Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Newbie: Finfin

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Finfin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Newbie: Finfin

Bericht door Finfin »

Hai iedereen,

Finfin hier, 31 jaar en al jaren gek van Amerika. Ben helaas maar 1x in Amerika geweest deels omdat ik de middelen niet had als arme student maar ook deels vanwege mijn vliegangst.

In mei stap ik over die angst heen en ga ik mijn vriend laten zien waarom ik zo gek ben op Amerika: drie weken richting de Oostkust! Natuurlijk beginnen we in New York en daarna een roadtrip waar we onder andere het Memorial Day weekend in Washington gaan meemaken, maar we gaan ook naar de Amish, Niagra falls en Boston. Vanuit Boston weer naar New York voor wat last minute shopping. Ik heb er echt geweldig veel zin!

Dit forum is echt een bron van informatie maar ook inspiratie en vond het dus tijd om me maar eens bekend te maken. En wellicht dat ik in de toekomst ook wat informatie kan teruggeven.

Tot ziens in het forum!
Afbeelding
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Newbie: Finfin

Bericht door Aricon »

Hallo Finfin,

Welkom op het forum. Knap hoor, dat je je over je vliegangst heen zet. Het is toch een lange vlucht naar New York. :thumbup:

In ieder geval veel plezier gewenst, zowel met de voorbereidingen als met de reis!
Finfin
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Newbie: Finfin

Bericht door Finfin »

Dank je Aricon!

Het gaat goed komen, even praten met de huisarts over een wondermiddel tegen de angst :)

Jij gaat ook al bijna zie ik aan je 'handtekening' dus ook jij veel plezier alvast!
Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer