Mijn Hero 2 heb ik na de vorige reis weer verkocht, ik had deze gewonnen bij een wedstrijd. Tof ding wel, wel een paar kleine nadelen. Aangezien de nieuwe toen nog maar net uit was, heb ik nog wat geld voor de Hero 2 kunnen vangen, pure winst dus. Die nieuwe Hero 3 Black is wel aanzienlijk beter (wat ik er online van heb kunnen zien), vooral in Protune inderdaad. Bij de Hero 2 viel de kwaliteit van de beelden me vaak toch een beetje tegen, maar ik besef ook dat dat het voor veel mensen meer dan goed genoeg is.
Ik ga na de zomer eens bekijken wat de beste keuze gaat zijn & dan koop ik me er eentje in the states zelf, scheelt toch al snel wat in de prijs
Als toch van plan bent om een afstand bediening erbij te komen kan je beter een go pro hero 3 black edition pakken want hier zit deze bij, los kost deze ongeveer 100 euro.
In juli ga ik ook naar Amerika en het eerste wat ik ga doen is een go pro hero 3 black kopen!
Op dit moment ben ik aan het zoeken voor goedkope accessoires wat ik hier al kan bestellen.
- op DEZE site vind je redelijk goedkope Sd kaarten voor bv een micro 32 gig voor 26,50 en in de winkel kosten die ongeveer 50,00.
- voor leuke rond draaiende timelaps video's, koop een eierwekker bij de Hema of Ikea en plaats je Gopro hierop. zie HIER een voorbeeld.
- op zoek naar een zuignap? bekijk DEZE video eens!
- en HIER een leuk handstatief met extra's
mijn inspiratie video's zien? check deze maar eens
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel plezier en ben benieuwd naar jullie resultaten
Ja, inderdaad, ik ga denk ik ook voor de Black editie. Ik koop m pas als ik in de VS ben.
Er zijn zoveel verschillende mounts dat ik even niet weet wat ik nodig ga hebben.
Die handstatief lijkt me wel erg handig, gezien die video's van je geplaatste link, echt super mooi.
Alleen ben ik bang dat ik verkeerd aan t filmen ben zeg maar. Die man weet precies hoe die zijn camera moet richten om echt alles precies op beeld te krijgen wat hij op beeld wilt hebben. Ik denk dat je daar wel even voor moet gaan oefenen. Dus de eerste 4 dagen in Las Vegas, moet ik even heel veel tijd doorbrengen met de GoPro om ook geoefend te zijn om zulke opnames te kunnen maken zonder dat ik voor de helft op beeld sta etc, of dat de grond meer in beeld is dan het landschap.
Wel heb ik gehoord dat echt heel veel mensen problemen hebben met de Black editie, veel vastlopers, remote werkt niet altijd goed etc. Ik hoop dat ze dit snel gaan oplossen maar dit is al maanden zo.
Bedankt voor je tips en video's, daar heb ik wel wat aan.
Laatst gewijzigd door tetouani op 31 mar 2013, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gezien op Groupon: http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... -/19669596
Een aanbieding voor zo'n auto-camera. Geen idee of het een goed merk is of zo, ik heb er geen verstand van, maar voor het geval dit een goede aanbieding is toch maaar even delen!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.