Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar kun je het beste auto huren?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Waar kun je het beste auto huren?

Bericht door Harry »

Maar let op !!!, je hebt nog helemaal geen verzekering dus het wordt nog veel duurder, reken op nog minstens $ 25 per dag extra, en de prijs voor een mid-size SUV is veel en veel te hoog!!!!
Aangezien je prijs in dollars is huur je waarschijnlijk rechtstreeks bij de aanbieder, dat is in dit geval niet handig. Je kunt beter je autohuur regelen via een Europees tussenpersoon, zoals bv. usareisen.de of eautohuur, hier huren vele forumleden al jaren.
Kijk eens goed rond in de vele topics die er te vinden zijn over autohuur en haal er voor jou de meest gunstige aanbieder uit.
Ik hoop dat je je oorspronkelijke boeking nog kosteloos kunt annuleren, anders gaat het je deze keer veel geld kosten.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

En dan nog even over de navigatie, die kun je daar gewoon kopen voor zo ongeveer de helft van het geld wat je nu voor de huur betaald, dus ook daar kun je nog wat besparen. :D
edrison
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door edrison »

Dank voor de tips, hier ga ik toch nog eventjes wat tijd aan besteden.
Gr Ed
edrison
Amerika-ontdekker

Bericht door edrison »

Zoheee, heb net in 5 minuten 800 dollar verdiend THx :thumbup:
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

edrison schreef:Zoheee, heb net in 5 minuten 800 dollar verdiend THx :thumbup:
Misschien kun je nog even aangeven hoe/waar/wat?

Heb even teruggelezen en jij hebt het over $ en de andere poster over €. Met wat meer info hebben anderen misschien iets aan je post.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

edrison schreef:Zoheee, heb net in 5 minuten 800 dollar verdiend THx :thumbup:
Dat maakt een leuk uurloon. :lol:
edrison
Amerika-ontdekker

Bericht door edrison »

:lol: Minutenloon in dit geval.
Sorry dat ik vergat te vertellen wat ik anders gedaan heb.
Zoals ik in andere topics heb verteld MOET ik en KAN ik alleen via alamo een auto huren.
Ik heb alamo.nl bekeken en kwam daar veel goedkoper uit dus vervolgens de telefoon gepakt en gevraagt hoe dit kwam.
Ik kreeg een beetje een vaag verhaal over dat alamo.com meer voor de amerikanen is en dat als je bij alamo.nl boekt alle verzekeringen erbij in zitten enzo.
Dus heb mijn reservatie bij alamo.com gelijk gecanceld en ga nu zowiezo via alamo .nl boeken.
Ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben want, of 1865 dollar incl navigatie of 800 nogwat euro en een navigatie kopen :wink: thx daarvoor nog maakt dus echt wel iets uit.
Gr Ed
Cees A
Amerikakenner

Bericht door Cees A »

Is het niet zo dat je op de alamo.com site gewoon vergeten bent om het vinkje weg te halen bij "Resident of United States" ?
Als je dat namelijk wel doet kun je daarna aangeven dat je uit Nederland komt en dan krijg je automatisch de Nederlandse prijzen inclusief alle benodigde verzekeringen.

Probeer het maar eens. Het scheelt inderdaad nogal wat in prijs als je de verkeerde nationaliteit opgeeft
edrison
Amerika-ontdekker

Bericht door edrison »

Ohh ok, ik geloof dat ik Nederland heb ingevuld maar zal het voor de grap straks nog is proberen.
Gr Ed
Straffevrouw
Amerika-newbie

Bericht door Straffevrouw »

Hoi,

Ik heb van de week een Cabrio geboekt bij Avis in Florida voor 16 Dagen € 585,- dit is inclusief verzekeringen! En geloof me je wilt je echt goed verzekeren, want een ongelukje zit in een klein hoekje! In 2007 hebben wij een ongeluk gehad met een ford mustang, ook gehuurd bij Avis.. auto total loss. Gelukkig geen gewonden! Bij Avis een formulier ingevuld en binnen 15 minuten stonden we weer buiten.. Geen extra kosten, nou ja $180,- bekeuring omdat het onze schuld was :oops:
Amsterdamseparel
Amerika-ontdekker

Bericht door Amsterdamseparel »

Mmm ik kan 17 dagen behoorlijk grote suv huren, ophalen las vegas, brengen ls angeles, voor rond de 750 dollar incl. Verzekering en first addiotional driver is included. Moet ik dat dan maar snel boeken? Of wachten, we gaan in de zomer weg...
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Lijkt me een nette prijs, zeker voor de zomerperiode.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Amsterdamseparel schreef:Mmm ik kan 17 dagen behoorlijk grote suv huren, ophalen las vegas, brengen ls angeles, voor rond de 750 dollar incl. Verzekering en first addiotional driver is included. Moet ik dat dan maar snel boeken? Of wachten, we gaan in de zomer weg...
Mijn ervaring is dat autohuurprijzen niet veel veranderen. Geen perikelen als bij vluchttickets maar last-minute aanbiedingen of prijsdalingen zijn ook niet gangbaar. Vaak krijg je zelfs korting als je vroeger boekt (bijv bij usa-reisen).
Als je additional driver included is, heb je waarschijnlijk het pakket waarbij ook de eerste tank benzine inclusief is. Dat is ook weer ter waarde van $100.
In dat geval zou ik niet langer wachten......
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Amsterdamseparel
Amerika-ontdekker

Nu nog even de vraag over wat kleine lettertjes,
Het is inclusief;
first additional driver
Roadside assistance
Rental includes loss damage wver. Rental limits potntial vehicle loss and damage lanility to dedeuctible of approx. Usd 0,00
Taxes and fees

Rental does not include:
1. Sli suppelemental liablility insurance
2 RLP rental liability protection
3.Gasoline zelfde hoeveelheid benzine als start weer terugbrengen
4. Locall toll highway fees
5. 8,75 procent sales tax on any local charges

Ik neem even aan ??? Dat sli en rlp in mn reisverzekering zit? Ik heb ook een wegenwacht wereld kaart geloof ik.

Weet iemand of ik dit dan wel moet bijverzekeren? En die 8,75 % is dat dan gelijk te betalen ? Geen idee..
Misschien is ee wel een alles amerika topic waarin alles uitgelegd en uitgezocht is, ik kan hem alleen niet vinden. :oops:

Anyone ? :geek2:
Amsterdamseparel
Amerika-ontdekker

En frasi bedankt voor je input !! :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Via welk maatschappij wil je huren? Bij mijn weten zit dat SLi bij de normale verhuurders er altijd wel in. Bij mijn weten is het altijd wel verstandig om sowieso SLI (of LI of LIS) en CDW te hebben.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

SLI heb je eigenlijk echt nodig, dat is de aansprakelijkheid verzekering voor schade toegebracht doordat jij bv. een ongeluk veroorzaakt, je reisverzekering dekt deze schade niet. Ik zou nooit zonder deze verzekering met een auto in Amerika gaan rijden.
Die sales tax betaal je nog over alle extra's die je ter plaatse moet betalen, zoals bv. de SLI verzekering.
Ik denk dat je in dit geval ook nog die RLP moet hebben, dit gaat over de aansprakelijkheid van de huurder.

Het is over het algemeen aan te raden niet rechtstreeks in Amerika de autohuur te regelen, als je het via een Europese tussenpersoon regelt zitten de voor ons noodzakelijke verzekeringen er altijd bij.
Amsterdamseparel
Amerika-ontdekker

Ahaa. Deze prijs exclusief de verzekeringen was via autoeurope.com.bij autoeurope.nl zal ik meer kwijt: zijn maar waarschijnlijk wel met verzekeringen. Dat gaan we onderzoeken :)
;
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Edit, post verwijderd.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 21 apr 2013, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

En een eigen risico? (deductible = eigen risico dacht ik ?)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer