Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: MyVegas deel II
Bij de Mlive balie zoals je die in elk MGM-Mirage hotel kunt vinden.
- richardbrand
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Is inderdaad iets niet goed gegaan, heb myvegas een mail gestuurd en ze zijn ermee bezig om het op te lossen.KevinConnolly schreef:Ik ben bang dat je reservering dan toch niet goed gegaan is. Bij mij werd de reward meteen omgezet naar 'REDEEMED'richardbrand schreef:Vraagje ik heb 2 maanden geleden een reservering gemaakt bij Myvegas voor het Luxor hotel.
Als ik mijn reserveringsnummer bij Luxor intik staat mijn reservering er gewoon in, staat alleen dat ik 100 dollar en een beetje kwijt ben.
Nu las ik al dat dat bij iedereen staat en dat ze dat met uitchecken verrekenen geloof ik.
Maar als ik bij mijn purchases kijk op Myvegas staat er dat "this reward is not been redeemed" en dat ik binnen 15 dagen moet redemen.
Kan ik er vanuit gaan dat mijn reservering in orde is? En dat mijn reservering van mijn LP is betaald of moet ik toch maar even opnieuw bellen?
Heeft iemand enig idee of je de 50 dollar F&B credit van Monte Carlo ook kan gebruiken voor hun buffet? Heb deze namelijk vandaag te pakken kunnen krijgen

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Ik had hetzelfde 'probleem': wel een reserveringsnummer, maar de reward zou niet geredeemed zijn. Uiteindelijk bleek het wel goed geregistreerd te staan, maar om een of andere vreemde reden was het niet gekoppeld aan de redemption code. Je kunt voor de zekerheid altijd nog een keer bellen en dubbelchecken, dat werkte voor mijn gemoedsrustrichardbrand schreef:Vraagje ik heb 2 maanden geleden een reservering gemaakt bij Myvegas voor het Luxor hotel.
Als ik mijn reserveringsnummer bij Luxor intik staat mijn reservering er gewoon in, staat alleen dat ik 100 dollar en een beetje kwijt ben.
Nu las ik al dat dat bij iedereen staat en dat ze dat met uitchecken verrekenen geloof ik.
Maar als ik bij mijn purchases kijk op Myvegas staat er dat "this reward is not been redeemed" en dat ik binnen 15 dagen moet redemen.
Kan ik er vanuit gaan dat mijn reservering in orde is? En dat mijn reservering van mijn LP is betaald of moet ik toch maar even opnieuw bellen?

Hebben overigens meer mensen op het moment problemen met het starten van Myvegas?
Groeten, Tessah
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Nee, Ik heb geen problemen met het starten van MyVegas
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Weet iemand waar je precies kunt zien hoeveel Rewards je nog kunt nemen, ik heb al 2 keer een mail verstuurd naar MyVegas, maar geen duidelijk antwoord gekregen.
Het "probleem" zit hem in dat ik op 16 januari (de dag van de veranderingen) een Rewards geredeemed heb, dit was om 02.00 's nachts in Las Vegas en toen was er nog niets bekend van de nieuwe regelingen van 3 in 30 dagen.
Het "probleem" zit hem in dat ik op 16 januari (de dag van de veranderingen) een Rewards geredeemed heb, dit was om 02.00 's nachts in Las Vegas en toen was er nog niets bekend van de nieuwe regelingen van 3 in 30 dagen.
Weet er iemand hoe zit met het redeemen van je rewards.
Al meerdere malen geprobeerd de Mbay reward te claimen maar ben telkens te laat ( doe er denk toch net iets te lang over om me gegevens te intevullen.)
Daarom vraag ik me af is het persee nodig om je volledige naam enz intevullen ?
Kan je ook gewoon je intialen invullen ? dat zou de invultijd nog korter maken en de kans vergroten
Al meerdere malen geprobeerd de Mbay reward te claimen maar ben telkens te laat ( doe er denk toch net iets te lang over om me gegevens te intevullen.)
Daarom vraag ik me af is het persee nodig om je volledige naam enz intevullen ?
Kan je ook gewoon je intialen invullen ? dat zou de invultijd nog korter maken en de kans vergroten
Er zijn ook progjes voor multiple plak functies. Dus dan kan je selecteren wat je wilt plakken in een tekstveld. Clipx is er volgens mij zo 1.
Ik zit weer klaar om de laatste reward te redeemen, 2 Lunch Buffets @ Bellagio. 

En hij is ook weer binnen, yay! Toch maar mooi de rewards die ik in m'n hoofd had gescoord.. 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jezus, ik kom er maar niet doorheen met die rewards, vandaag cravings weer niet van sold out af zien komen.
Ik ga ervan uit dat je wel zo slim bent om niet alleen naar dat "grijze dingetje" te kijken? Dus gewoon vernieuwen tot je erbij neer valt tussen 16:08 en 16:18?
Ik kreeg Cravings redelijk makkelijk te pakken namelijk.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
tuurlijk niet, ik open heel de reward en kan niet doorklikken op sold out. Dinsdagmiddag dan nog maar eens proberen.
Voor de rest vind ik het spel echt steeds trager worden. Moet altijd 3x refreshen voor ik de strip kan plunderen. Ook bij de rewards bekijken blijft het zoekbalkje regelmatig hangen en ik heb regelmatig dat er errors optreden (al krijg je dan meestal bij opnieuw openen een bonusgame). Nog 26 to go
Voor de rest vind ik het spel echt steeds trager worden. Moet altijd 3x refreshen voor ik de strip kan plunderen. Ook bij de rewards bekijken blijft het zoekbalkje regelmatig hangen en ik heb regelmatig dat er errors optreden (al krijg je dan meestal bij opnieuw openen een bonusgame). Nog 26 to go
^ Succes in ieder geval dan!
Gister gingen de rewards online om 16:09, vandaag om 16:17, dus gewoon klaar zitten!
Wat je nog zou kunnen proberen is een andere browser. Ik merk zelf dat Chrome het spel veel sneller laadt dan Firefox en Safari. Ga het spel nu nog 1x p/w spelen vanwege de inactiviteitsregeling. Zal wel even afkicken worden na dagelijks gespeeld te hebben sinds december.

Wat je nog zou kunnen proberen is een andere browser. Ik merk zelf dat Chrome het spel veel sneller laadt dan Firefox en Safari. Ga het spel nu nog 1x p/w spelen vanwege de inactiviteitsregeling. Zal wel even afkicken worden na dagelijks gespeeld te hebben sinds december.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik speel het ook nog maar af en toe hoor, haal wel elke dag mijn strip 2x leeg en de daily spin. Of ik speel dan even 3000 per bet en dan ben ik binnen 10 min alles kwijt, of ik laat het zo...ik zorg wel dat ik elke dag de vrije chips uitdeel.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
YEAH!
Heb juist 2 nachten in the Aria geboekt!!
Ben alleen zo dom geweest om niet de naam op te geven die in mijn paspoort staat
maar de naam van mijn man.
Ik heb al een mail naar MyVegas gestuurd om dit te veranderen,
zo stom, ik wist het maar toch deed ik het verkeerd
Zo jammer dat THE steakhouse reward weg is, ik weet nu eigenlijk niet meer waar ik voor door ga sparen....
Maar deze zijn mooi in the pocket!!
Heb juist 2 nachten in the Aria geboekt!!
Ben alleen zo dom geweest om niet de naam op te geven die in mijn paspoort staat
maar de naam van mijn man.
Ik heb al een mail naar MyVegas gestuurd om dit te veranderen,
zo stom, ik wist het maar toch deed ik het verkeerd

Zo jammer dat THE steakhouse reward weg is, ik weet nu eigenlijk niet meer waar ik voor door ga sparen....
Maar deze zijn mooi in the pocket!!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik probeerde vandaag ook Dinner at Tender te pakken te krijgen maar heb van 16:05 tot en met 16:35 continu gerefreshed. Dus heel de tijd op de reward klikken en dan weer 'back to browsing' en dan weer de reward aanklikken. Maar geen enkele keer kwam hij van Sold out af. Dit is toch de manier waarop het zou moeten? Of moet je echt het hele spel opnieuw opstarten?
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja dat is wel de manier waarop je de leukste rewards te pakken kan krijgen. En niet opnieuw starten dan ben je al te laat als ze zijn bijgevuld.Arnold&Saskia schreef:Ik probeerde vandaag ook Dinner at Tender te pakken te krijgen maar heb van 16:05 tot en met 16:35 continu gerefreshed. Dus heel de tijd op de reward klikken en dan weer 'back to browsing' en dan weer de reward aanklikken. Maar geen enkele keer kwam hij van Sold out af. Dit is toch de manier waarop het zou moeten? Of moet je echt het hele spel opnieuw opstarten?
Maar het gaat heel snel, zelfs als hij van Sold Out afkomt en je kan Next drukken moet je heel snel je gegevens invullen en op OK drukken anders zegt die dat de reward al is uitverkocht en dat je het later nog eens moet proberen.
Zou het gewoon nog een paar keer proberen tot je hem te pakken hebt, is mij op KA na elke keer gelukt wat ik wilde hebben

In het weekend heb ik het idee dat je de rewards makkelijker te pakken krijgt dan doordeweeks. Misschien omdat er dan nog een hoop Amerikanen nog liggen te slapen
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou daar gaan we dan... eens kijken of we cravings vd Mirage te pakken kunnen krijgen vandaag
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19780 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties