Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door ina »

Ik heb inmiddels gebeld, nu kreeg ik een confirmation mail waarop staat room type: resort Queen.

Ze hebben toch of 1 king bed of 2 Queen, niet dat ik nu in plaats van een king, 1 Queen bed krijg want dan ga ik er alleen maar op achteruit?
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Net even gekeken bij Mirage en de resort Queen heeft idd twee bedden, maar heb nu in ieder geval ook confirmation mails gekregen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Edit: inmiddels al geholpen en volgens mij vond ze me zo vriendelijk dat ze gelijk 2 kaartjes voor KA regelde ipv 1 :D
Laatst gewijzigd door PSVwally op 16 apr 2013, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik bel met 2197 op het eind, gister werd ik doorverbonden, vandaag kreeg ik eerst een bandje en kreeg daarna de telefoniste die het regelde, ik belde rond 20.00 uur, tot nu toe eigenlijk nooit problemen gehad met bellen, alleen zitten er meerdere telefonisten die hoor je er soms door heen praten dat vind ik soms wat verwarrend.
Ik heb trouwens voor 2 rewards, verandering van king naar 2Queen, een confirmation mail gehad, de derde geen mail maar ze veranderde ze een voor een dus ga er van uit dat het goed is.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Mag ik overigens Marcel (US-fanboy) even openlijk bedanken voor het openen van deel 1 en in grote lijn bekendmaken van dit spel. Ik kan af en toe wel wat zeurderig overkomen over de reward veranderingen, maar uiteindelijk is het natuurlijk inderdaad één grote winstpakker en ben ik superblij met mijn awards en spelen we (tot een volgende planning wel in mindere mate) gestaag verder voor een bezoek misschien wel volgend jaar?

Ik heb net even gekeken wat ik overal voor betaal als ik het nu 'gewoon' zou moeten boeken en dat is $240 + $371 +$28 = $639 voor het hotel, $22,99 voor het buffet en $106 voor KA, oftwel $768,- =€582.50
Daar kan ik heel veel andere leuke dingen mee doen tijdens de roadtrip.

Dus nogmaals, Marcel... bedankt :thumbup:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

:oops:
kga d'r van blozen :lol:

Ik ben blij dat ik je er mee heb kunnen helpen :thumbup:
Everybody happy.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ook van hier hoor, vorig jaar was het Brampo met de super deal voor Ceacars($35) en nu dit, super :thumbup:
Dieuwertje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Dieuwertje »

I agree! Zonder dit forum en de tip van US-fanboy waren wij nooit met MyVegas begonnen. BEDANKT! :clap:
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï

New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Ook wij hebben dankzij dit topic en MyVegas een mooi bedrag uitgespaard: 434 dollar in ons geval. Bedankt aan iedereen die daar bij heeft geholpen! ;)
Memories...
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Zo.. weer even een belletje gedaan met MyVegas, dit maal Tournament of Kings geboekt voor 21/8. Moet wel zeggen dat ze echt topplaatsen gratis weggeven bij MyVegas, hier zitten we in de 'Russian section', Row A, seats 11 & 12, helemaal vooraan dus. Ook bij onze andere show (LOVE) zitten we op echte Premium plaatsen. Ik ben weer blij voor vandaag :lol: . En voel mezelf geprezen dat ik achter dit spel kwam begin januari, zodat ik nog voor 'goedkoop' een paar leuke rewards op kon pikken. Mijn dank is groot voor dit forum!

So far (gaan met z'n 2en):
2 overnachtingen Mirage (deluxe)
1 overnachting Mirage (suite)
2 tickets LOVE
2 tickets Tournament of Kings

Nu nog sparen voor wat leuke diners, wel jammer dat je die maar 90 dagen voor je vakantie aan mag schaffen... :blink: gaan pas in augustus. Maar dat mag de pret niet drukken :lol: Heb nu trouwens op beide accounts 95k, dus dat kan nog wat moois worden :D
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Wat moet ik me daarbij voorstellen tournament of kings?
KimDaanUSA
Amerikafan

Tournament of Kings is een dinner show (dus een show waarbij je eten geserveerd krijgt). Je krijgt bij het eten bij deze show alleen geen mes en vork, je moet met je handen eten. Het thema van de show is gebaseerd op de riddertijd. Mij lijkt het wel grappig :lol: :lol: Zeker met kinderen is het denk ik helemaal geweldig.
[youtube]KtHu-0kZv9M[/youtube]
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Sibi
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Sibi »

Ik heb tournement of kings geredeemed.
Nu moet ik een nummer bellen , wat is handig ? KOst het veel om van hier naar dit nummer te bellen ?
Ik vertrek namelijk overmorgen al naar SF ik zou ook vandaar kunnen bellen ?

Graag jullie advies
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Als je een Skype account hebt zou je via Skype kunnen bellen, dan kost het je heel weinig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen een mobiel heb en dat ik dus een aantal keer naar MyVegas heb gebeld om een award te redeemen. Als de lijn goed is ben je daar voor de meeste dingen tussen de 5 en 10 min mee kwijt. Maar ik kan niet zeggen dat mijn telefoonrekening veel hoger is dan normaal. Wel bellen na 19u 's avonds, dan zitten daar namelijk genoeg mensen.
LindaH
Amerikafan
Partner van: RemcoUSA
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LindaH »

PSVwally schreef:Mag ik overigens Marcel (US-fanboy) even openlijk bedanken voor het openen van deel 1 en in grote lijn bekendmaken van dit spel. Ik kan af en toe wel wat zeurderig overkomen over de reward veranderingen, maar uiteindelijk is het natuurlijk inderdaad één grote winstpakker en ben ik superblij met mijn awards en spelen we (tot een volgende planning wel in mindere mate) gestaag verder voor een bezoek misschien wel volgend jaar?

Ik heb net even gekeken wat ik overal voor betaal als ik het nu 'gewoon' zou moeten boeken en dat is $240 + $371 +$28 = $639 voor het hotel, $22,99 voor het buffet en $106 voor KA, oftwel $768,- =€582.50
Daar kan ik heel veel andere leuke dingen mee doen tijdens de roadtrip.

Dus nogmaals, Marcel... bedankt :thumbup:

Helemaal mee eens! Marcel bedankt!

Als wij het nu allemaal moesten boeken zouden we: Hotels: $431,92 + $50 Resort Fee + $154,72 + $36 Resort Fee en 4 keer buffetpass $60 en $50 totaal: 782 dollar moeten betalen.

Dit scheelt ons dus bijna 600 euro! En daarnaast, normaal had ik nooit zo'n luxe hotel gekozen, dan hadden we ws in die toren gezeten.. en de laatste 2 nachten een cheap hotel bij het vliegveld.

Ik ben blij :)!
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
KimDaanUSA
Amerikafan

Soms.. als je geluk hebt.. kun je ook nog lachen met de mensen die achter de telefoon zitten bij myVegas :D Belde voor tickets te redeemen en het eerste wat mevrouw zegt nadat ze m'n Mlife account en woonplaats (Driehuis) ziet is: "Is THAT the place you live in? I cannot even pronounce it", waarop ze vervolgens naar mijn achternaam kijkt (Gaarthuis) en in lachen uitbarst. Ik had lol hahaha :lol: :lol:
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat kan inderdaad hilarisch zijn ja. Mijn postcode eindigt met HP (you can explain it otherwise then with Harry Potter, but thats a good one too haha) :roll: :blink:
Valckske
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valckske »

Ik zou graag de 25% korting op kamers voor NewYorkNewYork willen redeemen! Kan ik deze ook gebruiken voor kamers die reeds geboekt zijn, of enkel voor een nieuwe boeking?
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

KimDaanUSA schreef:Soms.. als je geluk hebt.. kun je ook nog lachen met de mensen die achter de telefoon zitten bij myVegas :D Belde voor tickets te redeemen en het eerste wat mevrouw zegt nadat ze m'n Mlife account en woonplaats (Driehuis) ziet is: "Is THAT the place you live in? I cannot even pronounce it", waarop ze vervolgens naar mijn achternaam kijkt (Gaarthuis) en in lachen uitbarst. Ik had lol hahaha :lol: :lol:
Ik moet mijn achternaam telkens spellen, ik spreek het nog niet meer uit, ze verstaan het toch niet lol
Reisblog: thisisfraa.be
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Valckske schreef:Ik zou graag de 25% korting op kamers voor NewYorkNewYork willen redeemen! Kan ik deze ook gebruiken voor kamers die reeds geboekt zijn, of enkel voor een nieuwe boeking?
Ik zou even kijken hoe de prijzen van de kamers nu liggen. Als ze hetzelfde of goedkoper zijn dan de reward aanschaffen en de kamers boeken en daarna de oude reservering annuleren.
Als de prijzen nu hoger liggen dan zou ik even bellen.
Ik zou er wel rekening mee houden dat als je de kamer met speciale actieprijzen hebt gereserveerd dat ze zullen zeggen dat de korting op de normale prijs is (maar niet geschoten is altijd mis).
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer