Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
Re: MyVegas deel II
Vandaag weereens geprobeerde de Mbay reward te krijgen maar helaas mocht niet baten weer te laat , was weer binnen 5 sec uitverkocht ofzo
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
En, is het gelukt met Cravings?
Ik zat in de startblokken voor KA, maar die is helaas niet gelukt. Donderdag weer een kans en anders zondag. Mocht het nou echt niet lukken, dan ga ik voor Zarkana. Ook mooi!
Ik zat in de startblokken voor KA, maar die is helaas niet gelukt. Donderdag weer een kans en anders zondag. Mocht het nou echt niet lukken, dan ga ik voor Zarkana. Ook mooi!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
worden ze in het weekend ook aangeboden?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Jup, appeltje eitje 
Net na 16.15 ging alles van Sold out af. Kon em daarna 5 min later zelfs nog een keer pakken (maar dat heeft voor mij geen nut).
En aan het verhaal wat erbij stond in de confirmation hoef ik het niet telefonisch te redeemen maar kan dat ook gewoon aan de Mlife balie. Dus dat doe ik dan daar pas.
Nu nog een late maaltijd fixen voor dag 1 als ik aankom (ik zat te denken aan de $50 sportsbar NYNY, daar zaten we vorig jaar ook goed) en ik heb alles. Die nachtclubs in de Bellagio of The Hotel (al lijkt me de laatste wel een mooi uitzicht) lijken me op maandag en dinsdag niet echt mijn ding. Vooral niet als je er 2x ontstellend vroeg uit moet
Voor de skydive moet ik om 8.00 bij de mac voor Mandalay Bay staan en de dag erna rond 7u aanrijden naar Zion. Voor de parken ben ik vroeg opstaan gewend, maar in een stad.... Maargoed ik doe het mezelf aan 

Net na 16.15 ging alles van Sold out af. Kon em daarna 5 min later zelfs nog een keer pakken (maar dat heeft voor mij geen nut).
En aan het verhaal wat erbij stond in de confirmation hoef ik het niet telefonisch te redeemen maar kan dat ook gewoon aan de Mlife balie. Dus dat doe ik dan daar pas.
Nu nog een late maaltijd fixen voor dag 1 als ik aankom (ik zat te denken aan de $50 sportsbar NYNY, daar zaten we vorig jaar ook goed) en ik heb alles. Die nachtclubs in de Bellagio of The Hotel (al lijkt me de laatste wel een mooi uitzicht) lijken me op maandag en dinsdag niet echt mijn ding. Vooral niet als je er 2x ontstellend vroeg uit moet

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Even een vraag die waarschijnlijk allang ergens is beantwoord maar er staan zoveel items.
Moet je voor elke reward bellen of kun je ook een reward "kopen" zonder dat je dan nog moet bellen ?
Verder ben ik benieuwd of iemand naar de The Beegees show is geweest ?
Moet je voor elke reward bellen of kun je ook een reward "kopen" zonder dat je dan nog moet bellen ?
Verder ben ik benieuwd of iemand naar de The Beegees show is geweest ?
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2012 New York !!
Voor hotels en shows moet je bellen (om data te reserveren), voor restaurants ga je ter plekke naar de balie.Sibi schreef:Moet je voor elke reward bellen of kun je ook een reward "kopen" zonder dat je dan nog moet bellen?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
annet2009 schreef:Voor hotels en shows moet je bellen (om data te reserveren), voor restaurants ga je ter plekke naar de balie.
Bedankt Annet!

2017 Florida Passe a Grill & New York
2012 New York !!
2012 New York !!
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik ben ook voor Cravings aan het gaan maar het lukt mij maar niet.PSVwally schreef:Jup, appeltje eitje
Nu nog een late maaltijd fixen voor dag 1 als ik aankom (ik zat te denken aan de $50 sportsbar NYNY, daar zaten we vorig jaar ook goed) en ik heb alles. Die nachtclubs in de Bellagio of The Hotel (al lijkt me de laatste wel een mooi uitzicht) lijken me op maandag en dinsdag niet echt mijn ding. Vooral niet als je er 2x ontstellend vroeg uit moetVoor de skydive moet ik om 8.00 bij de mac voor Mandalay Bay staan en de dag erna rond 7u aanrijden naar Zion. Voor de parken ben ik vroeg opstaan gewend, maar in een stad.... Maargoed ik doe het mezelf aan
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb nu echt al van diverse mensen gehoord dat dat meestal rond 16.15 vrij komt...dus ergens rond die koers refreshen zou ik zeggen...succes
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het is me juist geluktPSVwally schreef:Ik heb nu echt al van diverse mensen gehoord dat dat meestal rond 16.15 vrij komt...dus ergens rond die koers refreshen zou ik zeggen...succes

