Voor mij geldt juist dat het een van mijn laatste dagen in de VS is. Ik ben benieuwd hoe vroeg ik dan wakker ben, misschien hoef ik de wekker niet eens te zetten.
Als ik op Alcatraz een Vlaams accent hoor, dan zal ik eens roepen .
Groet, Gerda
A Journey of a Thousand Miles, Must Begin With a Single Step.
Tickets voor juli zijn idd weer te boeken, alleen de early bird staat er niet bij!
ik heb vanmiddag gebeld en op deze manier kon de early bird wel geboekt worden, wij gaan op 7 juli!
Esther
Bij mij staat er voor juli nu ook niets meer, heeft er maar een paar uur wel gestaan.
heb telefonisch geboekt voor 7 juli via een goedkope lijn, 4 cent pm.
succes ,Esther
Tickets voor (alle tijden) in juni zijn inmiddels weer goed te boeken. Ook de 03:20 en 03:50 PM tijden.
Weet iemand uit ervaring of 2/ 2,5 uur voldoende is? zoals aangegeven op de site.
Als je de 03:50 tour neemt, "moet" je max. 06:30 terug. anders mis je de laatste middag boot
Wij komen 26 juli aan in San Francisco en wilde net de tickets gaan boeken voor Alcatraz. SCHRIK, alle tickets zijn al sold out!!!! Enorm balen zeg, wist niet dat de tickets zo snel uitverkocht zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.