Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis AnnaH: route SF- Denver (4 wk), hulp en tips aub.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis AnnaH: route SF- Denver (4 wk), hulp en tips aub.

Bericht door PSVwally »

Anders moet je evt de peak to peak hw pakken (van Idaho Springs de 119, dan vanaf Nederland de 72 en de 7 naar Estes Park).
Maar ik zag van de week tijdens die voetbalwedstrijd USA - Costa Rica in Denver al tijdens de wedstrijd het veld helemaal insneeuwen, dus ik ben er bang voor.... Anders gewoon bij Estes Park een groot sneeuwballengevecht organiseren, zitten vast meer nederlanders rond die tijd :D
AnnaH
Amerika-ontdekker

Re: Reis AnnaH: route SF- Denver (4 wk), hulp en tips aub.

Bericht door AnnaH »

Late reactie, maar ik ben ondertussen druk bezig geweest met reserveren van mooi gelegen campings. De route blijft zoals de laatste keer omschreven(alleen een dag minder Page en een extra dag GC, dus allen bedankt voor het meedenken!!!! :clap:

De Trail Ridge Road is dan misschien wat te optimistisch :wink: . Mooi dat RMNP evengoed de moeite waard is om te bezoeken!

- Zouden jullie mij kunnen adviseren wat in RMNP mooi is om te bezichtigen en welke wandelroute(s) (1/ 2,5 uur ivm dochtertje) aan te bevelen is?

- Nog advies voor een campground? Reserveren nodig?

Ik hoor t graag!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer