Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstel reisbureau
voorstel reisbureau
Hallo,
wij hebben deze week een voorstel gekregen van ons reisbureau voor onze rondreis in Florida (in combo met NY en DC). Wat zijn jullie gedachten, waar zou het langer mogen, waar korter?
3 nachten Washington
4 nachten Orlando
1 nacht Naples
3 nachten Key West
3 nachten Miami
5 nachten NY
4 nachten Orlando vind ik wat veel want buiten SeaWorld en Regular Disney zullen we niet veel parken bezoeken. Wat kunnen we ginds nog plannen?
3 nachten Key West lijken me ook wat veel?
wij hebben deze week een voorstel gekregen van ons reisbureau voor onze rondreis in Florida (in combo met NY en DC). Wat zijn jullie gedachten, waar zou het langer mogen, waar korter?
3 nachten Washington
4 nachten Orlando
1 nacht Naples
3 nachten Key West
3 nachten Miami
5 nachten NY
4 nachten Orlando vind ik wat veel want buiten SeaWorld en Regular Disney zullen we niet veel parken bezoeken. Wat kunnen we ginds nog plannen?

Re: voorstel reisbureau
Bizze schreef:
Denk dat je na 3 nachten Miami genoeg strand hebt gezien, dus Key West is misschien overdone, maar daar is wel genoeg anders te zien natuurlijk. Omgeving Orlando is ook genoeg te doen, denk aan Daytone of Cape Canaveral en een dag is zo om natuurlijk vanwege de afstanden.
Drie nachten Key West is inderdaad wat veel.
Gaan jullie ook naar de Everglades? Misschien kun je daar in de buurt een overnachting doen?
Gaan jullie ook naar de Everglades? Misschien kun je daar in de buurt een overnachting doen?
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
Ik vind het een vreemde indeling van de vakantie. Mijn ideale indeling zou zijn:
4 nachten New York en dan met de trein naar Washington
3 nachten Washington vliegen naar Orlando
5 nachten Orlando Naast de parken die je wil bezoeken kan je ook naar St Augustine, Daytona en Cocoa Beach. Verder kan je erg goed shoppen in Orlando. In de omgeving van Orlando zijn nog leuke plaatsjes als Winter Park om te bezoeken. OOk zijn er verscheidende State parks in de buurt waar je van de natuur kan gaan genieten.
2 nachten Naples. Op de weg hierheen kan je nog stoppen bij Sanibel island. Vanuit Naples ook de Everglades bezoeken. Het strand langs de golf van Mexico is ook erg mooi.
2 nachten Key west plus de overige keys.
3 nachten Miami om te relaxen voordat je terug gaat naar huis.
Bij het voorstel van het reisbureau kom je niet tot rust in je vakantie. Je gaat van druk naar rustig weer naar druk. Bij de planning hierboven maak je ook optimaal gebruik van de jetlag van de heenweg.
4 nachten New York en dan met de trein naar Washington
5 nachten Orlando Naast de parken die je wil bezoeken kan je ook naar St Augustine, Daytona en Cocoa Beach. Verder kan je erg goed shoppen in Orlando. In de omgeving van Orlando zijn nog leuke plaatsjes als Winter Park om te bezoeken. OOk zijn er verscheidende State parks in de buurt waar je van de natuur kan gaan genieten.
2 nachten Naples. Op de weg hierheen kan je nog stoppen bij Sanibel island. Vanuit Naples ook de Everglades bezoeken. Het strand langs de golf van Mexico is ook erg mooi.
2 nachten Key west plus de overige keys.
Bij het voorstel van het reisbureau kom je niet tot rust in je vakantie. Je gaat van druk naar rustig weer naar druk. Bij de planning hierboven maak je ook optimaal gebruik van de jetlag van de heenweg.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik ben een heel eind eens met Ebelix
Mocht je echt alleen Seaworld en Magic Kingdom willen bezoeken in Orlando, dan zou het zo iets voor mij worden:

Mocht je echt alleen Seaworld en Magic Kingdom willen bezoeken in Orlando, dan zou het zo iets voor mij worden:
Ebelix schreef:4 nachten New York en dan met de trein naar Washington
4 nachten Orlando
1 nacht St. Petersburg (Fort DeSoto - Myakka River SP)
1 nacht Fort Myers (Sanibel/Captiva)
1 nacht Key Largo/Islamorada
2 nachten Key West
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik denk dat de meesten net als ik zullen kiezen voor eerst New York en Washington en dan pas naar Florida. Ik ben geen van Orlando. (sorry
) en zou dus 1 nacht langer blijven in New York en 1 korter in Orlando. Afhankelijk van hoe laat je vlucht op dag 1 aankomt en hoe laat je per trein/bus door gaat naar Washington heb je daar nu "maar " 3 volle dagen .

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3787 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne