Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Meer tv's dan gezinsleden in de VS
-
- Amerikakenner
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
We zijn met z'n vijven en hebben 2 tv's.
Verder 3 computers (1 daarvan een laptop).
Die staan allemaal beneden in de kamer. Gelukkig wel in kasten die dicht kunnen! Laatst kwam er hier iemand binnen toen alle drie onze kinderen aan een computer zaten. Reactie: Het lijkt hier wel een kantoor!
Overigens ben ik dit nu aan het typen met afgeplakt toetsenbord want onze jongste zoon is net begonnen met typeles. Valt toch wel tegen als je dat niet meer gewend bent.
Elly
Verder 3 computers (1 daarvan een laptop).
Die staan allemaal beneden in de kamer. Gelukkig wel in kasten die dicht kunnen! Laatst kwam er hier iemand binnen toen alle drie onze kinderen aan een computer zaten. Reactie: Het lijkt hier wel een kantoor!
Overigens ben ik dit nu aan het typen met afgeplakt toetsenbord want onze jongste zoon is net begonnen met typeles. Valt toch wel tegen als je dat niet meer gewend bent.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn met z'n tweetjes en hebben 1 TV, gewoon in de woonkamer. Daarnaast hebben we 2 computers, ieder 1, en Peter heeft nog een laptop van zijn werk. Die gebruiken we wel eens als we in de woonkamer willen internetten in plaats van in de studeerkamer.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Een laptop in de woonkamer lijkt me zo ideaal ... Lekker op de bank met een kopje thee of een wijntje .. TV aan, laptop op schoot 
Onze huiskamer is sinds de verbouwing zo groot, dat ik de TV moeilijk kan zien vanaf de PC ... vandaar dat het geluid vaak hard moet, zodat ik dan half kan luisteren en af en toe sta ik even op om te kijken ... Heel ongezellig soms voor de anderen : ))

Onze huiskamer is sinds de verbouwing zo groot, dat ik de TV moeilijk kan zien vanaf de PC ... vandaar dat het geluid vaak hard moet, zodat ik dan half kan luisteren en af en toe sta ik even op om te kijken ... Heel ongezellig soms voor de anderen : ))
Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
2 volwassenen + 1 twaalfjarige zoon
* 2 TV's:
1 TV in de living
1 TV op onze slaapkamer
(vader en zoon zijn TV-fanaten, ik allerminst)
* 3PC's en 2 laptops:
1 PC in de keuken (de mijne)
1 PC op de kamer van onze zoon
2 laptops op het bureau van mijn man
1 PC op het bureau van onze zoon (is een Compaq Pressario die hij eigenlijk alleen nog gebruikt om op sites te surfen die hij niet 100% vertrouwt, zodat er niet teveel 'troep' op zijn goede PC terecht komt)
* 2 TV's:
1 TV in de living
1 TV op onze slaapkamer
(vader en zoon zijn TV-fanaten, ik allerminst)
* 3PC's en 2 laptops:
1 PC in de keuken (de mijne)
1 PC op de kamer van onze zoon
2 laptops op het bureau van mijn man
1 PC op het bureau van onze zoon (is een Compaq Pressario die hij eigenlijk alleen nog gebruikt om op sites te surfen die hij niet 100% vertrouwt, zodat er niet teveel 'troep' op zijn goede PC terecht komt)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch vind ik dat gemiddelde moeilijk te geloven, er moeten daartussen enkele mensen met een enorm aantal tv's zitten. Wij hebben in onze omgeving, toch zeker niet armlastig, verreweg de meeste tv's in huis. De meesten, die ik ken, hebben twee of drie tv's, ongeacht de grootte van het gezin. Ook kwa computers spannen wij de kroon, maar dat is niet zo verwonderlijk.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ah even tellen,
4 in de slaapkamers
1 in de keuken
1 in de familie kamer
1 in de "speelkamer" (is eigenlijk meer mijn "vrouw" haar kamer, lol)
Er moet er waarschijnlijk nog een buiten bij het zwembad komen en nog een (of twee) in onze badkamer (mijn vrouw kijkt graag het nieuws als ze bezig is met optutten).
De ene uit de keuken namen we ook altijd mee in de auto op lange trippen
PC's
4 (up to date) in de computer kamer zodat iedereen tegelijk online kan (1 wordt een server zeer binnenkort)
2 laptops
oh en 4 gezinsleden waarvan 1 op college zit en natuurlijk zijn laptop mee neemt (ook heb ik hem een oude pc meegegeven voor een fixed punt)
Richard
4 in de slaapkamers
1 in de keuken
1 in de familie kamer
1 in de "speelkamer" (is eigenlijk meer mijn "vrouw" haar kamer, lol)
Er moet er waarschijnlijk nog een buiten bij het zwembad komen en nog een (of twee) in onze badkamer (mijn vrouw kijkt graag het nieuws als ze bezig is met optutten).
De ene uit de keuken namen we ook altijd mee in de auto op lange trippen

PC's
4 (up to date) in de computer kamer zodat iedereen tegelijk online kan (1 wordt een server zeer binnenkort)
2 laptops
oh en 4 gezinsleden waarvan 1 op college zit en natuurlijk zijn laptop mee neemt (ook heb ik hem een oude pc meegegeven voor een fixed punt)
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ok, ik voel me al een stuk minder decadent
. Wij hebben trouwens een server, waarvan ik ook mijn email ontvang, dus als je nog hulp nodig hebt kan Rick je vast van dienst zijn.

Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de oude bakken in de garage maar niet meegeteldPetra/VS schreef:Ok, ik voel me al een stuk minder decadent. Wij hebben trouwens een server, waarvan ik ook mijn email ontvang, dus als je nog hulp nodig hebt kan Rick je vast van dienst zijn.

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Binnenkort een Garden/Garage Salerperre schreef:Ik heb de oude bakken in de garage maar niet meegeteldPetra/VS schreef:Ok, ik voel me al een stuk minder decadent. Wij hebben trouwens een server, waarvan ik ook mijn email ontvang, dus als je nog hulp nodig hebt kan Rick je vast van dienst zijn.
![]()
![]()
Richard

-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Vroeger had ik ook een tv op de kamer. Maar op een gegeven moment begon dat bakbeest wel erg veel ruimte in te nemen(pre-tft era) en ik keek toch niet veel tv. Dus die is al jaren weg.
Nu hebben we nog 3 normale tv's en 1 portable 7" schermpie uit de oertijd. Met zo'n antenne, alleen werkt die niet meer nu de publieke omroepen niet meer uitzenden via de mast.
4 radio's in huis.
7 computers, waarvan 3 server. Met de opmerking dat ik computers repareer dus het komt regelmatig voor dat dit aantal hoger ligt
.
We zijn met zijn viertjes
.
Overigens. Een tv in de badkamer kan makkelijk hoor. Hoewel condens niet zo fijn is, maar daardoor heb je geen stof. Zo is het ook weer
.
Nu hebben we nog 3 normale tv's en 1 portable 7" schermpie uit de oertijd. Met zo'n antenne, alleen werkt die niet meer nu de publieke omroepen niet meer uitzenden via de mast.
4 radio's in huis.
7 computers, waarvan 3 server. Met de opmerking dat ik computers repareer dus het komt regelmatig voor dat dit aantal hoger ligt

We zijn met zijn viertjes

Overigens. Een tv in de badkamer kan makkelijk hoor. Hoewel condens niet zo fijn is, maar daardoor heb je geen stof. Zo is het ook weer

- Mike