Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amish

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Manutdboy
Amerika-ontdekker

Amish

Bericht door Manutdboy »

Hey,

In onze roadtrip van Miami naar NY, leveren wij onze auto al in in Washington DC om zo verder te reizen met de trein.

Omdat wij toch graag een glimp hadden opgevangen van de Amish gemeenschap, vraag ik mij af of er hier iemand weet heeft van Amish dorpjes ten zuiden van Washington ?

Grts
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Amish

Bericht door ned in MO »

Amish leven over het algemeen niet in amish dorpjes. Ze leven meestal op hun farm en dus verspreid. Misschien dat het bij de "toeristen" amish in PA iets anders is maar de amish die ik ken hier in MO leven niet in dorpje maar verspreid op het platteland.
Amish gluren kan je dus ook doen als je route 66 rijdt :D
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Amish

Bericht door Nati »

In Pennsylvania leven de Amish in de dorpjes ten westen van Lancaster zoals Bird in Hand en Intercourse.
Bij de toeristische dienst van Lancaster hebben wij een map gekregen van de dorpen waar je het meeste kans hebt om Amish tegen te komen in hun buggy's. De meesten wonen in grote boerderijen die je kan herkennen als er buggy's op de oprijlaan staan en er geen electriciteitskabels naar de huizen lopen. Wij waren er op een zondagmiddag en de families zaten gezellig in de tuin bij elkaar terwijl de kinderen samen speelden.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer