 nachten maar wel begin juni. Natuurlijk is en blijft parking wel gratis, hadden eerst een hotel op het oog vlakbij Union Square, kwam op een dikke 500$ voor 3 nachten maar dan zonder taksen, maar daar kwam nog eens bijna 50$ per nacht bij voor parking. Nu dus voor de helft van dat bedrag in een hotel met prima rating en op minuten van het centrum van SF dankzij BART.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik zag ook een Holiday Inn express in Mill valley net over de Golden Gate bridge, is dat wat qua lokatie, recensies waren goed.
Volgens mij met Priceline $ 119, het was het enige hotel met 2 1/2 ster en beoordeling cijfer 9 en al de amenities.
http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ornia.html
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

Zou persoonlijk niet gaan voor Mill Valley, als je voornamelijk voor SF gaat, moet je al met de auto gaan, brug over (tol naar stad), parkeren (kosten?)... Kijk eens naar de Best Western Airport Inn & Suites in Oakland, goeie reviews, nog geen 100 euro per nacht, op amper 1km van het BART station van Colliseum.

Alternatieven: The Washington Inn, Oakland (+/- 75€ per nacht), achter de hoek van BART Oakland City (wellicht wel parking betalen...), of Quality Inn Oakland AIrport (gratis parking, +/-70€/nacht) nog dichter bij BART Colliseum.
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Howerd johnson in San Bruno kan ik ook aanbevelen. Gratis parkeren, grote kamers en in 15 minuten in SF. Auto kun je dan parkeren bij de pier voor 17 dollar hele dag, zo ben je stukken goedkoper uit dan een hotel in SF. Wij betaalden afgelopen juli 150 dollar voor 2 nachten incl tax met ontbijt.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Ook wij zaten vorig jaar buiten SF, scheelt enorm veel per dag en je kunt inderdaad voor, nog steeds veel, maar in combinatie met de overnachting voor relatief weinig geld, klaar zijn... Overnachten midden in een stad heeft zeker voordelen, maar in SF niet gemist. Is in ieder geval een optie die je kunt overwegen.
prizzle
Amerika-ontdekker

Bericht door prizzle »

Wij gaan in sept en hebben op aanraden van een kennis Hotel The Mosser geboekt. Ligt centraal en schijnt een net hotel te zijn.
MrGreen
Amerika-ontdekker
Partner van: Jessica
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door MrGreen »

Wij hebben 2 nachten overnacht in Hotel San Remo aan Mason St. Zeer centrale ligging en op loopafstand van Fishermann's Wharf, Pier 39, Lombard St. en Pioneer Park (Colt Tower). Ook ligt op nog geen 5 minuten lopen het begin punt van de blauwe cablecar route op Taylor St. (Powell-Mason Line) en een fietsverhuur bedrijf ook op Taylor St. dat ook fietstochten met een gids organiseert over de Golden Gate Bridge naar Sausalito (aanrader!). China Town is goed bereikbaar met de Cable Car en Japan Town met de bus vanaf North Point Street.

Het hotel zelf is anders dan het gemiddelde hotel, het is een hotel in Victoriaanse Stijl. Niet zo strak aangekleed als de moderne hotels maar wat warmer. Het enige dat sommige bezoekers zou kunnen afschrikken is dat je de toiletten en douches niet op de kamer hebt maar centraal op elke verdieping. Hier moet je, je echter niet door laten weerhouden want je hoeft vrijwel niet te wachten, er zijn er genoeg en ze worden goed schoongehouden. Wel heb je een eigen wastafel op je kamer met een bureautje en wifi.
Een heel aparte maar zeer leuke ervaring en ik zou dit hotel dan ook zeker opnieuw boeken en aanraden.

Groet, Martijn
03-2013: San Francisco-Los Angeles-Las Vegas, 11-2013: Atlanta, 06-2014: Vancouver-Seattle-Portland-Yellowstone-Glacier-Calgary, 04-2015: New York, 06-2015: Charlotte-Atlanta-Birmingham-Memphis-Nashville-Smokey Mountains-Charlotte
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Over parkeren in San Francisco wordt vaak geproken (geschreven) alsof dat een enorme rib uit je lijf kost.
In feite vallen die parkeerkosten best mee. Voor 20$ (door de week) en 10$ (in het weekend) kun je, op 5 min lopen van Fisherman's Wharf, een hele dag parkeren.
En als je een beetje vroeg bent (voor 9.00 uur) maak je gebruik van het "early bird" tarief en dan ben je ook door de week op een aantal plaatsen voor 10$ onder de pannen.

Ikzelf doe net als Radarlove. Ik neem, vanwege de betere prijs/kwaliteitverhouding, een hotel buiten het centrum (meestal in de buurt van het vliegveld)
Vorig jaar bijvoorbeeld deze Hampton Inn voor 82 $ per nacht: http://hamptoninn3.hilton.com/en/hotels ... index.html
Vanaf het vliegveld ben je met de auto in een kwartier in het centrum.

Een goeie hulp bij het vinden van een parkeerplaats vind ik deze: http://www.bestparking.com/
Radarlove
Amerikafan

Bericht door Radarlove »

Zelf in SF nog niet geweest, Amerikaanse vrienden waarschuwden ons voor verkeerschaos, maar daar is dan niets van aan? Je kan effectief gemakkelijk met de wagen naar Fisherman's Wharf?

En hoe verloopt parkeren elders in de stad, in het oostelijke gedeelte van California Street? Is nog een adresje dat we zouden willen doen. Had al gezien dat bus 1 daar rijdt, maar mss eenvoudiger met de auto?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer