Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Tom$: LA naar LV via SF. Graag jullie mening.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tom$
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Tom$: LA naar LV via SF. Graag jullie mening.

Bericht door Tom$ »

Ik heb het nu zo gedaan,

9 t/m 11 juni twee nachten in een tent in Curry Village (iemand ervaring mee?)
11 juni naar Bishop

Dus geen Groveland en Sequoia Park meer.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat dat een goede beslissing is. :thumbup:
Wij hebben geen ervaring met de tenten in Curry Village, wel met een cabin (zie ons 2008-verslag). De ligging is in elk geval goed. Verder wisselen de meningen nogal. Eventueel kun je kijken of er nog iets anders vrij komt in het park, er zijn vaak annuleringen. Wij vonden de tenten in Housekeeping Camp leuker want je hebt meer "buitenruimte" (met picknicktafel), maar wel primitiever. En de cabins in CV zijn ook prima, maar wel schaars.

Marianne
Tom$
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Tom$ »

Dankjewel voor de goede tip. Zo hebben we tenminste de tijd voor Yosemite. Kijk ik al erg lang naar uit. Nu kijken hoe we de dag gaan invullen daar. Raften en wandelen zag er erg mooi uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer