ina schreef:Ik heb hem na ruim 2 weken nog niet?
Ook ik heb de kaart na 2 weken nog niet binnen! Er zullen er wel veel aangevraagd zijn.....
Marion
ina schreef:Ik heb hem na ruim 2 weken nog niet?
Hollywood Boulevard/the walk of Fame kost voor de meesten niet heel erg veel tijd. Wij hebben aan de overkant van het Chinese Theater (of beter gezegd voor El Capitan/ de H&M) een jeeptour geboekt en zijn zo door hollywood, Beverly hills, bel air gereden met info over het hoe en wat, waar iedereen woont en waar welke films zijn opgenomen. Daarna hebben we 30 min over rodeo drive gelopen (was de pauze van de jeeptour) voor we via het 2e deel van de tour terug naar hollywood boulevard zijn gegaan. Hier waren we van 10 tot 13 zoet mee.Vrijdag 12 Jul
- Hollywood: Hollywood Bvd
- Downtown LA
- Rodeo Drive (Beverly Hills)
- Griffith Park + Griffith Observatory (vooral voor het uitzicht) + Hollywood sign
Ja we wouden inderdaad niet noodzakelijk het Griffith Observatory binnengaan, maar vooral in de omgeving wat rondwandelen omdat ik toch vaak lees dat je van hieruit een goed uitzicht hebt op de stad en op het Hollywood Sign.Wat bedoel je met Hollywood Sign? Er naartoe lopen, of bekijken vanaf Griffith Park? Let ook op dat het Griffith observatory op maandag en dinsdag gesloten is... je kunt wel eromheen lopen en van het uitzicht genieten.
Het observatorium is gesloten. Je kan er nog wel buiten omheen lopen en van het uitzicht genieten. Vanaf daar kun je sowieso niet bij het Hollywood Sign komen. Althans of je moet een trail van een km of 13 willen lopen. Als je naar het hollywood sign wil lopen kun je het volgende doen. let wel, ik ga dit zelf pas over een maandje zo doen als het goed weer islees dus net dat Griffith gesloten is op ma/di, is dit ook zo in het hoogseizoen want laten we nu net op een ma en di in LA zijn. Is er nog wel een mogelijkheid om bij het Hollywood Sign te komen? Met auto of te voet?
Eerder in dit topic is al enkele keren over Culver City geschreven, in de openingspost maar ook op een pagina (of pagina's) hiervoor. Nog nooit overnacht, maar leuk, centraal gelegen buurtje met veel art-galleries. Dus als je van kunst houdt is het helemaal top, en hou je niet van kunst dan is het gewoon een goede uitvalsbasis. Let wel even op waar het hotel ligt, niet alle straten in CC zijn even knus qua restaurantjes e.d. Er zijn ook veel industriele straten, met pakhuizen, waar bedrijven zitten. Dus als je ervan houdt om vanuit je hotel even langs een restaurantje of barretje te lopen, kijk dan even goed op Google streetview.ina schreef:Iemand ervaring met Super8 hotel in Culver city en ook met de buurt Culver city, is redelijk betaalbaar en dicht bij Venice beach(2km.)