Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kimentim: naar LA, LV, SF en LA
Reis kimentim: naar LA, LV, SF en LA
Beste Leden,
Mijn vriend en ik (beide 25 jaar) gaan in september een rondreis maken in zuid Amerika. Echter lees je hier zo veel informatie en hebben we geprobeerd een route samen te stellen, maar willen graag jullie tips hierover ontvangen.
Dag 1 Vlucht naar LA
Dag 2 Naar Palm Springs
Dag 3 Naar de grand canyon
Dag 4 Naar Page
Dag 5 Naar Zion
Dag 6 naar Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Naar Death Vally
Dag 10 Death Vally
Dag 11 Naar Yosimity
Dag 12 Yosimity
Dag 13 Naar San Fransisco
Dag 14 San Fransisco
Dag 15 San Fransisco
Dag 16 Naar Cambria
Dag 17 Naar Lompoc
Dag 18 Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 terug naar huis.
Wij hebben alleen de vlucht nog geboekt en de rest staat nog open.
Wij houden van een beetje een combinatie tussen een stad en de natuur.
Groeten Tim en Kimberly
Mijn vriend en ik (beide 25 jaar) gaan in september een rondreis maken in zuid Amerika. Echter lees je hier zo veel informatie en hebben we geprobeerd een route samen te stellen, maar willen graag jullie tips hierover ontvangen.
Dag 1 Vlucht naar LA
Dag 2 Naar Palm Springs
Dag 4 Naar Page
Dag 5 Naar Zion
Dag 6 naar Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Naar Death Vally
Dag 10 Death Vally
Dag 11 Naar Yosimity
Dag 12 Yosimity
Dag 14 San Fransisco
Dag 15 San Fransisco
Dag 16 Naar Cambria
Dag 17 Naar Lompoc
Dag 18 Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 terug naar huis.
Wij hebben alleen de vlucht nog geboekt en de rest staat nog open.
Wij houden van een beetje een combinatie tussen een stad en de natuur.
Groeten Tim en Kimberly
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Reis naar LA, LV, SF en LA
Ik heb vorig jaar met mijn broer zo'n zelfde route gereden.
Dit jaar gaan we weer met een paar kleine aanpassingen.
Op ons blog: http://www.paulenmarioninamerika.blogspot.com kun je zien en lezen wat we tijdens onze reis allemaal zijn tegen gekomen.
We hebben genoten! En als ik jullie planning zo zie zal dat bij jullie ook vast zo zijn.
Groetjes
Marion
Dit jaar gaan we weer met een paar kleine aanpassingen.
Op ons blog: http://www.paulenmarioninamerika.blogspot.com kun je zien en lezen wat we tijdens onze reis allemaal zijn tegen gekomen.
We hebben genoten! En als ik jullie planning zo zie zal dat bij jullie ook vast zo zijn.
Groetjes
Marion
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Jessica
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis kimentim: naar LA, LV, SF en LA
Dag 1 Vlucht naar LA
Dag 2 Naar Palm Springs
Dag 4 Naar Page
Dag 5 Naar Zion
Dag 6 naar Las Vegas
Dag 7 Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Naar Death Vally
Dag 10 Death Vally
Dag 11 Naar Yosimity
Dag 12 Yosimity
Dag 14 San Fransisco
Dag 15 San Fransisco
Dag 16 Naar Cambria
Dag 17 Naar Lompoc
Dag 18 Los Angeles
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 terug naar huis.
Hoi,
Wij hebben deze maand een reis van 16 dagen door California en Las Vegas gemaakt en kan dus helaas niets toevoegen over de Grand Canyon. Echter 3 dagen Las Vegas is wel erg lang, 1 nacht en een hele dag daar zijn is eigenlijk al voldoende. En wil je op je budget letten doe het dan door de weeks op bijvoorbeeld een dinsdag/woensdag, dan geven ze de hotelkamers praktisch weg.
Palm Springs is zeker een aanrader, wij zijn er ook geweest en het plaatje zelf maar zeker ook de Aerial Tramway is zeer leuk om te zien.
Los Angeles en San Francisco spreken voor zich, daar is zoveel te doen en te zien dat je daar gewoon geweest moet zijn en jullie nemen daar ook de tijd voor.

Ik zie op de route van San Francisco terug naar LA Cambria en Lompoc op de planning staan, de kust tussen SFO en LAX is echt super mooi zouden jullie misschien niet een dagje van LAs Vegas af kunnen snoepen en een dagje extra plannen voor die trip langs de kust? Dan kunnen jullie de route 1 afrijden en bijvoorbeeld overnachten in Monterey (17-mile drive), Cambria en Santa Barbara? In de buurt van Cambria/Arroyo Grande is veel te zien en Santa Barbara is een zeer leuke plaatst om geweest te zijn. Leuke en gezellige winkelstraat en een leuke pier. Ook ligt Solvang tussen Cambria en Santa Barbara in. Een leuk en gezellig Deens dorpje. Zou er geen hele dag blijven maar is zeker de moeite waard om even langs te rijden en een rondje te lopen.
Ik zou trouwens ook niet alles thuis al plannen en vastleggen, er is onderweg zoveel te doen en te zien dat je soms een beetje af moet wijken van je plannen. Omdat jullie redelijk in het hoogseizoen gaan zou ik wel de steden vastleggen maar alle overnachtingen op de route een avond van te voren of s'ochtends boeken via bijvoorbeeld booking.com.
Wij hebben onze reis bijgehouden op http://jessica-martijn.waarbenjij.nu/
Groet, Martijn
03-2013: San Francisco-Los Angeles-Las Vegas, 11-2013: Atlanta, 06-2014: Vancouver-Seattle-Portland-Yellowstone-Glacier-Calgary, 04-2015: New York, 06-2015: Charlotte-Atlanta-Birmingham-Memphis-Nashville-Smokey Mountains-Charlotte
Je tijd voor Grand Canyon en Zion is wel beperkt en ik zie Bryce niet in het schema. In DV kan het nog gemakkelijk 100F+ zijn, ik zou daar die tijd van het jaar geen volle extra dag aan besteden en in Las Vegas ook niet. Tussen DV en Yosemite kan je bv nog overnachten in Bishop, Mammoth Lakes of Lee Vining.
En je gaat niet naar zuid Amerika maar naar het SW van de USA. The South in de USA ligt aan de andere kant van het land.
En je gaat niet naar zuid Amerika maar naar het SW van de USA. The South in de USA ligt aan de andere kant van het land.
Waarom stoppen in Lompoc? Is er een reden voor die plaats, want er zijn andere mooiere plaatsen. Wat verder opvalt is dat jullie het stuk SF naar Cambria in 1 dag doen, maar het stuk Cambria naar LA in 2 dagen. Wat willen jullie zien? Zeker Cambria naar Lompoc is eigenlijk maar een kort ritje (relatief gezien dan) van zo'n 2 uur.
Nog even een tipje aangaande de spelling van bepaalde plaatsen:
Death Valley, dus met een e.
Yosemite, dus met twee keer een e.
San Francisco, dus met een c.
Hartelijk dank voor jullie reacties.
We hebben de route nu als volgt:
Dag 1 Vlucht naar LA
Dag 2 Naar Palm Springs
Dag 4 Naar Page
Dag 5 Naar Bryce
Dag 6 Naar Zion
Dag 7 naar Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Naar Death Valley overnachting lee vining
Dag 11 Naar Yosemity
Dag 12 Yosemity
Dag 13 Naar San Francisco
Dag 14 San Francisco
Dag 15 San Francisco
Dag 16 Naar Monterey
Dag 17 Naar Cambria
Dag 18 Naar Santa Barbara
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 terug naar huis.
Het is tevens ook erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Groeten Tim en Kimberly
We hadden twee plaatsen uitgepakt om te kunnen overnachten langs de kust, omdat we overal lezen dat die route zo mooi is. Maar als ik het zo lees, hebben we niet de juiste plaatsen en een dag te kort. dit gaan we zeker aanpassen.Hockey schreef:Waarom stoppen in Lompoc? Is er een reden voor die plaats, want er zijn andere mooiere plaatsen. Wat verder opvalt is dat jullie het stuk SF naar Cambria in 1 dag doen, maar het stuk Cambria naar LA in 2 dagen. Wat willen jullie zien? Zeker Cambria naar Lompoc is eigenlijk maar een kort ritje (relatief gezien dan) van zo'n 2 uur.
Bedankt voor de tip, dat het daar zo heet is dan. We halen hier een dag vanaf en rijden door death valley en gebruiken de dag die we hier hadden staan voor een extra dag kust daarvoor.Yeehaw schreef:Je tijd voor Grand Canyon en Zion is wel beperkt en ik zie Bryce niet in het schema. In DV kan het nog gemakkelijk 100F+ zijn, ik zou daar die tijd van het jaar geen volle extra dag aan besteden en in Las Vegas ook niet. Tussen DV en Yosemite kan je bv nog overnachten in Bishop, Mammoth Lakes of Lee Vining.
We hebben de route nu als volgt:
Dag 1 Vlucht naar LA
Dag 2 Naar Palm Springs
Dag 4 Naar Page
Dag 5 Naar Bryce
Dag 6 Naar Zion
Dag 7 naar Las Vegas
Dag 8 Las Vegas
Dag 9 Las Vegas
Dag 10 Naar Death Valley overnachting lee vining
Dag 11 Naar Yosemity
Dag 12 Yosemity
Dag 13 Naar San Francisco
Dag 14 San Francisco
Dag 15 San Francisco
Dag 16 Naar Monterey
Dag 17 Naar Cambria
Dag 18 Naar Santa Barbara
Dag 19 Los Angeles
Dag 20 Los Angeles
Dag 21 terug naar huis.
Het is tevens ook erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Groeten Tim en Kimberly
Nou van Las Vegas naar lee Vining kan je best in een dag maar dan is je tijd voor Death Valley weer erg beperkt. Ik zou die dag van Las Vegas naar Lone Pine rijden maar wellicht heb je me verkeerd begrepen. Ik bedoel dat 2 nachten in DV wat veel zou zijn maar 1 nacht kan je er gemakkelijk blijven. In je eerste route had je 2 nachten in Death Valley staan. Dus bv Las Vegas-DV, DV-Lee Vining, Lee Vining Yosemite (eventueel via Bodie ghosttown). Ik zou ook die overnachting in Santa Barbara skippen en van Cambria (of San Simeon, Morro Bay of Pismo Beach) in een dag naar LA rijden en dan luchen en even rondlopen in SB die dag. Van genoemde locaties vind ik Cambria de leukste zelf.
Yeehaw
Yeehaw
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1694 Weergaves
-
Laatste bericht door LaurensE