Ik heb mijn naam , voornaam en mailadres moeten ingeven en heb een code van 6 tekens gekregen. Moet ik gewoon met die code naar de Mlife balie gaan in The Mirage ?
Nog een vraag , kan ik bijvoorbeeld een ticket voor een show redemen en dan gewoon zien als ik in Vegas ben wanneer ik wil gaan kijken of moet ik hier heel zeker nog voor bellen ?
http://usa2014kurtels.tumblr.com
Bellagio lunchbuffet is nu 21.500 LP voor 1 persoon in plaats van 2 personen
Ik hoop echt dat de overnachtingen nog wel even hetzelfde blijven (dat zijn tenslotte nu al heel wat slechtere deals dan voorheen)
anders is het wel heel erg zonde van alle tijd die ik er al ingestopt heb

Ik hoop echt dat de overnachtingen nog wel even hetzelfde blijven (dat zijn tenslotte nu al heel wat slechtere deals dan voorheen)
anders is het wel heel erg zonde van alle tijd die ik er al ingestopt heb

Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja en ja, zeker van tevoren bellen of anders de kans lopen de show te missen.Kurt10 schreef:Het is me juist geluktPSVwally schreef:Ik heb nu echt al van diverse mensen gehoord dat dat meestal rond 16.15 vrij komt...dus ergens rond die koers refreshen zou ik zeggen...succes![]()
Ik heb mijn naam , voornaam en mailadres moeten ingeven en heb een code van 6 tekens gekregen. Moet ik gewoon met die code naar de Mlife balie gaan in The Mirage ?
Nog een vraag , kan ik bijvoorbeeld een ticket voor een show redemen en dan gewoon zien als ik in Vegas ben wanneer ik wil gaan kijken of moet ik hier heel zeker nog voor bellen ?
(hoe moeilijk kan het zijn als er 2 posten boven je vraag al staat dat je voor shows moet bellen

en mandalay bay is weg ... 

MyVegas wordt steeds minder aantrekkelijk 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Blij dat ik die al opgehaald had...
Ik heb nog 20 dagen voor 1 reward bij elkaar te sparen, maar ik heb echt geen idee welke. Ik kom dag 1 op een maandag pas laat aan. Mandalay Bay is reward 1. Ik hoop eigenlijk dat de Cravings Buffet Pass, reward 2, de hele dag geldig is. Ik kan dat nergens echt vinden btw. Nu zit ik nog met 56500 LPs.. Er zijn inmiddels zoveel rewards verdwenen dat ik het gewoon echt niet meer weet wat mn 3e gaat worden. Ik zit te twijfelen om maar wat cocktails in de lily bar in het bellagio te gaan drinken na de dag vol adrenaline of naar Brad Garrett comedy club (ik vind die gast geweldig in everybody loves raymond) of een vip entry of the 2 mix bij THEhotel.
Ik heb nog 20 dagen voor 1 reward bij elkaar te sparen, maar ik heb echt geen idee welke. Ik kom dag 1 op een maandag pas laat aan. Mandalay Bay is reward 1. Ik hoop eigenlijk dat de Cravings Buffet Pass, reward 2, de hele dag geldig is. Ik kan dat nergens echt vinden btw. Nu zit ik nog met 56500 LPs.. Er zijn inmiddels zoveel rewards verdwenen dat ik het gewoon echt niet meer weet wat mn 3e gaat worden. Ik zit te twijfelen om maar wat cocktails in de lily bar in het bellagio te gaan drinken na de dag vol adrenaline of naar Brad Garrett comedy club (ik vind die gast geweldig in everybody loves raymond) of een vip entry of the 2 mix bij THEhotel.
ik ben al een tijdje aan het sparen voor tickets van O, heb er reeds 1 kunnen 'kopen'. Bij mijn 2de facebook zit ik ook bijna aan het nodige aantal lp's en nu zie ik juist dat de reward opeens verdwenen is!
Weet iemand toevallig of deze nog terug gaat komen of niet? Zou echt wel spijtig zijn moest die niet meer terug komen!!

aangezien the mirage 2 night geen kamers meer had op de dagen dat wij er zijn heb ik die laten refunden en heb gister in 1 x new york new york te pakken gekregen. Ook gelijk maar gereserveerd! Deze was gelukkig wel vrij. scheelt weer 200 euro
Nu hebben we nog ff om wat etentjes te pakken te krijgen. Hoop alleen dat als wij ze eenmaal kunnen bemachtigen (11 mei dan ist nog 90 dagen) er dan nog wel wat mogelijkheden zijn.

Nu hebben we nog ff om wat etentjes te pakken te krijgen. Hoop alleen dat als wij ze eenmaal kunnen bemachtigen (11 mei dan ist nog 90 dagen) er dan nog wel wat mogelijkheden zijn.
Verdorie, heb ik vandaag net genoeg punten voor Zarkana verzameld, is de reward verdwenen 

Groeten, Tessah
Waarschijnlijk komen ze wel terug (net als alle buffetten eerder deze week), maar voor meer LP's.
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Alle CdS shows rewards zijn teruggebracht naar slechts 1 ticket en hebben daarnaast een slechtere seating (category D/E) gekregen.
Laatst gewijzigd door Edman! op 13 apr 2013, 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19791 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties