Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas deel II
Het komt de spelvreugde voor de mensen die het al maanden spelen allemaal niet ten goede iig. Ze zouden eigenlijk zoiets van te voren aan moeten kondigen. Bijvoorbeeld, vanaf 15 april gaan die en die rewards veranderen, ipv zo rigoureus erdoorheen te gaan als de laatste weken. Nu heeft dat voor mij weinig verandering, maar ik kan me voorstellen dat als er mensen net niet genoeg punten hadden en die reward verdwijnt ineens dat ze zich wat genaaid voelen. Aan de andere kant blijft het gratis natuurlijk....
Een waarschuwing zou absoluut prettig zijn, hoewel de kans om die specifieke reward(s) te verkrijgen dan heel erg klein zal zijn aangezien iedereen deze nog voor de gunstige waarde zal proberen te redeemen. Ik ben wel erg blij dat ik vorig weekend de 2 nachten suite in Mandalay Bay kon redeemen, want die zie ik nu ook niet meer op de lijst... 

'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Ik denk dat het spel nu inderdaad nog leuk is voor mensen die net gestart zijn met spelen en niet weten hoe het spel in december/januari was vwb rewards. Voor mensen die nu op het punt staan om de rewards te gaan innen (dus bijv. bijna een CdS show bij elkaar) is het ineens zo niet leuk meer! Als het van te voren was aangekondigd had je misschien net iets extra kunnen spelen om nog tegen het oude "tarief" te kunnen innen.
Vraagje: Ik heb de twee nachten Mirage al geredeemed voor 75K. Nu is de Mirage veranderd naar 1 nacht voor 75K. Kan ik die van 1 nacht dan ook nog een keer redeemen?
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb de mirage 2 nachten voor 75k LP geredeemed. nu zit ik er aan te denken om die te upgraden. Wat is handig? aan de balie de 20dollar trick? een mailtje sturen? Of helemaal niets proberen ivm het feit dat de kamer die ik heb nu feitelijk gratis bij elkaar is gespeeld?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ben ik even blij dat ik O al geboekt hebt met rij 1. En Figment heeft ook Zarkana nog gereserveerd met goede plaatsenEdman! schreef:Alle CdS shows rewards zijn teruggebracht naar slechts 1 ticket en hebben daarnaast een slechtere seating (category D/E) gekregen.

- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Aan al die zeurpietjes hierboven : ik hoop dat er er snel zoveel mogelijk mensen stoppen met spelen omdat het allemaal niet meer leuk is. Dan zijn er tegen de tijd dat ik ga, weer lekker veel rewards te krijgen
Ow ja... mooi dat het nog steeds gratis is

Ow ja... mooi dat het nog steeds gratis is

-
- Amerikafan
Ja, je kan nog steeds een hoop gratis krijgen
Ik blijf lekker doorspelen, en ga ik nog 3 rewards innen voor september 

Ik ben het met je eens dat het wat suf is om te klagen over iets dat gratis is
Echter, ik voel ook dat de lol er wel een beetje vanaf gaat wanneer je tijd investeert in het bereiken van een overheerlijke, sappige wortel die, wanneer je er bijna bij kan, een paar meter verder wordt gehangen. En dat meerdere keren in een paar maanden tijd...
Maar goed, ieder moet voor zichzelf bepalen of dit een dealbreaker is. Geek als ik ben heb ik eens berekend dat ik, op basis van de rewards die ik wil en het 'verdientempo' van het spel, ong. 7 dollar aan gratis spul per uur 'win'. Aangezien ik altijd multitask (ik speel MyVegas tijdens het TV kijken, het uitruimen van de vaatwasser, fietsen op de hometrainer etc.) vind ik dit best een acceptabel offer

Maar goed, ieder moet voor zichzelf bepalen of dit een dealbreaker is. Geek als ik ben heb ik eens berekend dat ik, op basis van de rewards die ik wil en het 'verdientempo' van het spel, ong. 7 dollar aan gratis spul per uur 'win'. Aangezien ik altijd multitask (ik speel MyVegas tijdens het TV kijken, het uitruimen van de vaatwasser, fietsen op de hometrainer etc.) vind ik dit best een acceptabel offer

'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
- US-fanboy
- Amerikakenner
Dat dacht ik ook
En dat van die wortel... zie het maar als een gok of het gaat lukken om hem te pakken of niet. Alleen de winkans is vele malen groter dan bij de Staatsloterij (of enig andere loterij die ik ken)
Maw... nie mokke, lekker doorgaan met gokke

En dat van die wortel... zie het maar als een gok of het gaat lukken om hem te pakken of niet. Alleen de winkans is vele malen groter dan bij de Staatsloterij (of enig andere loterij die ik ken)

Maw... nie mokke, lekker doorgaan met gokke

- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Sinds dat je nog maar 1 kaartje van de shows van CDS krijgt staat KA niet meer zo snel uitverkocht net als de buffeten die ineens niet meer heel hard lopen.
Lijkt erop dat mensen nu betere deals zoeken en meer waarde voor hun punten willen. Heeft wel zijn voordelen dat sommige rewards makkelijker te krijgen zijn.
Het is jammer dat de deals steeds minder worden maar ondanks dat vind ik dat er nog steeds genoeg is.
En het is ten slotte gratis dus eigenlijk hebben we niks te klagen
Lijkt erop dat mensen nu betere deals zoeken en meer waarde voor hun punten willen. Heeft wel zijn voordelen dat sommige rewards makkelijker te krijgen zijn.
Het is jammer dat de deals steeds minder worden maar ondanks dat vind ik dat er nog steeds genoeg is.
En het is ten slotte gratis dus eigenlijk hebben we niks te klagen

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ja, ik denk nog aan vroeger toen mijn ouders jaren lang zegeltjes van de Shell spaarden voor maar liefst 2 gratis handdoeken. Haha...richardbrand schreef:En het is ten slotte gratis dus eigenlijk hebben we niks te klagen
Ik denk dat geen één loyality programma zoveel oplevert als MyVegas. En als mijn vriendin en ik niet geMyVegasd hadden dan hadden we vaker "suffe" spelletjes als Candy Crush gespeeld op de mobiel (die ook niks opleveren).

Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Jemig, hebben SuuSje en ik even geluk!!!
Ik was al een tijdje aan het kijken voor Ka, maar dat wilde steeds niet lukken. Ik werd er helemaal kriegelig van en toen het afgelopen donderdag weer net niet lukte, was ik het zat. Ik heb nog heel even getwijfeld of ik het toch niet nog een paar dagen zou proberen, maar ik had het gevoel dat het dan uitverkocht zou zijn op de door ons gewenste datum, of dat we hele slechte plaatsen zouden krijgen. Dus toen heb ik voor Zarkana gekozen (die ik zonder problemen kon redeemen) en meteen gebeld om de kaartjes te reserveren. We hebben hartstikke mooie plaatsen, op de 8ste rij van voren, bijna in het midden. Ik ben nu zo blij dat ik niet langer heb gewacht op Ka! Ik had er anders echt flink van gebaald!
Ondanks dat er vele rewards zijn verdwenen of aangepast, vind ik het nog steeds een mooi programma. Het kost je tenslotte helemaal niks en je krijgt er gewoon 3 luxe items voor terug! Of je betaald 5 dollar en je krijgt er nog een 4e reward bij.
Ik snap wel dat ze de rewards hebben aangepast en voor mij als solo reizigster verandert er in principe weinig. Ik ben alleen blij dat ik op het juiste moment Zarkana heb geboekt, omdat ik die dus deel met SuuSje.
Ben benieuwd welke rewards er helemaal zullen verdwijnen en welke er allemaal bijkomen. Ik heb er inmiddels 3 ingewisseld voor mijn trip in september (1 x 2 overnachtingen in Mandalay Bay great room suite, 1 x 2 overnachtingen in Mirage tower suite en 2 tickets voor Zarkana). Ik heb nog 1 reward open staan en denk dat ik die uitgeef aan een etentje. Maar wellicht komt er nog een andere gave reward bij die ik graag wil hebben... Heb nog even de tijd voor ik daarover hoef te beslissen.
Ik was al een tijdje aan het kijken voor Ka, maar dat wilde steeds niet lukken. Ik werd er helemaal kriegelig van en toen het afgelopen donderdag weer net niet lukte, was ik het zat. Ik heb nog heel even getwijfeld of ik het toch niet nog een paar dagen zou proberen, maar ik had het gevoel dat het dan uitverkocht zou zijn op de door ons gewenste datum, of dat we hele slechte plaatsen zouden krijgen. Dus toen heb ik voor Zarkana gekozen (die ik zonder problemen kon redeemen) en meteen gebeld om de kaartjes te reserveren. We hebben hartstikke mooie plaatsen, op de 8ste rij van voren, bijna in het midden. Ik ben nu zo blij dat ik niet langer heb gewacht op Ka! Ik had er anders echt flink van gebaald!
Ondanks dat er vele rewards zijn verdwenen of aangepast, vind ik het nog steeds een mooi programma. Het kost je tenslotte helemaal niks en je krijgt er gewoon 3 luxe items voor terug! Of je betaald 5 dollar en je krijgt er nog een 4e reward bij.
Ik snap wel dat ze de rewards hebben aangepast en voor mij als solo reizigster verandert er in principe weinig. Ik ben alleen blij dat ik op het juiste moment Zarkana heb geboekt, omdat ik die dus deel met SuuSje.
Ben benieuwd welke rewards er helemaal zullen verdwijnen en welke er allemaal bijkomen. Ik heb er inmiddels 3 ingewisseld voor mijn trip in september (1 x 2 overnachtingen in Mandalay Bay great room suite, 1 x 2 overnachtingen in Mirage tower suite en 2 tickets voor Zarkana). Ik heb nog 1 reward open staan en denk dat ik die uitgeef aan een etentje. Maar wellicht komt er nog een andere gave reward bij die ik graag wil hebben... Heb nog even de tijd voor ik daarover hoef te beslissen.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Vraagje: Ik heb de twee nachten Mirage al geredeemed voor 75K. Nu is de Mirage veranderd naar 1 nacht voor 75K. Kan ik die van 1 nacht dan ook nog een keer redeemen?
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
2 tickets voor CdS shows zijn weer terug voor premium plaatsen. Ze zijn wel duurder geworden (103,500-156,000 LP's).
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Andere reward dus het antwoord is ja.NenE schreef:Vraagje: Ik heb de twee nachten Mirage al geredeemed voor 75K. Nu is de Mirage veranderd naar 1 nacht voor 75K. Kan ik die van 1 nacht dan ook nog een keer redeemen?
- richardbrand
- Amerikafan
- Contacteer:
Vandaag op allebei mijn accounts nog het buffet van Carvings gehaald.
Verbaasde mij want ik logde pas om 16:30 in en nog beschikbaar.
Dus we gaan die dag lekker Dolfijnen kijken, Eten bij Carvings en dan daarna nog langs de Beatles en dat allemaal voor niks
Verbaasde mij want ik logde pas om 16:30 in en nog beschikbaar.
Dus we gaan die dag lekker Dolfijnen kijken, Eten bij Carvings en dan daarna nog langs de Beatles en dat allemaal voor niks

http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
Afgelopen weken flink doorgespaard:
tot nu toe heb ik:
2 x nacht deluxe room in the Mirage
2 x nacht tower deluxe room Luxor
2 x buffetpass gravings Mriage
1 x buffet luxor
Voor het buffet in luxor wil ik er nog 1 en dan ben ik klaar
Ik twijfel of ik op 1 account voor 5 dollar wil kopen dan mag ik nog 1 reward op dat account halen en ik heb daar nog zo'n 30.000 LP.
Wat zou ik kunnen doen naast eten? We houden allebij niet van shows en onze agenda in de dagen Vegas staan aardig vol..
The gun store, shopping, Stip bezichtigen ect.
tot nu toe heb ik:
2 x nacht deluxe room in the Mirage
2 x nacht tower deluxe room Luxor
2 x buffetpass gravings Mriage
1 x buffet luxor
Voor het buffet in luxor wil ik er nog 1 en dan ben ik klaar

Ik twijfel of ik op 1 account voor 5 dollar wil kopen dan mag ik nog 1 reward op dat account halen en ik heb daar nog zo'n 30.000 LP.
Wat zou ik kunnen doen naast eten? We houden allebij niet van shows en onze agenda in de dagen Vegas staan aardig vol..
The gun store, shopping, Stip bezichtigen ect.
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Het valt me op dat heel veel onder jullie het buffet cravings redeemen. Is dit zowat het beste wat je kunt vinden of..?
Wij gaan waarsch ook nog een foodbon redeemen, de vraag is alleen welke..

-
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
Evelien. schreef:Het valt me op dat heel veel onder jullie het buffet cravings redeemen. Is dit zowat het beste wat je kunt vinden of..?
Ik slaap ook in the mirage, dus vond het wel handig

Geen specifieke reden..
Als ik genoeg punten had zou ik voor de food bon van sports bar in NY NY halen, heb foto's gezien van het eten daar.. hmmm!!!
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19786 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties