Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
pas terug uit N-Y
pas terug uit N-Y
Hallo ,
Een fantastische 10 daagse reis achter de rug . 10 Dagen mooi weer wat koud in het begin maar gaandeweg meer dan 20 graden .
Mensen die nog moeten vertrekken ....veel plezier. Wat ik ,kan aanbevelen is Brooklyn !!!
Have fun
Een fantastische 10 daagse reis achter de rug . 10 Dagen mooi weer wat koud in het begin maar gaandeweg meer dan 20 graden .
Mensen die nog moeten vertrekken ....veel plezier. Wat ik ,kan aanbevelen is Brooklyn !!!
Have fun
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: pas terug uit N-Y
ik heb je blog gevolgd, leuk om al wat voorpret te beleven. Wij tellen af... (zie banner!)
- Peter & Ann
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Hey Philippe, fijn dat je wederom een fijne tijd hebt gehad in NY.
Ik heb gemist dat je weer een blog ging bijhouden en kan hem nu ook niet vinden, als je mischien toch nog een linkje naar je blog kan plaatsen?
Peter & Ann.
Ik heb gemist dat je weer een blog ging bijhouden en kan hem nu ook niet vinden, als je mischien toch nog een linkje naar je blog kan plaatsen?
Peter & Ann.
- Peter & Ann
- Amerikafan

Peter & Ann.
@peter en ann ,
Link gevonden???
Link gevonden???
- Peter & Ann
- Amerikafan
iceman schreef:@peter en ann ,
Link gevonden???
Ja hoor, we hebben je blog gevonden en gelezen. Leuk verslag en mooie foto's.
Goed idee om op twee verschillende plaatsen te verblijven.
Groeten.
Peter & Ann.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht