Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Snel berichtje
Snel berichtje
Vandaag eens tijd voor internet, drie weken geleden met BA via Londen gevlogen naar Montreal, niet aan te raden in London is het een zooitje.
Koffers kwijt, die van Monique de volgende dag terrecht, die van mij pas na 5 dagen. Veel mensen op Heathrow hun vlucht gemist, BA maakt er een potje van. Wij zijn gewoon het vliegtuig ingerent en kregen we nog te horen dat we te laat waren, hallo!! we zaten in 1 van jullie vliegtuigen!! en dan krijg je weer dat verhaaltje over terrorisme maar toen ik zei dat ze daar hun dienstregeling op moeten aanpassen stonden ze met de bek vol tanden. Ze hadden ook beloofd dat onze vlucht een gegarandeerde aansluiting was...niet dus als we normaal gelopen hadden.
Maar vakantie was perfect, morgen weer terug. Acadia was weer geweldig zijn we nog lang niet op uitgekeken. New York ook erg leuk net als Washington en de Amish. Meer volgt...
Koffers kwijt, die van Monique de volgende dag terrecht, die van mij pas na 5 dagen. Veel mensen op Heathrow hun vlucht gemist, BA maakt er een potje van. Wij zijn gewoon het vliegtuig ingerent en kregen we nog te horen dat we te laat waren, hallo!! we zaten in 1 van jullie vliegtuigen!! en dan krijg je weer dat verhaaltje over terrorisme maar toen ik zei dat ze daar hun dienstregeling op moeten aanpassen stonden ze met de bek vol tanden. Ze hadden ook beloofd dat onze vlucht een gegarandeerde aansluiting was...niet dus als we normaal gelopen hadden.
Maar vakantie was perfect, morgen weer terug. Acadia was weer geweldig zijn we nog lang niet op uitgekeken. New York ook erg leuk net als Washington en de Amish. Meer volgt...
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Bart,
Hopelijk een makkelijkere terugreis voor jullie! Goede reis! En ik ben benieuwd naar de avonturen!
Hopelijk een makkelijkere terugreis voor jullie! Goede reis! En ik ben benieuwd naar de avonturen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Wij hebben ook BA gevlogen, 1 wk na die toestanden in Londen, 18/8-01/09, en alles is goed gegaan. Overstappen was gelukkig in LGW, ik weet zeker dat dat gescheeld heeft.drie weken geleden met BA via Londen gevlogen naar Montreal, niet aan te raden in London is het een zooitje.
Ik wens jullie een goeie terugreis.
Heenreis was het enige negatieve hoewel de service aan boord wel goed is en de vliegtuigen zijn ook mooi.
Terug maakt het me niet zo uit als een koffer niet gelijk aankomt maar op je heenreis ben je toch wel ridder te voet als je dat gebeurd.
Je mag bijna niks meer meenemen in de handbagage.
Zal allemaal wel goed gaan.
Terug maakt het me niet zo uit als een koffer niet gelijk aankomt maar op je heenreis ben je toch wel ridder te voet als je dat gebeurd.
Je mag bijna niks meer meenemen in de handbagage.
Zal allemaal wel goed gaan.
Terugvlucht ging heel goed, zoals ik al zei de service van BA is wel goed, beter als in de Amerikaanse carriers zelfs. Terug vanuit Montreal was minder dan 6 uur vliegen maar we gingen pas half 11 s'avonds daar weg en dan heb je toch een beetje een verloren dag waar je wat rondhangt.
We hebben wat geshopt, Monique zag een leuke kledingwinkel
dus lekker geld uitgegeven. Op Heathrow waren we vrij snel het vliegtuig uit.
Monique haar ouders hadden daar een latere vlucht naar Amsterdam dan wij en ze hadden begeleiding (rolstoel, mijn schoonvader loopt niet zo best)dus wij hebben niet op ze gewacht. Dit keer ging de doorgang via de beveiliging sneller en soepeler, we hebben een kwartiertje gewacht en toen hadden we nog 45 min dus geen enkel probleem.
Zelfs op dat korte stukje van London naar A'dam (40 min) kreeg je nog een broodje en drinken (volgens mij zijn ze de enigste nog die dat doen) dus wat dat betreft geen klagen.
Al met al geslaagde trip, wel 1 van de laatste zoniet de laatste rondtrip die we daar (voorlopig) gemaakt hebben. Je leeft toch uit een koffer en hotel in en uit dat hebben we wel gehad. Volgend jaar mei gaan we bijna zeker (bij leven en welzijn) weer twee weken naar Yellowstone waar we nog lang niet uitgekeken zijn.
Misschien volgend jaar september ook wel weer naar Acadia want dat is ook wel een heel mooi gebied, moeilijk uit te leggen waarom dat zo trekt.
Bepaald sfeertje wat er hangt, park is heel mooi en Bar Harbor is een leuk plaatsje. Maar dan gaan we alleen daar heen dus vrij kort een dag of 10-11.
We hebben wat geshopt, Monique zag een leuke kledingwinkel

Monique haar ouders hadden daar een latere vlucht naar Amsterdam dan wij en ze hadden begeleiding (rolstoel, mijn schoonvader loopt niet zo best)dus wij hebben niet op ze gewacht. Dit keer ging de doorgang via de beveiliging sneller en soepeler, we hebben een kwartiertje gewacht en toen hadden we nog 45 min dus geen enkel probleem.
Zelfs op dat korte stukje van London naar A'dam (40 min) kreeg je nog een broodje en drinken (volgens mij zijn ze de enigste nog die dat doen) dus wat dat betreft geen klagen.
Al met al geslaagde trip, wel 1 van de laatste zoniet de laatste rondtrip die we daar (voorlopig) gemaakt hebben. Je leeft toch uit een koffer en hotel in en uit dat hebben we wel gehad. Volgend jaar mei gaan we bijna zeker (bij leven en welzijn) weer twee weken naar Yellowstone waar we nog lang niet uitgekeken zijn.
Misschien volgend jaar september ook wel weer naar Acadia want dat is ook wel een heel mooi gebied, moeilijk uit te leggen waarom dat zo trekt.
Bepaald sfeertje wat er hangt, park is heel mooi en Bar Harbor is een leuk plaatsje. Maar dan gaan we alleen daar heen dus vrij kort een dag of 10-11.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Misschien toch eens een campertrip overwegen Bart, wij vinden dat een stuk aangenamer dan uit de koffer leven.Bart40 schreef: Al met al geslaagde trip, wel 1 van de laatste zoniet de laatste rondtrip die we daar (voorlopig) gemaakt hebben. Je leeft toch uit een koffer en hotel in en uit dat hebben we wel gehad. Volgend jaar mei gaan we bijna zeker (bij leven en welzijn) weer twee weken naar Yellowstone waar we nog lang niet uitgekeken zijn.
Rob
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Bart,Bart40 schreef:Misschien volgend jaar september ook wel weer naar Acadia want dat is ook wel een heel mooi gebied, moeilijk uit te leggen waarom dat zo trekt.
Welkom terug. Ook met je schoonouders is alles goed gegaan wat de vlucht betreft, begrijp ik. Daar was je toch wat huiverig voor als ik het me goed herinner?
Zou je wat foto- en infomateriaal van Acadia mee kunnen brengen naar de meeting? Ben er wel erg nieuwsgierig naar. Ik heb nou niet echt een idee wat ik me bij dat park voor moet stellen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Klopt vanwege het niet engels kunnen spreken en met die overstap in London waren we daar inderdaad wat huiverig voor.
Ondanks dat we in dezelfde terminal bleven.
Mijn schoonvader is bijna 78 en lopen is nooit zijn sterkste kant geweest dus Monique heeft begeleiding aangevraagd en dat houdt in dat ie met zo'n elektrisch karretje is rondgereden.
Ze hadden ook veel meer tijd om over te stappen dan wij en het was ze goed bevallen.
Alles werd geregeld.
Ja ik zal wat foto's enzo meenemen naar de meeting (geld gisteren gelijk overgemaakt)
Met een camper op vakantie???? Ieder zijn meug maar ik moet er niet aan denken en Monique al helemaal niet, die krijg je daar echt niet in met geen 10 paarden
Ondanks dat we in dezelfde terminal bleven.
Mijn schoonvader is bijna 78 en lopen is nooit zijn sterkste kant geweest dus Monique heeft begeleiding aangevraagd en dat houdt in dat ie met zo'n elektrisch karretje is rondgereden.
Ze hadden ook veel meer tijd om over te stappen dan wij en het was ze goed bevallen.
Alles werd geregeld.
Ja ik zal wat foto's enzo meenemen naar de meeting (geld gisteren gelijk overgemaakt)
Met een camper op vakantie???? Ieder zijn meug maar ik moet er niet aan denken en Monique al helemaal niet, die krijg je daar echt niet in met geen 10 paarden

Oh, gelukkig, ik was al bijna bang dat ik de enige zou zijn die er zo over denkt. Campers, kamperen in een tentje en al dat alles... aan mij niet besteed.Bart40 schreef:
Nee echt niet ik begin er niet eens aan, we hoeven niks te doen, hotelkamer wordt opgeruimd en schoongemaakt. Ben wel eens jaren geleden bij Jan Doets in zo'n camper geweest, best groot maar toch te krap voor ons.
Bovendien ben je niet echt beweeglijk met zo'n ding, ik zie me al in New York of een plaatsje als Bar Harbor rijden. Dat gaat niet.
Bovendien ben je niet echt beweeglijk met zo'n ding, ik zie me al in New York of een plaatsje als Bar Harbor rijden. Dat gaat niet.
Hier even snel twee pano's van Bar Harbor (ligt aan de rand van Acadia)
De haven even voor zonsondergang

De beroemde vuurtoren van Bass Harbor, heeft zelfs recent nog op een national parkspass gestaan alleen dan van de andere kant gefotografeerd.
1 van de meest gefotografeerde vuurtorens ter wereld.

De haven even voor zonsondergang

De beroemde vuurtoren van Bass Harbor, heeft zelfs recent nog op een national parkspass gestaan alleen dan van de andere kant gefotografeerd.
1 van de meest gefotografeerde vuurtorens ter wereld.

Erg mooi! Het staat nog op mijn verlanglijstje. Was je nog in de Adirondacks geweest?
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Jazeker, we hadden niet het mooiste weer, vrij dreigend maar wel droog.
Mooi gebied om doorheen te rijden en daar staan wat kapitale pandjes..
Lake Placid was wel apart om te zien, je verwacht wat anders maar aan de ene kant heb je de rivier en aan de andere kant de bergen dus niet veel ruimte. Voor die skischansen waren hoog, dat zie je niet op tv. Daar moet je wel lef voor hebben.
Mooi gebied om doorheen te rijden en daar staan wat kapitale pandjes..
Lake Placid was wel apart om te zien, je verwacht wat anders maar aan de ene kant heb je de rivier en aan de andere kant de bergen dus niet veel ruimte. Voor die skischansen waren hoog, dat zie je niet op tv. Daar moet je wel lef voor hebben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 964 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V