Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingscode Universal Studio's LA-onduidelijke voorwaarden-

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Kortingscode Universal Studio's LA-onduidelijke voorwaarden-

Bericht door MR.B »

Ik heb deze code gekocht via Ebay en daarjuist 4 tickets met korting gekocht. Aangezien de link terug opnieuw in gebruik kan zet ik hem voor jullie op het forum zodat iemand anders er ook z'n voordeel mee kan doen :

https://secure.universalstudios.com/Web ... lcome_0210

Boeken maar! 8)

Groetjes
MR.B
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
dolfijn71
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kortingscode Universal Studio's LA

Bericht door dolfijn71 »

Wat aardig van je :thumbup: ! Met je ANWB lidmaatschapskaart (AAA) krijg je ook korting heb ik begrepen. Wij kregen ook korting bij SEAworld.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Ik weet niet hoe betrouwbaar deze site is maar hier een link naar een betere korting elders genoemd op dit forum https://ushtix.com/Home.aspx. http://bit.ly/ZG6juW
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 20 mar 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Mitchel1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Mitchel1986 »

Dank voor de nuttige links! Ik twijfel om van te voren via internet kaartjes aan te schaffen of ter plekke. Weet iemand toevallig hoeveel korting je ongeveer krijgt als lid van de ANWB (AAA) bij de Universal Studios in LA?
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Mitchel1986 schreef:Weet iemand toevallig hoeveel korting je ongeveer krijgt als lid van de ANWB (AAA) bij de Universal Studios in LA?
Je krijgt 'maar' $3 korting met je ANWB (AAA) pas per toegangsbewijs (max. 6) bij de ingang.
Daarnaast krijg je op vertoon van je ANWB pas 10% korting bij restaurants en winkels in het park.
Laatst gewijzigd door Edman! op 20 mar 2013, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Mitchel1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Mitchel1986 »

Dank voor de info! Wel een bijzondere aanbieding, ipv 80$ voor 1 dag, 69$ voor drie dagen! Jammer dat wij maar tijd om hebben om 1 dag te gaan haha :)
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

MR.B schreef:Ik heb deze code gekocht via Ebay en daarjuist 4 tickets met korting gekocht. Aangezien de link terug opnieuw in gebruik kan zet ik hem voor jullie op het forum zodat iemand anders er ook z'n voordeel mee kan doen :

https://secure.universalstudios.com/Web ... lcome_0210
Ik ben benieuwd of er al personen zonder problemen binnen zijn gekomen in het park met deze gekochte kaarten. Op andere sites zie ik namelijk staan dat deze tickets enkel mogen worden gekocht en gebruikt als de Jaarpas houder mee gaat.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
MR.B
Amerikafan

Bericht door MR.B »

Hoi Edman!

Je doet me wel zenuwen krijgen hoor! Wij gaan pas in Juli dus nog even (bang) afwachten. Volgens mij kon je als jaarpas houder vrienden & familie plezieren met deze kortingscode. Ik kan me echt niet voorstellen dat de jaarpas houder telkens mee moet naar de ingang van het park.

Fingers crossed!
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Tja, heb ook 2 kaarten gekocht via die website en las naderhand dit en dit pas.
Vreemd dat hier overigens niks over wordt vermeld in de voorwaarden op de site.
MR.B
Amerikafan

Bericht door MR.B »

Dag Edman

Daarjuist de voorwaarde nog eens nagelezen en inderdaad, dat staat nergens vermeld...
Afbeelding
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Grote kans waarschijnlijk dat de tickets wel geaccepteerd worden bij de ingang en als ze wel moeilijk gaan doen kan je altijd nog afspreken om de $15 per kaart (die je als korting kreeg) nog bij te betalen.
Lijkt me netjes als de openingspost gewijzigd wordt van dit topic (door de forum mods) om de forumleden op de hoogte te stellen van het feit dat aankoop van de kaarten via de link wel op eigen risico is. Of de link kan helemaal verwijderd worden.
EDIT: mods inmiddels op de hoogte gesteld hiervan.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Re: Kortingscode Universal Studio's LA-onduidelijke voorwaar

Bericht door Edman! »

Om nog even terug te komen op de tickets die je kunt kopen via de link in de openingstopic.
Afgelopen zondag hebben mijn vriendin en ik zonder problemen de tickets kunnen gebruiken. Er werd niet gevraagd naar een Jaarpas houder of naar je ID. Erg makkelijk dus.

Overigens vonden we in Universal Studios Hollywood de "Single rider line" bij sommige attracties erg makkelijk om te gebruiken. Dit is een wachtrij voor mensen alleen om zo de lege plekken in attractie karretjes op te vullen. Het kan erg veel wachttijd schelen (bij Transformers 15 min. i.p.v. 50 min. en bij Jurassic Park 5 min. i.p.v. 20 min.). Daarnaast hebben we ook het geluk gehad dat we als single riders toch bij elkaar werden geplaatst bij Transfomers.
Grote domper van de dag was dat we onze videocamera verloren hebben (naar grote waarschijnlijkheid gestolen uit onze tas) in het park. Geluk bij een ongeluk is dat ik daarvoor net de memory cards verwisseld had bij het hotel en ik daardoor amper filmmateriaal verloren heb van de rondreis. We werden erg vriendelijk geholpen door het (beveiligings-)personeel van Universal Studios.
dexter
Amerikafan

Re: Kortingscode Universal Studio's LA-onduidelijke voorwaarden-

Bericht door dexter »

is het ondertussen meer mensen gelukt om met de kaartjes binnen te komen?
dan ga ik deze kaarten ook bestellen :D
MR.B
Amerikafan

Bericht door MR.B »

Jahoor geen probleem. Tickets werden gewoon ingescand en werd ook niets gevraagd ofzo.
Afbeelding
adj.online
Amerika-ontdekker

Bericht door adj.online »

Ook bij mij is het twee weken geleden gelukt!
Funboxx
Amerika-ontdekker

Bericht door Funboxx »

Bedankt voor de link. Volgende week deze tijd zitten we ook daar! :clap:
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Dit jaar is er ook een $15 kortingsactie voor jaarpashouders.
Ik weet niet of dit jaar (zoals vorig jaar) de kaarten zo te gebruiken zijn zonder een jaarpas te tonen of dat een jaarpashouder bij de ingang aanwezig moet zijn.
Wie durft? :wink:
Link: http://ushtix.com/apguest
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Is aan mij niet besteed vrees ik. Ik heb een keer in mijn leven gespijbeld en een keer de hond uitgelaten waar het niet mocht en ik ben meteen gesnapt. Niet in de wieg gelegd voor zulk soort praktijken blijkbaar. Waarschijnlijk lukt het vele anderen wel.
Wimpie92
Amerika-newbie

Bericht door Wimpie92 »

Zijn er toevallig mensen meerdere dagen met die kortingscode naar binnen gegaan? Ik ben van plan om over 3 weken misschien meerdere dagen te gaan.
Wimpie92
Amerika-newbie

Bericht door Wimpie92 »

ik heb de tickets nu uitgeprint. Staat er dit op met dikke letters:

GO DIRECTLY TO THE ANNUAL PASS CENTER, AT THE FRONT GATE OF UNIVERSAL STUDIOS
HOLLYWOOD, TO PROCESS YOUR PASS - Before you enter Universal Studios Hollywood, proceed immediately
to the Annual Pass Center (located on the left hand side of the main entrance - to the left of Group Sales) to process
your pass. Do not go directly to the park entrance. ID will be required for processing.

Mijn vraag nu is welke ingang ik moet nemen.

Alvast bedankt!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer